Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Machy07 píše: Dolph-cz> tohle mam presne na exc jedu kolem 80 a taky hrozne ucukany kdyz to jen lechtam
Super Nejsem v tom sám, taky mi to dělá
heavyrun: A co zkusit SXV 550? http://www.motoinze.../801171-sxv-550.html
Má taky svoje pro a proti, občas se dá sehnat na enduro kolech. Je to 2V a lehký jako ostrá. V podstatě tohle hledáš. Jediný mínus bude údržba
Edit. Na asfalt bych se určitě poohlížel po 4T
Naposledy editováno 05.07.2014 12:58:57