Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
RadimV929 píše: heavyrun> ..někdo to tady,už psal,zwei takt=nejede,jede,jede jak opařený prase a jestli je něco mezi tím,no..
nějaký,vyjímky budou,ale v ostrém enduru.. 2T,je v takovém obsahu,dnes primárně,určen do bláta..
Kámoš co má 300 EXC s tím jezdí na bublačku skoro pořád. Ten výkon ani nevyužije a jezdí pořád pod přívěrou, protože to má krouťák jako sviňa a táhne to pěkně odspoda