paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.2.2014 v 12:44 | Nahoru | #1

SuperSic58 píše: Šel bych spíš cestou komplet výfuku a EJK krabičky, plus úprava airboxu, byla-li by potřeba. Přeci jen big bore kit je už dost velkej zásah do motoru a taky by to něco stálo. I když před časem jsem tu dával video s big bore kitem a je to zase o level vejš ta akcelerace, než s konfigurací výfuk+EJK. Když bys to ale sečet, kolik vysolíš za vejfuk, EJK a big bore kit, tak už to bude pěkná sumička, je otázka, zda se to vyplatí... Ale pokud seš hračička jako já, tak proč ne?



Právě že větší vrtání vyjde levněji než FMF+EJK, sic mě to taky zarazilo. A montáž, bych přenechal zlatým ručičkám, kterýma jsem obklopen. Radši pustím peníz známýmu, který bude vděčný za fušku a ještě na takové mašině. No ještě chvíli se budu trápit tímto dilematem a na začátku sezóny to rozseknu

Fešo> pěkný stroječek

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.2.2014 v 13:56 | Nahoru | #2

rage píše: Právě že větší vrtání vyjde levněji než FMF+EJK, sic mě to taky zarazilo. A montáž, bych přenechal zlatým ručičkám, kterýma jsem obklopen. Radši pustím peníz známýmu, který bude vděčný za fušku a ještě na takové mašině. No ještě chvíli se budu trápit tímto dilematem a na začátku sezóny to rozseknu

Fešo> pěkný stroječek


No když už bys dal big bore, tk ten otevřený výfuk bys musel dát taky, ten origo by to kór přidusil a účinek big boru by přišel v niveč. S plnou konfigurací big bore, otevřený výfuk. systém, upravený airbox a EJK to pak bude dobrý letadlo o tom žádná

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.3.2014 v 19:10 | Nahoru | #3
[quote=rage]Právě že větší vrtání vyjde levněji než FMF+EJK, sic mě to taky zarazilo. A montáž, bych přenechal zlatým ručičkám, kterýma jsem obklopen. Radši pustím peníz známýmu, který bude vděčný za fušku a ještě na takové mašině. No ještě chvíli se budu trápit tímto dilematem a na začátku sezóny to rozseknu
rage>
tak jak psal SuperSic, chtělo by to aj ten výfuk+EJK
každopádně cena/výkon bude vždy v neprospěch výkonu, ale já těch peněz nelituji (alespoň co se týče DRZ), pokud neplánujete moto za rok prodávat a není Vám těch peněz líto, tak je to lepší než je prolejt v hospodě...
na druhou stranu, bych za ně měl moc pěkný vybavení, nebo dost benálu na projetí pár států...

E: nějaký chybičky..

Naposledy editováno 02.03.2014 19:11:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist