Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
heavyrun píše: Právěže počítám se spotřebou 8,5 ale nejsem si jistý. Kdyby ses podíval, tak právě kvůli tomu jsem zakládal tohle téma. Abych se dozvěděl tu spotřebu, jaká doopravdy je.
Jel jsi někdy na tříkilu? To vážně nepotřebuje tahat aby to jelo jak kurva...
K tomu oleji. Jezdím přes 30 000 na plné syntetice 1:50 za 170kč. Na padesátce co točila 14 000 jsem najel na pístu 10 000km. Nikdy jsem kvůli oleji nezadřel. Takže nemám důvod lít dražší olej jak ten za 170 korun. A říkejte si všichni co chcete. Mějte si teorii jakou chcete, ale já mám myslím si dost dlouhou zkušenost.
Známej co má tříkilo tam lije STIHLáckej olej do sekaček nebo co... Bohužel s tím moc nejezdí po silnici aby mi řekl spotřebu, jinak bych tohle téma vůbec nezakládal.
K převodovce už jsem psal. Píšu to co je v manuálu
áno,na 300 jsem už jel
klidně si to kup,ale budeš z toho nešťastný,ten motor je nervózní,ucukaný,na primární ježdění po asfaltu je to katastrofa.
když už chceš ostrou na cestu,tak jedině 4takt.a to ideálně exc 520,525....,nebo nějakého husaberga nad 500.
ale to se nedoplatíš-benzín je zanedbatelná položka....však to poznáš sám.
..a tu větu z manuálu,kde píšou výměnu oleje v převodovce co 100hodin tady zkopíruj...
Naposledy editováno 04.07.2014 20:49:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Dolph-cz píše: áno,na 300 jsem už jel
klidně si to kup,ale budeš z toho nešťastný,ten motor je nervózní,ucukaný,na primární ježdění po asfaltu je to katastrofa.
když už chceš ostrou na cestu,tak jedině 4takt.a to ideálně exc 520,525....,nebo nějakého husaberga nad 500.
ale to se nedoplatíš-benzín je zanedbatelná položka....však to poznáš sám.
..a tu větu z manuálu,kde píšou výměnu oleje v převodovce co 100hodin tady zkopíruj...
A na jake 300? Gas Gas EC 300 2010 mi ucukanej neprijde. Jeste bych dodal ze ty dvoutakty jsou hrozne vibratory, zvlast na te silnici ho z toho bude po chvili vsechno brnet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Dolph-cz píše: áno,na 300 jsem už jel
klidně si to kup,ale budeš z toho nešťastný,ten motor je nervózní,ucukaný,na primární ježdění po asfaltu je to katastrofa.
když už chceš ostrou na cestu,tak jedině 4takt.a to ideálně exc 520,525....,nebo nějakého husaberga nad 500.
ale to se nedoplatíš-benzín je zanedbatelná položka....však to poznáš sám.
..a tu větu z manuálu,kde píšou výměnu oleje v převodovce co 100hodin tady zkopíruj...
Dobře, 4T, proč? Jaké jsou výhody na cestě 4T oproti 2T?