globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nová Jawa Vintage
Už jste viděli ten nový zázrak z Týnce? Co na to říkáte?










Naposledy editováno 17.04.2016 07:46:31
Anketa: Názor na novou Jawu
Pěkná
8%
19
Ještě by to chtělo zapracovat
31%
69
Hnus
53%
119
Tato značka a její výtvory mne nezajímají
8%
17

nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 13:17 | Nahoru | #61
Ale jo,..vyblednutí fotek, jejich rizmazání, kvalita tisku a zrno odpovídají roku 1986 a na ten rok je to celkem OK. Jen nevím proč to navyráběli........

nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 13:50 | Nahoru | #62
Predek, kolo, blatnik, svetlo OK
Chladic by se dal vyresit jinak
No ale ten hnusnej zadni blatnik, vefuk a kolo to je sracka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 14:10 | Nahoru | #63
seikos> máš pravdu, po tolika přešlapech Jawy se to dá chápat.

Když Jawa semtam vytlačí nějaký ten svůj výplod, tak je tu plno keců o retro vlně, navazování na minulost na "slavné" modely apod.
A když vytlačí neco, co tomu jakžtakž podobá, ji tu zepsujete víc než než je zdrávo, kór když to aspoň vypadá jako motorka a né jako avantgardní umění.

Škoda jen, že Jawa s tímto modelem přišla už jako tradičně s křížkem po funuse... Něco takového tu mělo být min. před 5 - 10 lety.

1 reakcí na tento příspěvek nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 14:20 | Nahoru | #64
taky bych chtěl mít novou Jawu,pěknou spolehlivou a cenově dostupnou,jednu z nejlepších motorek na světě,jak to bylo kdysi..ALE: majitelem je Jihostroj Velešín,v podstatě zbrojovka, a lidem z tohoto podniku je úplně u .iti,jestli se obnoví výroba motorek.Čerpají velké peníze na vývoj a ten jen předstírají tak,aby je mohli vyvádět z podniku pro úplně jiné účely.hotovo.nemají vůbec šanci udělat konkurenceschopnou motorku,protože těch je po světě tolik,že se ani nemůžou prodat.Jediné co mě napadá jak zachránit značku Jawa, je dostat ji na seznam nějakého národního dědictví,jestli něco takového vůbec existuje.Obnovit výrobu je podle mě holý nesmysl,pokud se nenajde nějaký rozmařilý a znuděný miliardář, který dokáže koupit značku a ustát šílené počáteční investice bez vidiny návratu peněz.A myslím si,že jestli pánové, co tady za ten bordel s Jawou jsou zodpovědní,tak se velmi dobře baví,když čtou tady ten náš vztek a bezmoc.nicméně,jsou to čuráci.

nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 14:25 | Nahoru | #65
To musí být zase nějaká prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 14:36 | Nahoru | #66

emánek27 píše: taky bych chtěl mít novou Jawu,pěknou spolehlivou a cenově dostupnou,jednu z nejlepších motorek na světě,jak to bylo kdysi..ALE: majitelem je Jihostroj Velešín,v podstatě zbrojovka, a lidem z tohoto podniku je úplně u .iti,jestli se obnoví výroba motorek.Čerpají velké peníze na vývoj a ten jen předstírají tak,aby je mohli vyvádět z podniku pro úplně jiné účely.hotovo.nemají vůbec šanci udělat konkurenceschopnou motorku,protože těch je po světě tolik,že se ani nemůžou prodat.Jediné co mě napadá jak zachránit značku Jawa, je dostat ji na seznam nějakého národního dědictví,jestli něco takového vůbec existuje.Obnovit výrobu je podle mě holý nesmysl,pokud se nenajde nějaký rozmařilý a znuděný miliardář, který dokáže koupit značku a ustát šílené počáteční investice bez vidiny návratu peněz.A myslím si,že jestli pánové, co tady za ten bordel s Jawou jsou zodpovědní,tak se velmi dobře baví,když čtou tady ten náš vztek a bezmoc.nicméně,jsou to čuráci.

já si myslím přesný opak. Přestat vnímat Jawu jako nějaký symbol národního dědictví a prodat ji. Do rukou někoho kdo chce něco vybudovat a ne se jen vézt na nějaké prázdné historii

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 14:46 | Nahoru | #67

fzr6 píše: seikos> Když Jawa semtam vytlačí nějaký ten svůj výplod, tak je tu plno keců o retro vlně, navazování na minulost na "slavné" modely apod.
A když vytlačí neco, co tomu jakžtakž podobá, ji tu zepsujete víc než než je zdrávo, kór když to aspoň vypadá jako motorka a né jako avantgardní umění.

Jawa měla v historii pouze dva slavné modely. Díky Protektorátu a jeho ochraně tuzemského průmyslu mohl být ihned vyráběn 250 perák. Nikdo jiný takto zaregovat nemohl, protože poražené země měly továrny v troskách a vítězné mocnosti to horko těžkodoháněli. Proto taková sláva pro představeného péráka na prvním poválečném motosalonu. Druhý slavný model byla závodní 350 OHC na které jezdil Štasný a Havel. Všechny ty z dnešního pohledu "slavné" modely jako kývačka, californian byly už jen deriváty péráka. Nic nového nepřinesly. Jawa 500 OHC taky nebyla ve své době nijak slavná nebo populární. Nynější popularita je díky malému počtu vyrobených ks a v poválečné produkci jde o čtyřtaktní výjimku v celém spektru výrobců Jawa, ČZ, Manet. Ostatně kde byla Jawa v 60 letech si může uděla obrázek každý, kdo si přečte, kde v té době byla třebaSuzuki . Proto mě to prohlašování Jawy o slavné minulosti přijde přitažené za vlasy. Ano, jednu dobu vyráběli miliony jednoduchých a nenáročných motocyklů, ale brzy jim ujel vlak.

edit: zapomněl jsem napsat, že to je můj názor, nikomu ho nevnucuji a nechci zakládat prostor pro flameware

Naposledy editováno 18.04.2016 14:49:41

(reakce na) nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 15:06 | Nahoru | #68

elevator píše: Jawa měla v historii pouze dva slavné modely. Díky Protektorátu a jeho ochraně tuzemského průmyslu mohl být ihned vyráběn 250 perák. Nikdo jiný takto zaregovat nemohl, protože poražené země měly továrny v troskách a vítězné mocnosti to horko těžkodoháněli. Proto taková sláva pro představeného péráka na prvním poválečném motosalonu. Druhý slavný model byla závodní 350 OHC na které jezdil Štasný a Havel. Všechny ty z dnešního pohledu "slavné" modely jako kývačka, californian byly už jen deriváty péráka. Nic nového nepřinesly. Jawa 500 OHC taky nebyla ve své době nijak slavná nebo populární. Nynější popularita je díky malému počtu vyrobených ks a v poválečné produkci jde o čtyřtaktní výjimku v celém spektru výrobců Jawa, ČZ, Manet. Ostatně kde byla Jawa v 60 letech si může uděla obrázek každý, kdo si přečte, kde v té době byla třebaSuzuki . Proto mě to prohlašování Jawy o slavné minulosti přijde přitažené za vlasy. Ano, jednu dobu vyráběli miliony jednoduchých a nenáročných motocyklů, ale brzy jim ujel vlak.

edit: zapomněl jsem napsat, že to je můj názor, nikomu ho nevnucuji a nechci zakládat prostor pro flameware



- není co dodat

nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 15:14 | Nahoru | #69
Já bych to tak neodsuzoval. Od zahájení prodeje v listopadu 2016 do konce homologace pro motory v lednu 2017 se jich prodá tak málo, že to bude jednou velice ceněnej sběratelskej kousek. Mě se celkem líbí (teda o mnoho víc než předchozí Bastard), akorát nechápu ty idioty z vedení, že s tim přišli až teď. Podle mě nechtějí prodávat, potřebujou jen vykazovat výsledky ve vývoji...

nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 16:07 | Nahoru | #70
Jako vážně??? To je hnus. Sběr nepoužitých dílů, možná i 40 let starých (zadní blatník). Proč se neoprostí od nostalgie a neudělají moto s moderním vzhledem Vážně nechápu proč nepostaví jednoduchou rozpočtovku, malý enduro ve dvou verzích (město, lehký terén) do 300 - 400 cm3. Když se snaží navázat na tradici tak ať si připomenou realitu výroby pro sovětský blok a začnou zase vyrábět jednoduché motorky které pojedou za všech okolností. Enduro Royaldu Enfild, kterého tady někdo zmínil, je docela dobrý příklad.

(reakce na) nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 16:16 | Nahoru | #71

elevator píše: Jawa měla v historii pouze dva slavné modely. Díky Protektorátu a jeho ochraně tuzemského průmyslu mohl být ihned vyráběn 250 perák. Nikdo jiný takto zaregovat nemohl, protože poražené země měly továrny v troskách a vítězné mocnosti to horko těžkodoháněli. Proto taková sláva pro představeného péráka na prvním poválečném motosalonu. Druhý slavný model byla závodní 350 OHC na které jezdil Štasný a Havel. Všechny ty z dnešního pohledu "slavné" modely jako kývačka, californian byly už jen deriváty péráka. Nic nového nepřinesly. Jawa 500 OHC taky nebyla ve své době nijak slavná nebo populární. Nynější popularita je díky malému počtu vyrobených ks a v poválečné produkci jde o čtyřtaktní výjimku v celém spektru výrobců Jawa, ČZ, Manet. Ostatně kde byla Jawa v 60 letech si může uděla obrázek každý, kdo si přečte, kde v té době byla třebaSuzuki . Proto mě to prohlašování Jawy o slavné minulosti přijde přitažené za vlasy. Ano, jednu dobu vyráběli miliony jednoduchých a nenáročných motocyklů, ale brzy jim ujel vlak.

edit: zapomněl jsem napsat, že to je můj názor, nikomu ho nevnucuji a nechci zakládat prostor pro flameware



Amen...

1 reakcí na tento příspěvek nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 18:09 | Nahoru | #72
Rad bych videl designery, vyvojare nebo co to je, kdo tohle odsouhlasi nebo navrhne. To musi byt nejakej soudruh s myslenim 1980. Hruza a des, design jak auto Talbot. Odpocivej v pokoji Jawo

nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 18:41 | Nahoru | #73
...tohle az uvidi Bert-Jawatesty - autor tech pomerne povedenych retro prestaveb... tak ho odvezou na JIPku.....

Naposledy editováno 18.04.2016 18:43:14

(reakce na) nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 19:11 | Nahoru | #74

Customman píše: ... Je to jako se smát slepému třínohému koťátku.


Ty blbče, jsem si málem naprskal do klávesnice a to by mě kurva sralo, bo se už neprodává

nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 20:26 | Nahoru | #75
Možná by nebylo špatné,když by Jawu spolknul VW.Dají stejný motor jako do Octavie tříválec 1,0 TSI a ušetří za vývoj.

2 reakcí na tento příspěvek nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 20:33 | Nahoru | #76
JAWA NC 1000

nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 22:33 | Nahoru | #77
Není to nějakej historickej obrázek. Takhle nějak jsme v 80 a 90-letech tunili ČéZety a Jawy.
Je mi z toho smutno, jak jeden z nejlepších světových výrobců dopadl.
Ještě mám v hlavě ten Váš aprílový žertík o vstupu čínského kapitálu do Jawy, to mě fakt dostalo.

(reakce na) nová Jawa Vintage

18.4.2016 v 22:48 | Nahoru | #78

svava píše: JAWA NC 1000



Ty voe !!! víš že vzýváš Dráťu ?

On má rád Jawku stejně jako NCčka , a ty ta slova ještě spojíš

(reakce na) nová Jawa Vintage

19.4.2016 v 07:35 | Nahoru | #79

elevator píše: Jawa měla v historii pouze dva slavné modely. Díky Protektorátu a jeho ochraně tuzemského průmyslu mohl být ihned vyráběn 250 perák. Nikdo jiný takto zaregovat nemohl, protože poražené země měly továrny v troskách a vítězné mocnosti to horko těžkodoháněli. Proto taková sláva pro představeného péráka na prvním poválečném motosalonu. Druhý slavný model byla závodní 350 OHC na které jezdil Štasný a Havel. Všechny ty z dnešního pohledu "slavné" modely jako kývačka, californian byly už jen deriváty péráka. Nic nového nepřinesly. Jawa 500 OHC taky nebyla ve své době nijak slavná nebo populární. Nynější popularita je díky malému počtu vyrobených ks a v poválečné produkci jde o čtyřtaktní výjimku v celém spektru výrobců Jawa, ČZ, Manet. Ostatně kde byla Jawa v 60 letech si může uděla obrázek každý, kdo si přečte, kde v té době byla třebaSuzuki . Proto mě to prohlašování Jawy o slavné minulosti přijde přitažené za vlasy. Ano, jednu dobu vyráběli miliony jednoduchých a nenáročných motocyklů, ale brzy jim ujel vlak.

edit: zapomněl jsem napsat, že to je můj názor, nikomu ho nevnucuji a nechci zakládat prostor pro flameware


Přesně tak

2 reakcí na tento příspěvek nová Jawa Vintage

19.4.2016 v 15:18 | Nahoru | #80
Jsou tři základní příznaky postupujícího krachu:

1. Firma se vzdaluje zákazníkům. To se pozná podle toho, že ruší servisní střediska, obchodní zastoupení (prodejce), nejezdí na výstavy, atd. Fakticky to znamená, že když k ní chce zákazník, má to daleko a musí překonávat „překážky“. Příčinou je to, že se nedaří, dochází peníze a někdo rozhodne, že se bude šetřit – na blbém místě. To ještě není tak zle, stačí vyházet pár lidí a sehnat jiné a dá se to zachránit.

2. Firma začne nadávat na konkurenci – „oni za to můžou, protože jsou levnější, všude vlezou se svým šmejdem dřív a naše kvalitní výrobky tam vytlačují...“. Tak to už je opravdu blbě, protože je to doklad plíživé demence na rozhodujících úrovních vedení. Tohle se dá zachránit už jen asi za cenu bankrotu = nový vlastník, nové vedení firmy a nejlépe i podřídit to, co z firmy zbylo pravidlům a režimu firmy nového vlastníka.

3. Konečnou je situace, kdy firma začne tajit své produkty před zákazníky. Pro to existuje jen jediné vysvětlení – už nemá co nabídnout.

Je to smutné, opravdu smutné.

(reakce na) nová Jawa Vintage

19.4.2016 v 19:25 | Nahoru | #81
seikos> hele,oni to neprodají.berou na to velké prachy pro zbrojovku.to jen tak z nostalgie,rád bych jezdil na dobré české motorce.ale značka jawa téměř jistě skončí.

1 reakcí na tento příspěvek nová Jawa Vintage

19.4.2016 v 20:07 | Nahoru | #82
Mě se teda moc líbí Kdybych měl zbytečných...no počítám 150 litrů tak bych si jí koupil.Každý má svůj názor.

(reakce na) nová Jawa Vintage

19.4.2016 v 20:08 | Nahoru | #83
BorisMira> 180 a nějaké drobné

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová Jawa Vintage

19.4.2016 v 21:29 | Nahoru | #84

svava píše: JAWA NC 1000



COŽE!!!???

Naposledy editováno 19.04.2016 21:31:15

(reakce na) nová Jawa Vintage

19.4.2016 v 21:35 | Nahoru | #85

Dráťa píše: COŽE!!!???



Uuuuužžž je to tadyyyyyy

(reakce na) nová Jawa Vintage

19.4.2016 v 22:35 | Nahoru | #86
vilda_vrtule>


Naposledy editováno 19.04.2016 22:38:18

(reakce na) nová Jawa Vintage

19.4.2016 v 22:37 | Nahoru | #87
vilda_vrtule>
Už se krachu nevyhnou...bohužel, dělají vše pro to, aby zákazníky nezískali ...

1 reakcí na tento příspěvek nová Jawa Vintage

20.4.2016 v 00:36 | Nahoru | #88
I když jsem Jawu kdysi měl (634 a 639) tohle bych si určitě nekoupil. Vůbec to není hezký, je to celý takový nesourodý, prostě nepovedený motocykl.

(reakce na) nová Jawa Vintage

20.4.2016 v 07:22 | Nahoru | #89
kerič> No, to je přesně to ono! A kde si ji můžeme prohlédnout, aby člověk získal představu, jak to vypadá doopravdy?

Mám kvůli tomu cestovat přes půl republiky a ťukat na dveře vrátnice? Existuje ta motorka vůbec? Tady je jen pár rozmazaných fotek bůh ví čeho, bůh ví odkud a bůh ví ze kdy... sorry nic proti Humususovi. Jde jen o tu bouřlivou diskuzi nad párou, která se nevznáší nad hrncem z Týnce.

Soudě podle jejich stránek, o tomhle (a pár dalších modelech) jejich obchoďáci zřejmě nemají ani tušení...

2 reakcí na tento příspěvek nová Jawa Vintage

20.4.2016 v 08:23 | Nahoru | #90
Neni nahodou motor Minarelli 660 mimo hru do budoucnosti z duvodu nesplneni EURO norem? Proc by pak pripravovali motorku s timhle motorem? Samozrejme pokud je to on na fotce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist