Téma: 2T motard
7.8.2013 v 01:38
Zdar, právě jsem si udělal ten nejumaštěnější řidičák na moto (Am) a rozhodl jsem se pro dvoutaktní Derbi Sendu 50 SM a chci se zeptat na toho oil mastera, když jsem řekl známýmu že si koupím dvoutakt tak mě strašil s tim že se to může vysrat a zadřu to. Mě se ale míchat do benzínu nechce tak se ptám na vaše zkušenosti s tím, jestli to nedělá problémy a taky jak často je potřeba ta litrová nádržka na volej doplňovat, jestli pokaždý s benzínem nebo třeba jednou za x km. díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 17:30 | Nahoru | #1

J.M.K. píše: Pro stoprocentní jistotu je vždy lepší čerpadlo vyřadit a olej míchat rovnou do benzinu



s tímhle souhlas

ale tohle:

J.M.K. píše: Oilmaster je pouze věcí komfortu obsluhy a v dobách, kdy na každé pumpě byl stojan "MIX" s nastavitelným poměrem, oilmaster postrádal na významu.



S oilmasterem spotřebuješ míň oleje a vím, že u MZty to olej stříkalo na ojniční ložisko - líp se mazalo, než jen směsí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 17:41 | Nahoru | #2
havrajz> Oleje pro premix systémy učené pro nikasil v benzínu (přímo mixlé) ředíš, čímž jejich vlasnosti jdou do prdele. To není jako u jawky a mz s M2T. Když má moto přívěru, zaneseš ji.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 17:42 | Nahoru | #3
havrajz> To už je jiná liga u té MZ, ale stále to nevylučuje riziko výpadku mazání. Jawák se ptal právě na toto riziko a uvidí-li to tu pesastor, řekne to samé o tom dělení na dvě skupiny (zadřeli/teprve zadřou).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist