globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka jde hrozně do otáček
4.10.2014 v 15:20
Ahoj všem...

stala se mi taková příhoda. Dneska rano jsem jel na jawa pérák... a najednou to zacalo chcipat a nešlo to do otáček.. tak jsem rozebral karburátor a zjistil jsem že jehla se asi po čase uvolnila z držáku (tam jak se nastavuje vyska jehly) a zůstala spadla dole v karburatoru...

Jehlu jsem opravil.... nasadil zpet..nakopnu to a najednou motorka řve jak utržena ze retezu... nevim cim to je... plynove lanko jsem prochazel chodi.....soupatko chodi... z ostatnim sroubama na karburatoru jsem zkousel tocit sem tam... a porad kdyz to nakopnu tak to jde strasne hned do otacek... mam to ted po renovaci... a dost me to štve nesetkal se nekdo s necim podobnym?..díky moc za odpověd

Lukas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jde hrozně do otáček

5.10.2014 v 09:08 | Nahoru | #1

J.M.K. píše: splasenytrubky> Že by směs ve válci práskla v momentě, kdy je otevřený přefuk? Nesetkal jsem se s tím, ale možné to každopádně je. Ale viděl jsem kluka J250/559, která mu běžela jako nafťák a nezhasla ani po sundání fajfky, musel nakonec motor udusit přes kvalt a spojku. Nejpíš měl v hlavě kupu karbonu, nebo přehřátou svíčku. A kolegoj motor u dvanácettrosky při skoro každém vypnutí po snížení otáček ještě několikrát blafnul a převalil se. Ale ty trpěly na samozápaly normálně.


Mě se to jednou stalo na kejvačce a to gufero mi při tom fakt vylezlo, zničilo mi potom i rotor dynama (prodřelo se o něj vinutí), ale to je už 30 let. Nestřelilo to za jízdy, ale při startování, pak to chytlo a rotor šel do kytek. Ten motor na péráku je až na to, že kejvačka měla automat, prakticky totožný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jde hrozně do otáček

5.10.2014 v 11:34 | Nahoru | #2

splasenytrubky píše: Mě se to jednou stalo na kejvačce a to gufero mi při tom fakt vylezlo, zničilo mi potom i rotor dynama (prodřelo se o něj vinutí), ale to je už 30 let. Nestřelilo to za jízdy, ale při startování, pak to chytlo a rotor šel do kytek. Ten motor na péráku je až na to, že kejvačka měla automat, prakticky totožný.

když tu zabíháte do detailů, tak poloautomat ¨

a dle mě tam autor to šoupě nasadil opačně a seká se mu o ten kolík kterej tam je a nedovírá to... nebo to tam prostě skonil jinak, ale prostě mu to jen nedovírá pokud ten karbec vůbec nesundával... Nehledal bych v tom zásahy z hůry a vystřelený gufera, hlavní problém je podle mě mezi karburátorem a botama montéra
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van Kyselizeli 36 8.4.2024 v 07:05 prcek123
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák tatrula 314 4.4.2024 v 14:35 Dolin
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák xbsalo 12 20.2.2024 v 22:02 Dolin


TOPlist