2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard
jawák122> Majitelé motocyklů s oilmasterem se dělí na dvě skupiny a sice na ty, jež už zadřeli a na ty, které to teprve čeká. Jest vždy otázkou času, než čerpadlo selže (nebo se třeba ucpe vedení oleje) a motor se zadře. Pro stoprocentní jistotu je vždy lepší čerpadlo vyřadit a olej míchat rovnou do benzinu v poměru předepsaném výrobcem motoru , ne v poměru uvedeném na flašce s olejem.
Oilmaster je pouze věcí komfortu obsluhy a v dobách, kdy na každé pumpě byl stojan "MIX" s nastavitelným poměrem, oilmaster postrádal na významu.
A hlavně, chceš-li s tím jezdit legálně po silnici, tak, jak už bylo napsáno - motorka musí mít v TP i v ORV uvedeno "45km/h" max. a musí být na to zaškrcená, jinak si koleduješ o malér.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard
J.M.K. píše: jawák122> Majitelé motocyklů s oilmasterem se dělí na dvě skupiny a sice na ty, jež už zadřeli a na ty, které to teprve čeká. Jest vždy otázkou času, než čerpadlo selže (nebo se třeba ucpe vedení oleje) a motor se zadře. Pro stoprocentní jistotu je vždy lepší čerpadlo vyřadit a olej míchat rovnou do benzinu v poměru předepsaném výrobcem motoru , ne v poměru uvedeném na flašce s olejem.
Oilmaster je pouze věcí komfortu obsluhy a v dobách, kdy na každé pumpě byl stojan "MIX" s nastavitelným poměrem, oilmaster postrádal na významu.
Meleš totální kravinu (opět),kolik dvoutaktů s odděleným mazáním jsi kdy jezdil + kolik jsi s nima najel km?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard
J.M.K. píše: Pro stoprocentní jistotu je vždy lepší čerpadlo vyřadit a olej míchat rovnou do benzinu
s tímhle souhlas
ale tohle:
J.M.K. píše: Oilmaster je pouze věcí komfortu obsluhy a v dobách, kdy na každé pumpě byl stojan "MIX" s nastavitelným poměrem, oilmaster postrádal na významu.
S oilmasterem spotřebuješ míň oleje a vím, že u MZty to olej stříkalo na ojniční ložisko - líp se mazalo, než jen směsí