globalmoto_kveten





Téma: 2T motard
7.8.2013 v 01:38
Zdar, právě jsem si udělal ten nejumaštěnější řidičák na moto (Am) a rozhodl jsem se pro dvoutaktní Derbi Sendu 50 SM a chci se zeptat na toho oil mastera, když jsem řekl známýmu že si koupím dvoutakt tak mě strašil s tim že se to může vysrat a zadřu to. Mě se ale míchat do benzínu nechce tak se ptám na vaše zkušenosti s tím, jestli to nedělá problémy a taky jak často je potřeba ta litrová nádržka na volej doplňovat, jestli pokaždý s benzínem nebo třeba jednou za x km. díky

2T motard

7.8.2013 v 01:46 | Nahoru | #1
Ano, muze se ti to vysrat a muzes zadrit motor. Pokud budes redit v pomeru 1/5 budes olej dolejvat spolecne s benzinem.

1 reakcí na tento příspěvek 2T motard

7.8.2013 v 05:35 | Nahoru | #2
AM? Není to náhodou automat?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 13:47 | Nahoru | #3
maras> Ale houby... Am je v případě motorky omezená objemem max. 50ccm a max. rychlostí (konstrukční) 45km/h (musí být zapsaná v ORV).

jawák122> Majitelé motocyklů s oilmasterem se dělí na dvě skupiny a sice na ty, jež už zadřeli a na ty, které to teprve čeká. Jest vždy otázkou času, než čerpadlo selže (nebo se třeba ucpe vedení oleje) a motor se zadře. Pro stoprocentní jistotu je vždy lepší čerpadlo vyřadit a olej míchat rovnou do benzinu v poměru předepsaném výrobcem motoru , ne v poměru uvedeném na flašce s olejem.
Oilmaster je pouze věcí komfortu obsluhy a v dobách, kdy na každé pumpě byl stojan "MIX" s nastavitelným poměrem, oilmaster postrádal na významu.

A hlavně, chceš-li s tím jezdit legálně po silnici, tak, jak už bylo napsáno - motorka musí mít v TP i v ORV uvedeno "45km/h" max. a musí být na to zaškrcená, jinak si koleduješ o malér.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 14:09 | Nahoru | #4

J.M.K. píše: jawák122> Majitelé motocyklů s oilmasterem se dělí na dvě skupiny a sice na ty, jež už zadřeli a na ty, které to teprve čeká. Jest vždy otázkou času, než čerpadlo selže (nebo se třeba ucpe vedení oleje) a motor se zadře. Pro stoprocentní jistotu je vždy lepší čerpadlo vyřadit a olej míchat rovnou do benzinu v poměru předepsaném výrobcem motoru , ne v poměru uvedeném na flašce s olejem.
Oilmaster je pouze věcí komfortu obsluhy a v dobách, kdy na každé pumpě byl stojan "MIX" s nastavitelným poměrem, oilmaster postrádal na významu.



Meleš totální kravinu (opět),kolik dvoutaktů s odděleným mazáním jsi kdy jezdil + kolik jsi s nima najel km?

(reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 15:13 | Nahoru | #5
cort> Však si to povíme, až Ti ta namachrovaná huba sklapne ve chvíli, kdy se přeřadíš z druhé skupiny do té první.

2T motard

7.8.2013 v 15:14 | Nahoru | #6
JMK odpovíš? Měl by jsi už za své "odborné" rady dostat ban.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 17:30 | Nahoru | #7

J.M.K. píše: Pro stoprocentní jistotu je vždy lepší čerpadlo vyřadit a olej míchat rovnou do benzinu



s tímhle souhlas

ale tohle:

J.M.K. píše: Oilmaster je pouze věcí komfortu obsluhy a v dobách, kdy na každé pumpě byl stojan "MIX" s nastavitelným poměrem, oilmaster postrádal na významu.



S oilmasterem spotřebuješ míň oleje a vím, že u MZty to olej stříkalo na ojniční ložisko - líp se mazalo, než jen směsí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 17:41 | Nahoru | #8
havrajz> Oleje pro premix systémy učené pro nikasil v benzínu (přímo mixlé) ředíš, čímž jejich vlasnosti jdou do prdele. To není jako u jawky a mz s M2T. Když má moto přívěru, zaneseš ji.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 17:42 | Nahoru | #9
havrajz> To už je jiná liga u té MZ, ale stále to nevylučuje riziko výpadku mazání. Jawák se ptal právě na toto riziko a uvidí-li to tu pesastor, řekne to samé o tom dělení na dvě skupiny (zadřeli/teprve zadřou).

(reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 17:46 | Nahoru | #10

J.M.K. píše: havrajz> To už je jiná liga u té MZ, ale stále to nevylučuje riziko výpadku mazání. Jawák se ptal právě na toto riziko a uvidí-li to tu pesastor, řekne to samé o tom dělení na dvě skupiny (zadřeli/teprve zadřou).



Zakladatel vlákna chce kupovat entito jawu? Ty nemáš moc v hlavě..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

Skvělá odpověď, děkuji! 7.8.2013 v 19:25 | Nahoru | #11

cort píše: havrajz> Oleje pro premix systémy učené pro nikasil v benzínu (přímo mixlé) ředíš, čímž jejich vlasnosti jdou do prdele. To není jako u jawky a mz s M2T. Když má moto přívěru, zaneseš ji.



Přiznávám, že o modernějších 2 taktech s nikasilem vím prd...

Bavil jsem se ale před časem s kolegou co jezdí zavody na 125ce sportprodakšnu a říkal, že vetšína lidí co jezdí závody má přímaz vyhozenej a lijí olej do benzínu a tyhle stroje nikasil určitě mají...

Je to taky o tom jaký olej na to míchaní použiješ, ten premix co píšeš asi ideální nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 19:39 | Nahoru | #12
havrajz> Optej se ho, co lejou za olej a po kolika mth dělají GO.

1 reakcí na tento příspěvek 2T motard

7.8.2013 v 22:58 | Nahoru | #13
Co jsem cca 25 let zpět jezdil na ČZ175 model 477, měl jsem mazání také odpojené stejně jako spousta dalších kamarádů, kteří jezdili závody na okruzích. Tehdy se jezdila kubatura 175 ccm, myslím, že se jí říkalo Katalog. Takže s tím zadíráním to je pravda a ten význam oilmasteru jsem také dodnes nepochopil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 23:15 | Nahoru | #14

jarikGSXR píše: Co jsem cca 25 let zpět jezdil na ČZ175 model 477, měl jsem mazání také odpojené stejně jako spousta dalších kamarádů, kteří jezdili závody na okruzích. Tehdy se jezdila kubatura 175 ccm, myslím, že se jí říkalo Katalog. Takže s tím zadíráním to je pravda a ten význam oilmasteru jsem také dodnes nepochopil.



Jak u blbejch na dvorku, čím jste mazali? M2T a podobný srajdy cpali hadičku. Kluk tu neřeší třindu, nóbrž novou padinu a tam ty zázraky snad lejt nebude. Já na sedmě na oilmasteru dal asi sedm be zadření, jen jsem se občas koukal...

(reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 23:37 | Nahoru | #15
cort> OK u té padesátky nevím. Jinak u ČZ jsme mazali u benzínek M2T, doma ac na závodech samozřejmě lepším - Castrol a pod.

(reakce na) 2T motard

11.8.2013 v 00:09 | Nahoru | #16
Díky moc za rady, ještě bych se rád zeptal na jednu věc, když jedu z kopce, musim držet konstantní plyn aby se motor mazal pořád nebo ho můžu zavřít ? nevim jak to dneska je o 2 taktech toho moc nevim...

(reakce na) 2T motard

30.11.2013 v 19:14 | Nahoru | #17

cort píše: havrajz> Optej se ho, co lejou za olej a po kolika mth dělají GO.



Po delší době jsem se s ním potkal a dali jsme o tom řeč:

Takže olej se prý použivá nějaký závodní, značku mi neřekl. Řekl jen, že záměrně hodně karbonuje aby bylo vidět jak "píše" na píst a jakou to má směs.

GO se dělá klidně každý třetí trenink ne kvuli výdrži ale kvuli ztrate vykonu.

No a na přímaz v moto pro bezny silnicni provoz ma takovy nazor, ze by to z toho radeji vyhodil a daval olej do benzinu. Olej samozrejme ktery je k michani do benzinu urceny. Olej urceny do primazu naleje do benzinu jen mamlas

Se zanášením privery to nevidi tragicky, oleje pro silnicni provoz pry tolik nekarbonuji a jeho zkusenost je, že primaz vzdycky maze vic nez je potreba i kdyz se stahne na minimum.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist