Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
chiro2 píše: OMG... Do závodního stroje lejt STIHLackej olej, olej měnit po 100 mth a 18ti letej floutek má dlouhé zkušenosti. Fakt se bavím
Ať si tam můj kamarád lije co chce, je to jeho věc.
30 000km na jednom konkrétním oleji za 170kč ti nepřijde jako dlouhá zkušenost?????? Fakt ne??
Někdo se tu ještě ptal na to, kde je psáno v manuálu 100mth.... Tak tady vidíte tech 4000km na krosce i enduru od KTM