Téma: 2T motard
7.8.2013 v 01:38
Zdar, právě jsem si udělal ten nejumaštěnější řidičák na moto (Am) a rozhodl jsem se pro dvoutaktní Derbi Sendu 50 SM a chci se zeptat na toho oil mastera, když jsem řekl známýmu že si koupím dvoutakt tak mě strašil s tim že se to může vysrat a zadřu to. Mě se ale míchat do benzínu nechce tak se ptám na vaše zkušenosti s tím, jestli to nedělá problémy a taky jak často je potřeba ta litrová nádržka na volej doplňovat, jestli pokaždý s benzínem nebo třeba jednou za x km. díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 13:47 | Nahoru | #1
maras> Ale houby... Am je v případě motorky omezená objemem max. 50ccm a max. rychlostí (konstrukční) 45km/h (musí být zapsaná v ORV).

jawák122> Majitelé motocyklů s oilmasterem se dělí na dvě skupiny a sice na ty, jež už zadřeli a na ty, které to teprve čeká. Jest vždy otázkou času, než čerpadlo selže (nebo se třeba ucpe vedení oleje) a motor se zadře. Pro stoprocentní jistotu je vždy lepší čerpadlo vyřadit a olej míchat rovnou do benzinu v poměru předepsaném výrobcem motoru , ne v poměru uvedeném na flašce s olejem.
Oilmaster je pouze věcí komfortu obsluhy a v dobách, kdy na každé pumpě byl stojan "MIX" s nastavitelným poměrem, oilmaster postrádal na významu.

A hlavně, chceš-li s tím jezdit legálně po silnici, tak, jak už bylo napsáno - motorka musí mít v TP i v ORV uvedeno "45km/h" max. a musí být na to zaškrcená, jinak si koleduješ o malér.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 14:09 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: jawák122> Majitelé motocyklů s oilmasterem se dělí na dvě skupiny a sice na ty, jež už zadřeli a na ty, které to teprve čeká. Jest vždy otázkou času, než čerpadlo selže (nebo se třeba ucpe vedení oleje) a motor se zadře. Pro stoprocentní jistotu je vždy lepší čerpadlo vyřadit a olej míchat rovnou do benzinu v poměru předepsaném výrobcem motoru , ne v poměru uvedeném na flašce s olejem.
Oilmaster je pouze věcí komfortu obsluhy a v dobách, kdy na každé pumpě byl stojan "MIX" s nastavitelným poměrem, oilmaster postrádal na významu.



Meleš totální kravinu (opět),kolik dvoutaktů s odděleným mazáním jsi kdy jezdil + kolik jsi s nima najel km?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 17:30 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Pro stoprocentní jistotu je vždy lepší čerpadlo vyřadit a olej míchat rovnou do benzinu



s tímhle souhlas

ale tohle:

J.M.K. píše: Oilmaster je pouze věcí komfortu obsluhy a v dobách, kdy na každé pumpě byl stojan "MIX" s nastavitelným poměrem, oilmaster postrádal na významu.



S oilmasterem spotřebuješ míň oleje a vím, že u MZty to olej stříkalo na ojniční ložisko - líp se mazalo, než jen směsí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist