globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 300 2T vs. 450 4T
 
3.7.2014 v 01:41
Čau. Je levnější ostrý enduro 300 2T nebo 450 4T?
Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-

Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-

Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.

Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky

Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám


Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

4.7.2014 v 20:42 | Nahoru | #91

Machy07 píše: heavyrun> to si myslim že jo :) hlavně já to mám zpřevodovaný na enduro 13:48 takže to mam do síly max. mam tak kolem 130 mozna ze ani to ne. Kdyz by jsi stim lital po silnici tak jinej prevod a bylo by to o necem jinem treba na aprilce jsem mel 16:45 a byla to libovka. Nebo na 640 jsem mel 16:48 to uz bylo tak dost do síly no :)



Dobře, to jsem potřeboval slyšet, díky

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

4.7.2014 v 20:47 | Nahoru | #92
heavyrun> Vpohodě jakej rok chceš kupovat ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

4.7.2014 v 20:47 | Nahoru | #93

heavyrun píše: Právěže počítám se spotřebou 8,5 ale nejsem si jistý. Kdyby ses podíval, tak právě kvůli tomu jsem zakládal tohle téma. Abych se dozvěděl tu spotřebu, jaká doopravdy je.
Jel jsi někdy na tříkilu? To vážně nepotřebuje tahat aby to jelo jak kurva...
K tomu oleji. Jezdím přes 30 000 na plné syntetice 1:50 za 170kč. Na padesátce co točila 14 000 jsem najel na pístu 10 000km. Nikdy jsem kvůli oleji nezadřel. Takže nemám důvod lít dražší olej jak ten za 170 korun. A říkejte si všichni co chcete. Mějte si teorii jakou chcete, ale já mám myslím si dost dlouhou zkušenost.
Známej co má tříkilo tam lije STIHLáckej olej do sekaček nebo co... Bohužel s tím moc nejezdí po silnici aby mi řekl spotřebu, jinak bych tohle téma vůbec nezakládal.
K převodovce už jsem psal. Píšu to co je v manuálu



áno,na 300 jsem už jel

klidně si to kup,ale budeš z toho nešťastný,ten motor je nervózní,ucukaný,na primární ježdění po asfaltu je to katastrofa.

když už chceš ostrou na cestu,tak jedině 4takt.a to ideálně exc 520,525....,nebo nějakého husaberga nad 500.

ale to se nedoplatíš-benzín je zanedbatelná položka....však to poznáš sám.

..a tu větu z manuálu,kde píšou výměnu oleje v převodovce co 100hodin tady zkopíruj...

Naposledy editováno 04.07.2014 20:49:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

4.7.2014 v 21:04 | Nahoru | #94

Dolph-cz píše: áno,na 300 jsem už jel

klidně si to kup,ale budeš z toho nešťastný,ten motor je nervózní,ucukaný,na primární ježdění po asfaltu je to katastrofa.

když už chceš ostrou na cestu,tak jedině 4takt.a to ideálně exc 520,525....,nebo nějakého husaberga nad 500.

ale to se nedoplatíš-benzín je zanedbatelná položka....však to poznáš sám.

..a tu větu z manuálu,kde píšou výměnu oleje v převodovce co 100hodin tady zkopíruj...



A na jake 300? Gas Gas EC 300 2010 mi ucukanej neprijde. Jeste bych dodal ze ty dvoutakty jsou hrozne vibratory, zvlast na te silnici ho z toho bude po chvili vsechno brnet.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

4.7.2014 v 21:26 | Nahoru | #95

SirIndy píše: A na jake 300? Gas Gas EC 300 2010 mi ucukanej neprijde. Jeste bych dodal ze ty dvoutakty jsou hrozne vibratory, zvlast na te silnici ho z toho bude po chvili vsechno brnet.



jo,na gazu,na roku 2006,2008 a 2013....

...každý ostrý dvoutakt to dělá-jeď s tím 80km/h a jen to lechtej-není to příjemné....
..ty vibrace taky,to je další věc.....

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

4.7.2014 v 21:47 | Nahoru | #96

Dolph-cz píše: jo,na gazu,na roku 2006,2008 a 2013....

...každý ostrý dvoutakt to dělá-jeď s tím 80km/h a jen to lechtej-není to příjemné....
..ty vibrace taky,to je další věc.....



Az mi prijdou ty pruzinky tak to vyzkousim, zatim jsem to lechtal jen v nizsich rychlostech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

4.7.2014 v 22:09 | Nahoru | #97
Dolph-cz> tohle mam presne na exc jedu kolem 80 a taky hrozne ucukany kdyz to jen lechtam

300 2T vs. 450 4T

4.7.2014 v 23:08 | Nahoru | #98
To ze si rozhodnutej a nenechas si do toho kecat mas pravdu je to tvoje vec.Jen me zajima jedna vec.Proc se zajimas o spotrebu? Prece kdyz mas tolik penez na provoz ostryho endura ktery je urceny do terenu a budes ho mucit na silnici tim padem ta vymena vseho bude nekolikrat rychlejsi .Dalsi vec je ze pokud nekupujes novou je mala pravdepodobnosst ze bude bez investic
Ja resim neco podobnyho premyslim ze poslu pryc ninju a poridim si neco do lesa na rajtovani obcas i na silnici neco si dat po zadnim skocit apod proste moto pro srandu ale primarne do terenu.A na to me prislo nejvhodnejsi tupe enduro.Kdybych nepremejslel o terenu poridil bych motarda.A nevim jak muzes oznacit ostreho motarda ze je tezkej prece borci co jezdej zavody nejezdi na bazarove exc300 pripada mi to podobny jaknsi koupit fabii 1, 2 a jezdit sni po okruhu bude zrat nepojede a utrapis ji.Ale na to si musis prijit sam.Ja si vzdy nenechal poradit a pak sem zjistil ze sem udelal chybu.

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 10:56 | Nahoru | #99
OMG... Do závodního stroje lejt STIHLackej olej, olej měnit po 100 mth a 18ti letej floutek má dlouhé zkušenosti. Fakt se bavím

300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 11:35 | Nahoru | #100
..proč,nechceš motardový kola,když to chceš na,vyblbnutí??Takový Berg FE 570 na motardech.. TŘEBA..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 12:55 | Nahoru | #101

Machy07 píše: Dolph-cz> tohle mam presne na exc jedu kolem 80 a taky hrozne ucukany kdyz to jen lechtam



Super Nejsem v tom sám, taky mi to dělá

heavyrun: A co zkusit SXV 550? http://www.motoinze.../801171-sxv-550.html
Má taky svoje pro a proti, občas se dá sehnat na enduro kolech. Je to 2V a lehký jako ostrá. V podstatě tohle hledáš. Jediný mínus bude údržba

Edit. Na asfalt bych se určitě poohlížel po 4T

Naposledy editováno 05.07.2014 12:58:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 13:44 | Nahoru | #102
EnduristaGG> Teda jak Italky nemusím, tak tohle by se mi líbilo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 13:51 | Nahoru | #103
chiro2> Nebrat..věř mi.. kamarád ji měl a víc servisoval,než jezdil..(terén)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 13:53 | Nahoru | #104

RadimV929 píše: chiro2> Nebrat..věř mi.. kamarád ji měl a víc servisoval,než jezdil..(terén)



Jj, je to pry jedna z nejsravejsich motorek vubec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 14:23 | Nahoru | #105

chiro2 píše: OMG... Do závodního stroje lejt STIHLackej olej, olej měnit po 100 mth a 18ti letej floutek má dlouhé zkušenosti. Fakt se bavím



Ať si tam můj kamarád lije co chce, je to jeho věc.

30 000km na jednom konkrétním oleji za 170kč ti nepřijde jako dlouhá zkušenost?????? Fakt ne??

Někdo se tu ještě ptal na to, kde je psáno v manuálu 100mth.... Tak tady vidíte tech 4000km na krosce i enduru od KTM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 14:24 | Nahoru | #106

Dolph-cz píše: áno,na 300 jsem už jel

klidně si to kup,ale budeš z toho nešťastný,ten motor je nervózní,ucukaný,na primární ježdění po asfaltu je to katastrofa.

když už chceš ostrou na cestu,tak jedině 4takt.a to ideálně exc 520,525....,nebo nějakého husaberga nad 500.

ale to se nedoplatíš-benzín je zanedbatelná položka....však to poznáš sám.

..a tu větu z manuálu,kde píšou výměnu oleje v převodovce co 100hodin tady zkopíruj...



Dobře, 4T, proč? Jaké jsou výhody na cestě 4T oproti 2T?

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 15:03 | Nahoru | #107
SirIndy> ..tak to nevím,ale věřil bych tomu,znám jen jeden příklad.. Krásná,je až za roh,to je pravda,ale..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 15:07 | Nahoru | #108
heavyrun> ..někdo to tady,už psal,zwei takt=nejede,jede,jede jak opařený prase a jestli je něco mezi tím,no..

nějaký,vyjímky budou,ale v ostrém enduru.. 2T,je v takovém obsahu,dnes primárně,určen do bláta..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 16:17 | Nahoru | #109

RadimV929 píše: heavyrun> ..někdo to tady,už psal,zwei takt=nejede,jede,jede jak opařený prase a jestli je něco mezi tím,no..

nějaký,vyjímky budou,ale v ostrém enduru.. 2T,je v takovém obsahu,dnes primárně,určen do bláta..



Kámoš co má 300 EXC s tím jezdí na bublačku skoro pořád. Ten výkon ani nevyužije a jezdí pořád pod přívěrou, protože to má krouťák jako sviňa a táhne to pěkně odspoda

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 16:24 | Nahoru | #110

heavyrun píše: Kámoš co má 300 EXC s tím jezdí na bublačku skoro pořád. Ten výkon ani nevyužije a jezdí pořád pod přívěrou, protože to má krouťák jako sviňa a táhne to pěkně odspoda



Oproti jinym dvoutaktum to odspoda tahne, oproti ctyrtaktni 400 nebo 450 ne.

300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 17:10 | Nahoru | #111
myslím,si že Indy má pravdu.. ..jezdit,na bublačku s ostrým endurem,nebo krosem,se mi zdá zbytečné,ale proti gustu..zase,dvoutakt,tě neutahá,spodkem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 19:45 | Nahoru | #112

RadimV929 píše: chiro2> Nebrat..věř mi.. kamarád ji měl a víc servisoval,než jezdil..(terén)



Taky jsem to slyšel Ale ten výkon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 21:01 | Nahoru | #113
EnduristaGG> nj,dvouvál..výkon,není vše,to radši pár kW oželím..

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

5.7.2014 v 22:33 | Nahoru | #114

RadimV929 píše: EnduristaGG> nj,dvouvál..výkon,není vše,to radši pár kW oželím..



Jasně Já nic neříkám, jen myslím že by to byla zajímavá alternativa když chce zakladatel mermomoci s ostrým endurem na silnici.

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 09:17 | Nahoru | #115
To je kus debila....

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 09:47 | Nahoru | #116
Ivan-K> každej nemůže bejt chytrej. Jinak by bylo na světě tolik rozumu, že by z toho byl každej druhej, úplně blbej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 10:02 | Nahoru | #117
heavyrun>

30 000km na jednom konkrétním oleji za 170kč ti nepřijde jako dlouhá zkušenost?????? Fakt ne??



Ne, opravdu nepříjde! A co víc, začínám nabývat pocitu, že si tak trošku vymýšlíš. Ještě nám tu napiš, že jsi to najel na DTčku za sezonu kolem baráku a fakt si sednu na zadek. Jedinné v čem s tebou souhlasím, že není nutný brát olej v cenovce 600 za litr a podobně. Mám dobré zkušenosti s Q8, Motul 5100.... Taky všecko do dvou stovek za litr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 10:18 | Nahoru | #118

chiro2 píše: heavyrun>

Ne, opravdu nepříjde! A co víc, začínám nabývat pocitu, že si tak trošku vymýšlíš. Ještě nám tu napiš, že jsi to najel na DTčku za sezonu kolem baráku a fakt si sednu na zadek. Jedinné v čem s tebou souhlasím, že není nutný brát olej v cenovce 600 za litr a podobně. Mám dobré zkušenosti s Q8, Motul 5100.... Taky všecko do dvou stovek za litr.


já přemýšlím, jestli on je opravdu tak blbej, nebo to jen hraje,aby bylo o čem psát. co myslíš?

300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 11:51 | Nahoru | #119
Kamoš si kúpil Yamahu YZF400 a prvé čo riešil bolo ako bude "prepravovať" motorku na miesto vozenia, tak aby natočil čo najmenej motohodín zbytočným presunom a to by jazdil po hrádzi vedla rieky. Nejakých 6 mesiacov si požičiaval naš vozík za osobák, pritom na dráhu to mal cca 10, alebo 20km podla toho na ktorú šiel

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 12:38 | Nahoru | #120

prackarr píše: já přemýšlím, jestli on je opravdu tak blbej, nebo to jen hraje,aby bylo o čem psát. co myslíš?



Blbej nebude. Jen mladej a nakaženej Fuckubovými manýry
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist