2 reakcí na tento příspěvek Motor vypíná





Proč to neřešíš v rámci záruky v autorizovym servisu?

Naposledy editováno 05.10.2019 08:39:34
3 reakcí na tento příspěvek Motor vypíná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor vypíná
Milan1963 píše: Je to opravdu elektrikou ? Co třeba vynechání vstřikování ?
Vstřikování vynechá, ale na základě nějakého impulzu..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor vypíná
Sema píše: Vstřikování vynechá, ale na základě nějakého impulzu..
Vzhledem k tomu kdy to dělá, to bude buď podělaný, nebo blbě omrdaný spínač sklopeného stojánku....
Jaharau: Nemá cenu kontaktovat tu bandu tupců, lemplů, ingorantů a podvodníků - bratrstvo kočičí pracky z nově natřeného baráku u bobří řeky Sázavy...
Kontaktuj místního uživatele "Hrnous" on ti problémy s elektrikou vyřeší, stejně jako Milanovi. Standartní cesta řešení závad jako u normálních výrobců
není pro bezpáteřnost, neschopnost a další temné vlastnosti u Jawy v dnešní době možná.....
1 reakcí na tento příspěvek Motor vypíná
Samozrejme zavada ktera se projevuje jednou za XX kilometru se odstranuje uplne nejhure a mechanik nejen ze nema cas se na tvoji motorce vozit a cekat az mu to udela, ale zaroven mu takova informace stejne nic vi nerekne nez tvoje video.
Navic nahoda je blbec a nikdo nechce nabourat cizi stroj a zadnej servisak nema v popisu prace rojizdet se na strojich a riskovat nehodu.
Takze je jednodussi se reklamace zbavit, ze se zavada neprojevila nez to tam mit dele jak 30 dnu a dat zakaznikovi rovnou padnej duvod odstoupit od smlouvy.
Pokud ma servis podezreni na vstrikovani tak by ho snad mel vymenit. Ale bohuzel ty musis udelat aktivni kroky aby konal a aktivnim krokem je prave natoceni toho videozaznamu s projevenou vadou. Z vlastni zkusenosti vim, ze toto na servisy a reklamace velice dobre funguje.
hodne stesti, ale kouil sis pomstu...bohuzel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor vypíná
Za 2. Pravdou je, že je špatně udělaná elektrika a protože v Jawě údajně nezaměstnávají žádného autoelektrikáře, nic s ní neudělají. Bohužel je pravdou i to, že nové majitele rovnou odkazují k jednomu z nás, "hrnousovi" ze Zlína. Ten se v elektrice a elektronice perfektně vyzná a několika z nás, majitelů Jawy 660 ji dal do pořádku. On je snad i smluvním mechanikem Jawy, takže k Jawě tak daleko nemá. Sám má Jawu 660 Adenium taky. Koupíš tedy motorku třeba za 193 tisíc a musíš počítat s tím, že dalších X tisíc do ní ještě musíš dát. Jsi tak - řekněme - na 200 tisících, ale máš parádní a jedinečnou, netuctovou motorku. Navíc normální, spolehlivou, já mám najeto 30 tisíc a kromě elektriky jsem nic dalšího vážného neřešil. Pokud vím, tak ostatní majitelé taky ne. Mám např. původní rozetu i sekundár a vidím to na další sezonu bez výměny.
Za 3. Ukazatel rychlosti nemám, ale má ho další z nás, "Olísko " . Sám si ho montoval a pokud vím, je spokojen.
Za 4. Ty zvuky by motor vydávat neměl. Nikdo si ale - pokud vím - na motor Minarelli 660 nestěžoval.

Naposledy editováno 06.10.2019 13:17:49
Není normální dát plnou cenu za motorku (stojí stejně jako ty konkurenční) která nefunguje a výrobce to dobře ví. Když koupíš cokoli jiného, toto se ti nestane a bude to probíhat dle odstavce níže, tak jak se sluší a patří. Ono to nejezdí, startuje na základě generátoru náhodného stavu, co chvíli z toho něco upadne, nebo drnčí, nebo praskne... To není žádná "parádní a netuctová motorka", to je nekvalitní, nefunkční a od sekyry zpracovaný krám se zastaralým jednoválcovým motorem, když u konkurence za ty prachy získáš moderní dvouválec vykazující lepší parametry a klidnější chod. Jediná pravda z toho sdělení je to, že je to skutečne netuctový krám... Protože takových odvážlivců (nebo neinformovaných patriotů) co dají standartní cenu za motorku která je nejhorší na trhu je skutečně málo.
Nejsou schopni udělat nic pořádně.
Pokud si koupím věc, která stojí nemalé peníze a je nová, musí fungovat. Pokud nefunguje, musí to výrobce nebo dovozce neprodleně opravit, pokud se to nepodaří tak vyměnit, nebo vrátit prachy.
Zlodějská banda z Týnce toto není schopna zajistit. Zaplatils, tak neotravuj - to je jejich styl...
Pokud chci dělat nějaký výrobek, třeba motorku, musím toho být schopen v takové kvalitě, aby to koresponodovalo s odstavcem výše.
Abych toho byl schopen, musím mít personál, který má kvalifikaci a dovednost aby to fungovalo.
Pokud ten personál nemám, lze si dodávky podskupin ( jako třeba kabelový svazek ) zajistit subdodavatelsky, od někoho kdo to umí.
Sám Hrnous zde sdělil, že se snažil kontaktovat tu lotrovskou bandu, bratrstvo kočičí pracky od řeky Sázavy s tím, oc a jak je třeba udělat
jinak, aby ten werk fungoval...
A jak se dalo očekávat u lidí jež netrpí naivitou ( nekritickým fandovstvím? ) ale už ví co je to za pakáž - poslali ho do prdele. Že kdo chce,
toho za ním pošlou... Ale to není normální. Oni by si ho měli najmout, těch pár svazků na těch pár werglů co za rok prodají si nechat upravit,
zaplatit mu za to a prodávat wergl ve funkčním stavu na krámě... Ale to bychom asi chtěli za čtvrt mega moc... Aby nový werk fungoval....
Pokud by poslali zákazníka za Hrnousem, ten to opravil a zaplatila to Jawa jako záruční reparaci, ještě by se to dalo tolerovat, ale platit za
opravu nového stroje v záruce je prostě svinina, podvod a hnus...
Zvuky z motoru můžou být sekndární následky výpadků zapalování, nebo jeho špatného průběhy, kdy se spaluje nestechiometrická směs a nebo dohodřívá nespálené palivo a jsme zase u neschopnosti hovad z Týnce a témata elektrika..
Milan1963 píše: Jarahau> Za 1. Máš Jawu 660 a žádná pomsta to není.
Za 2. Pravdou je, že je špatně udělaná elektrika a protože v Jawě údajně nezaměstnávají žádného autoelektrikáře, nic s ní neudělají. Bohužel je pravdou i to, že nové majitele rovnou odkazují k jednomu z nás, "hrnousovi" ze Zlína. Ten se v elektrice a elektronice perfektně vyzná a několika z nás, majitelů Jawy 660 ji dal do pořádku. On je snad i smluvním mechanikem Jawy, takže k Jawě tak daleko nemá. Sám má Jawu 660 Adenium taky. Koupíš tedy motorku třeba za 193 tisíc a musíš počítat s tím, že dalších X tisíc do ní ještě musíš dát . Jsi tak - řekněme - na 200 tisících, ale máš parádní a jedinečnou, netuctovou motorku. Navíc normální, spolehlivou, já mám najeto 30 tisíc a kromě elektriky jsem nic dalšího vážného neřešil. Pokud vím, tak ostatní majitelé taky ne. Mám např. původní rozetu i sekundár a vidím to na další sezonu bez výměny.
Za 3. Ukazatel rychlosti nemám, ale má ho další z nás, "Olísko " . Sám si ho montoval a pokud vím, je spokojen.
Za 4. Ty zvuky by motor vydávat neměl. Nikdo si ale - pokud vím - na motor Minarelli 660 nestěžoval. Podívej se na - pokud ho máš - padák motoru. Ten může drnčet o koleno výfuku. Někdy bývá křivě svařen a kolena se lehce dotýká. Taky jsem ho přesvařoval .
to je dobrej fooor



takze si koupis nejaky vyrobek a musis pocitat s tim ,ze je to kram , kterej si na vlasnti naklady musis nechat jeste nekde dodelat? to snad nemyslis vazne...
navic jak tak ctu tvuj post, tak krom toho , ze nezamestnavaji eletrikare, tak ani ti svareci nebudou moc dobri, kdyz je potreba prevarit koleno na vyfuku


to me fakt poser na holy zada... :D
to si jako koupim auto, kteremu bude chcipat eletrika a bude mu drncet vyfuk a ja podle tve teorie jen pokrcim ramenama vysolim za opravu eletriky a jeste si opravim drncici vyfuk...tak jooo kurna takove zakazniky bych taky chtel mit..


ale jo jinak je to nadherny designove nadcasovy a netucnoty stroj...to urcite... a urite to stoji za to si takovej kram koupit



diky za pobaveni


1 reakcí na tento příspěvek Motor vypíná

Carlo888 píše: koukám klucí od Jawy se nenudí...je fajn,že ta řetězovka při tom výkonu tolik vydrží... ,na druhou stranu je fajn,že si Jawa drží svojí poruchovost a problémovost už po desetiletí,takže víš do čeho jdeš....
Nedrží. Tohle je totiž horší. Když se před 30 lety trochu vysírala levná motorka, nebyl to žádný zázrak, ale byla aspoň levná a závady byly spíše drobné, byť neustále se opakující....
Dnešní Jawa má poruchy závažné, způsobující nepojizdnost werglu na místě a s běžným cajkem z.pod sedačky neodstranitelné a když už to jede, tak z toho co chvíli něco upadne..
Proti tomu jspu ty ucpany trysky, špinavý svíčky a upadlé dráty ještě celkem snesitelné.... Takže se Jawa za posledních 30 let dopracovala k horšímu produktu za plnou cenu.
Naposledy editováno 07.10.2019 10:29:03
Některé moudré hlavy již doma vytváří stojan s čidlem, který se nesklápí, nicméně problém pak je v napojení na elektroinstalaci... prvních 20 ks strojů má origo svazek Yamaha, kde ten modrý konektor je, ale co já vím, tak ty další stroje s českou elektrikou už tento konektor ani nemají... tam to tedy může být problém.
Jinak držím palce!
A ještě bych ze zkušenosti doporučil vyměnit zrcátka, protože jako nepanoramatické mají velký mrtvý úhel a už jsem se kvůli nim málem několikrát nabacal při předjíždění na dálnici apod.
Howgh!
1 reakcí na tento příspěvek Motor vypíná
Naposledy editováno 08.10.2019 15:48:50
Bert-Jawatesty píše: Proč za poslední půlrok zakládají kritická vlákna k Jawě motorkáři, co do té doby neexistovali? Nemájí fotku v titulku, žádnou historii, ani se se svým motocyklem nepochlubili? To je asi nějaký nový spolek Anonymní jAwaři? Ti mnohem známější AA mají také velký problém :)
Pokud nejsem obětí klamu,tak problém je reálný. Viděl jsem video. Že nemá motorku v profilu asi se stydí nebo co. Je to je jeho věc. Ale tady se ani prázdná duše na JAWĚ 660 nevyřeší radou .Sorry jako.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 7, 8] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 228 | 5.8.2023 v 15:19 pech. |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |
Benelux , možná Dánsko 2019 Jawa 660 Sportard/Adenium | Milan1963 | 3 | 28.2.2019 v 13:02 Dolin |