Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
SirIndy píše: A na jake 300? Gas Gas EC 300 2010 mi ucukanej neprijde. Jeste bych dodal ze ty dvoutakty jsou hrozne vibratory, zvlast na te silnici ho z toho bude po chvili vsechno brnet.
jo,na gazu,na roku 2006,2008 a 2013....
...každý ostrý dvoutakt to dělá-jeď s tím 80km/h a jen to lechtej-není to příjemné....
..ty vibrace taky,to je další věc.....
Dolph-cz píše: jo,na gazu,na roku 2006,2008 a 2013....
...každý ostrý dvoutakt to dělá-jeď s tím 80km/h a jen to lechtej-není to příjemné....
..ty vibrace taky,to je další věc.....
Az mi prijdou ty pruzinky tak to vyzkousim, zatim jsem to lechtal jen v nizsich rychlostech.