Téma: 2T motard
7.8.2013 v 01:38
Zdar, právě jsem si udělal ten nejumaštěnější řidičák na moto (Am) a rozhodl jsem se pro dvoutaktní Derbi Sendu 50 SM a chci se zeptat na toho oil mastera, když jsem řekl známýmu že si koupím dvoutakt tak mě strašil s tim že se to může vysrat a zadřu to. Mě se ale míchat do benzínu nechce tak se ptám na vaše zkušenosti s tím, jestli to nedělá problémy a taky jak často je potřeba ta litrová nádržka na volej doplňovat, jestli pokaždý s benzínem nebo třeba jednou za x km. díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 23:15 | Nahoru | #1

jarikGSXR píše: Co jsem cca 25 let zpět jezdil na ČZ175 model 477, měl jsem mazání také odpojené stejně jako spousta dalších kamarádů, kteří jezdili závody na okruzích. Tehdy se jezdila kubatura 175 ccm, myslím, že se jí říkalo Katalog. Takže s tím zadíráním to je pravda a ten význam oilmasteru jsem také dodnes nepochopil.



Jak u blbejch na dvorku, čím jste mazali? M2T a podobný srajdy cpali hadičku. Kluk tu neřeší třindu, nóbrž novou padinu a tam ty zázraky snad lejt nebude. Já na sedmě na oilmasteru dal asi sedm be zadření, jen jsem se občas koukal...

(reakce na) 2T motard

7.8.2013 v 23:37 | Nahoru | #2
cort> OK u té padesátky nevím. Jinak u ČZ jsme mazali u benzínek M2T, doma ac na závodech samozřejmě lepším - Castrol a pod.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist