Téma: Malý cruiser na cesty
6.8.2020 v 20:01
Zdravím všechny.
Ze zdravotních důvodů se rozhoduji ke koupi nového malého cruisera, konkrétně zvažuji Kawasaki 650 Vulcan S (45 kW, 63 Nm) a Yamahu XV 950 R. (38,3 kW, 79,5 Nm)
Motorka bude vytížená, chystám se jezdit s partnerkou a bagáží na delší cesty.
Vulcan má větší výkon, ale menší krouťák, Yamaha Bolt je slabší, ale točivý moment má o dost vyšší.
Která motorka je vhodnější na dlouhé cestování ve dvou s ohledem na zmíněné parametry? Jinými slovy, který motor takové cesty lépe zvládne?
(O rychlost mi nejde, běžně mi stačí jezdit do 140 km/h.)
Díky!
Ze zdravotních důvodů se rozhoduji ke koupi nového malého cruisera, konkrétně zvažuji Kawasaki 650 Vulcan S (45 kW, 63 Nm) a Yamahu XV 950 R. (38,3 kW, 79,5 Nm)
Motorka bude vytížená, chystám se jezdit s partnerkou a bagáží na delší cesty.
Vulcan má větší výkon, ale menší krouťák, Yamaha Bolt je slabší, ale točivý moment má o dost vyšší.
Která motorka je vhodnější na dlouhé cestování ve dvou s ohledem na zmíněné parametry? Jinými slovy, který motor takové cesty lépe zvládne?
(O rychlost mi nejde, běžně mi stačí jezdit do 140 km/h.)
Díky!
1 reakcí na tento příspěvek Malý cruiser na cesty
Ty jsi naprosto skvělá, Motokatko.
Díky!
To jsou pro mě hodně cenný informace.
Protože tohle v sedle na místě nebo při krátký zkušební projížďce nepoznám.
Zkusím si příští týden domluvit prohlídku v Yamaze a soustředím se na tyhle místa.
Třeba to nebude nutně problém. Každej máme nohy i posezy jiný.
Ten výfuk je řešitelnej, stejně bych si ty svody asi nechal omotat a myslím, že zakrýt by to šlo i líp než je originál.
S tím lýtkem holt uvidíme.
Ten zadní vystouplej válec vypadá opravdu v pohodě.
No a vzduchovej filtr se v nejhorším vymění za nějakej lidštější. Všichni na něj nadávají.
Každopádně tohle je přesně to, co jsem potřeboval vědět.
Takže super, potěšila jsi mě.
Ať vám to s partnerem frčí a hodně bezpečných kilometrů.
Díky!
To jsou pro mě hodně cenný informace.
Protože tohle v sedle na místě nebo při krátký zkušební projížďce nepoznám.
Zkusím si příští týden domluvit prohlídku v Yamaze a soustředím se na tyhle místa.
Třeba to nebude nutně problém. Každej máme nohy i posezy jiný.
Ten výfuk je řešitelnej, stejně bych si ty svody asi nechal omotat a myslím, že zakrýt by to šlo i líp než je originál.
S tím lýtkem holt uvidíme.
Ten zadní vystouplej válec vypadá opravdu v pohodě.
No a vzduchovej filtr se v nejhorším vymění za nějakej lidštější. Všichni na něj nadávají.
Každopádně tohle je přesně to, co jsem potřeboval vědět.
Takže super, potěšila jsi mě.
Ať vám to s partnerem frčí a hodně bezpečných kilometrů.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
H4 x LED Kawasaki Vulcan S (EN 650) | rob456 | 27 | 28.9.2020 v 13:12 drak0123 |
Vodiče napětí na Kawasaki Vulcan S Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Oldie | 5 | 14.9.2020 v 00:11 rob456 |
Jaké oblečení na cruiser - hodinové... Kawasaki Vulcan S | Drpa | 6 | 5.9.2020 v 01:27 emánek27 |
Pneu pro Kawasaki Vulcan S Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Oldie | 1 | 31.8.2020 v 14:58 Buriel |
Držák navigace Kawasaki Vulcan S (EN 650) | rob456 | 14 | 21.8.2020 v 16:27 supiks |