Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
RadimV929 píše: chiro2> Nebrat..věř mi.. kamarád ji měl a víc servisoval,než jezdil..(terén)
Jj, je to pry jedna z nejsravejsich motorek vubec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
RadimV929 píše: chiro2> Nebrat..věř mi.. kamarád ji měl a víc servisoval,než jezdil..(terén)
Taky jsem to slyšel Ale ten výkon