globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka jde hrozně do otáček
4.10.2014 v 15:20
Ahoj všem...

stala se mi taková příhoda. Dneska rano jsem jel na jawa pérák... a najednou to zacalo chcipat a nešlo to do otáček.. tak jsem rozebral karburátor a zjistil jsem že jehla se asi po čase uvolnila z držáku (tam jak se nastavuje vyska jehly) a zůstala spadla dole v karburatoru...

Jehlu jsem opravil.... nasadil zpet..nakopnu to a najednou motorka řve jak utržena ze retezu... nevim cim to je... plynove lanko jsem prochazel chodi.....soupatko chodi... z ostatnim sroubama na karburatoru jsem zkousel tocit sem tam... a porad kdyz to nakopnu tak to jde strasne hned do otacek... mam to ted po renovaci... a dost me to štve nesetkal se nekdo s necim podobnym?..díky moc za odpověd

Lukas

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jde hrozně do otáček

5.10.2014 v 11:34 | Nahoru | #1

splasenytrubky píše: Mě se to jednou stalo na kejvačce a to gufero mi při tom fakt vylezlo, zničilo mi potom i rotor dynama (prodřelo se o něj vinutí), ale to je už 30 let. Nestřelilo to za jízdy, ale při startování, pak to chytlo a rotor šel do kytek. Ten motor na péráku je až na to, že kejvačka měla automat, prakticky totožný.

když tu zabíháte do detailů, tak poloautomat ¨

a dle mě tam autor to šoupě nasadil opačně a seká se mu o ten kolík kterej tam je a nedovírá to... nebo to tam prostě skonil jinak, ale prostě mu to jen nedovírá pokud ten karbec vůbec nesundával... Nehledal bych v tom zásahy z hůry a vystřelený gufera, hlavní problém je podle mě mezi karburátorem a botama montéra

(reakce na) Motorka jde hrozně do otáček

5.10.2014 v 12:54 | Nahoru | #2

Koštěbuch píše: když tu zabíháte do detailů, tak poloautomat ¨

a dle mě tam autor to šoupě nasadil opačně a seká se mu o ten kolík kterej tam je a nedovírá to... nebo to tam prostě skonil jinak, ale prostě mu to jen nedovírá pokud ten karbec vůbec nesundával... Nehledal bych v tom zásahy z hůry a vystřelený gufera, hlavní problém je podle mě mezi karburátorem a botama montéra


nojo, poloautomat no....
To šoupě jde nasadit obráceně? To už si nepamatuji, každopádně se mi to nikdy nestalo. Mělo by být nasazené skosenou stranou k filtru.

(reakce na) Motorka jde hrozně do otáček

5.10.2014 v 15:09 | Nahoru | #3

Koštěbuch píše: když tu zabíháte do detailů, tak poloautomat ¨

a dle mě tam autor to šoupě nasadil opačně a seká se mu o ten kolík kterej tam je a nedovírá to... nebo to tam prostě skonil jinak, ale prostě mu to jen nedovírá pokud ten karbec vůbec nesundával... Nehledal bych v tom zásahy z hůry a vystřelený gufera, hlavní problém je podle mě mezi karburátorem a botama montéra


Koštěbuchu, je vidět, že se v tom asi denně vrtáš. Na tyhle blbiny jsem už úplně zapomněl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van Kyselizeli 36 8.4.2024 v 07:05 prcek123
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák tatrula 314 4.4.2024 v 14:35 Dolin
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák xbsalo 12 20.2.2024 v 22:02 Dolin


TOPlist