paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.2.2014 v 21:15 | Nahoru | #1

rage píše: Nějaký pátek uvažuju, kterou úpravu bych pro crf zvolil.
V hledáčku mám buď:
1) zvětšené vrtání (305ccm) + ejk programátor
2) nebo FMF komplet + ejk programátor

Čeho se ale bojím je technická. Nejjednodušší je dle mě instalovat jen EJK, to se na technickou odpojí, hotovo. Trochu komplikovanější bude každou technickou měnit výfuk za původní a lepit díry na airboxu. Ale Mít jiné vrtání... EJK se nesmí odpojit (Attempting to run it with stock EFI or even the EJK intended for the stock displacement will result in engine damage) Otázka #1: Dávají mašinu při technické na brzdu? Otázka #2: Budou mi hledat pod sedlem programátor?

ps. Co teď mám 13zub pastorek, tak mi samozřejmě nesedí tachometr. Nemá tady někdo kalibrátor :)


Šel bych spíš cestou komplet výfuku a EJK krabičky, plus úprava airboxu, byla-li by potřeba. Přeci jen big bore kit je už dost velkej zásah do motoru a taky by to něco stálo. I když před časem jsem tu dával video s big bore kitem a je to zase o level vejš ta akcelerace, než s konfigurací výfuk+EJK. Když bys to ale sečet, kolik vysolíš za vejfuk, EJK a big bore kit, tak už to bude pěkná sumička, je otázka, zda se to vyplatí... Ale pokud seš hračička jako já, tak proč ne?
Tý STK bych se nebál, ty chlapi tam většinou ví o motorkách jen to, že maj 2 kola, ty nějaká krabička pod sedlem nechá volnym, to mi věř

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.2.2014 v 12:44 | Nahoru | #2

SuperSic58 píše: Šel bych spíš cestou komplet výfuku a EJK krabičky, plus úprava airboxu, byla-li by potřeba. Přeci jen big bore kit je už dost velkej zásah do motoru a taky by to něco stálo. I když před časem jsem tu dával video s big bore kitem a je to zase o level vejš ta akcelerace, než s konfigurací výfuk+EJK. Když bys to ale sečet, kolik vysolíš za vejfuk, EJK a big bore kit, tak už to bude pěkná sumička, je otázka, zda se to vyplatí... Ale pokud seš hračička jako já, tak proč ne?



Právě že větší vrtání vyjde levněji než FMF+EJK, sic mě to taky zarazilo. A montáž, bych přenechal zlatým ručičkám, kterýma jsem obklopen. Radši pustím peníz známýmu, který bude vděčný za fušku a ještě na takové mašině. No ještě chvíli se budu trápit tímto dilematem a na začátku sezóny to rozseknu

Fešo> pěkný stroječek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist