Téma: Malý cruiser na cesty
6.8.2020 v 20:01
Zdravím všechny.
Ze zdravotních důvodů se rozhoduji ke koupi nového malého cruisera, konkrétně zvažuji Kawasaki 650 Vulcan S (45 kW, 63 Nm) a Yamahu XV 950 R. (38,3 kW, 79,5 Nm)
Motorka bude vytížená, chystám se jezdit s partnerkou a bagáží na delší cesty.
Vulcan má větší výkon, ale menší krouťák, Yamaha Bolt je slabší, ale točivý moment má o dost vyšší.
Která motorka je vhodnější na dlouhé cestování ve dvou s ohledem na zmíněné parametry? Jinými slovy, který motor takové cesty lépe zvládne?
(O rychlost mi nejde, běžně mi stačí jezdit do 140 km/h.)
Díky!
Ze zdravotních důvodů se rozhoduji ke koupi nového malého cruisera, konkrétně zvažuji Kawasaki 650 Vulcan S (45 kW, 63 Nm) a Yamahu XV 950 R. (38,3 kW, 79,5 Nm)
Motorka bude vytížená, chystám se jezdit s partnerkou a bagáží na delší cesty.
Vulcan má větší výkon, ale menší krouťák, Yamaha Bolt je slabší, ale točivý moment má o dost vyšší.
Která motorka je vhodnější na dlouhé cestování ve dvou s ohledem na zmíněné parametry? Jinými slovy, který motor takové cesty lépe zvládne?
(O rychlost mi nejde, běžně mi stačí jezdit do 140 km/h.)
Díky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý cruiser na cesty
Hieronymus>
Ahoj,
děkuji za dotazy...cítím se jako odborník!
O víkendu jsem udělala takovou rešerši, abych ti mohla zprostředkovat co nejpřesnější postřehy. Úplně chápu tvé obavy z rozžhavených částí...mám kamaráda kvadruplegika, který se takto nevědomky ošklivě zranil, když si chtěl z varné konvice zalít čaj... Konvici si opíral o zápěstí, aniž by věděl, že si do kůže a masa propaluje hlubokou ránu.
Při stání na křižovatce bývám kvůli stabilitě hodně rozkročená, vyosený levý válec mi nijak zvlášť nohu neohřívá, a to ani při jízdě. Horší je to na pravé straně, kde mi jednak vadí ten filtr...trochu to eliminuje kolenní chránič..., a trpí pravé lýtko. Na fotce jsem označila ta sálající místa. Místo v horním kroužku mě hřeje během celé jízdy, i přes kevlarové džíny mám několik hodin po jízdě červený flek na lýtku. Místo v dolním kroužku mě hřeje, když zastavím a položím nohu na zem.



Co se týká chlazení v horkých dnech, nezaznamenala jsem žádné extrémní přehřívání. Ale je pravda, že jsem dosud nebyla nucena někde postávat nebo popojíždět desítky minut.
Ahoj,
děkuji za dotazy...cítím se jako odborník!

Při stání na křižovatce bývám kvůli stabilitě hodně rozkročená, vyosený levý válec mi nijak zvlášť nohu neohřívá, a to ani při jízdě. Horší je to na pravé straně, kde mi jednak vadí ten filtr...trochu to eliminuje kolenní chránič..., a trpí pravé lýtko. Na fotce jsem označila ta sálající místa. Místo v horním kroužku mě hřeje během celé jízdy, i přes kevlarové džíny mám několik hodin po jízdě červený flek na lýtku. Místo v dolním kroužku mě hřeje, když zastavím a položím nohu na zem.



Co se týká chlazení v horkých dnech, nezaznamenala jsem žádné extrémní přehřívání. Ale je pravda, že jsem dosud nebyla nucena někde postávat nebo popojíždět desítky minut.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
H4 x LED Kawasaki Vulcan S (EN 650) | rob456 | 27 | 28.9.2020 v 13:12 drak0123 |
Vodiče napětí na Kawasaki Vulcan S Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Oldie | 5 | 14.9.2020 v 00:11 rob456 |
Jaké oblečení na cruiser - hodinové... Kawasaki Vulcan S | Drpa | 6 | 5.9.2020 v 01:27 emánek27 |
Pneu pro Kawasaki Vulcan S Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Oldie | 1 | 31.8.2020 v 14:58 Buriel |
Držák navigace Kawasaki Vulcan S (EN 650) | rob456 | 14 | 21.8.2020 v 16:27 supiks |