bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2020 v 20:45 | Nahoru | #3511
HondaOK> náhodou na Bete 2T mám napríklad 51t

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2020 v 09:32 | Nahoru | #3512
erbe> Vypadá to jako Merkur - moje oblíbená stavebnice, často použitá na drobné menší domácí opravy . Skvělá věc :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2020 v 15:32 | Nahoru | #3513
erbe> a kolik už máš nájezd na crfl? Co motor, drží?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2020 v 15:43 | Nahoru | #3514
SuperSic58> Motorka má teraz niečo cez 84tis km. Za celý sesrvisný interval nemá merateľnú spotrebu oleja. Čo tam nalejem, to po 7-8tis vylejem. Teraz som kontroloval ventilové vôle a buď v tolerancí alebo zanedbateľne nad limitom. Za celý život som musel len 1x vôle nastavovať. Motorka už prevažne stojí a jazdím primárne na ľahkej 2T. Ale aj keď stojí 2 mesiace, tak chytí na prvé pretočenie. Ten motor je podľa mňa v najlepšej kondícií a nikdy ho nebolo treba robiť. Iba čo som skladal veko kvôli tým ventilom pár krát, ale vnútornosti vrátane spojky sú všetky pôvodné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2020 v 09:16 | Nahoru | #3515
erbe> tak to je paráda a rád to slyšim A byly nějaké jiné závady? Já mam něco přes 10 tis a jediná závada byla nefunkční spínač brzdového světla na přední brzdě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2020 v 11:17 | Nahoru | #3516
SuperSic58> Ja som nemal vlastne žiadne závady. Riešil som len spotrebák. Žiarovky, 2x zadné brzdové doštičky, 1x predné, 2x repas vidlice, nejaké ložiská v kolesách a 1x riadenia a teraz som na čerstvej tretej reťazovke. Inak ma nič nenapadá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2020 v 18:47 | Nahoru | #3517
erbe> jdou vydloubnout podložky na vůle pod vahadlama ventilů bez sundání vaček? Diky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2020 v 07:26 | Nahoru | #3518
bledemon> áno, toto má tento motor perpfektne vyriešené. Jediné stačí z boku hlavy vytiahnuť čap vahadla, to sa tým uvoľní a nie je problém vymeniť podložky

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2020 v 15:33 | Nahoru | #3519
Pánové, rozetu 43z budu brát od p. Gebauera ( pokud máte zkušenost, je kvalitní ? ), ale pastorky nedělá a proto se ptám. Kde jste kupovali 13z pastorky Vy ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2020 v 18:19 | Nahoru | #3520
erbe> díky za info. Tk to seš tu z nás asi nejzkušenější, co se týče života s touhle motorkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2020 v 09:33 | Nahoru | #3521
HondaOK> rozetu od Gebauera mám. Zda se ok. Jediné čeho jsem si všiml že vnitřní průměr rozety je hodně natesno na vnější průměr na kole - tedy v porovnání se sériovou rozetou. Ručně usadit nešla, musel jsem ji postupně dotahovat aby sedla na náboj. Ale nebylo to nic zlého, že bych před rozetou hrnul materiál jako dlatem. Aspoň pevně sedí a není prostor pro pohyb.

Pastorek asi akorát JT sprockets mě napadá dělají jak rozety tak pastorky různých rozměrů. Na jejich webu najdeš dobrý konfigurátor, kde podle moto vidíš dostupné provedení. Crf to má myslím shodné s cbr 250 i cbr 300. Na webu lze najít typové číslo a pak se to dá koupit i u nás. Někde jsem to už viděl i u nás na eshopu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2020 v 11:26 | Nahoru | #3522

mRKEF píše: HondaOK> rozetu od Gebauera mám. Zda se ok. Jediné čeho jsem si všiml že vnitřní průměr rozety je hodně natesno na vnější průměr na kole - tedy v porovnání se sériovou rozetou. Ručně usadit nešla, musel jsem ji postupně dotahovat aby sedla na náboj. Ale nebylo to nic zlého, že bych před rozetou hrnul materiál jako dlatem. Aspoň pevně sedí a není prostor pro pohyb.

Pastorek asi akorát JT sprockets mě napadá dělají jak rozety tak pastorky různých rozměrů. Na jejich webu najdeš dobrý konfigurátor, kde podle moto vidíš dostupné provedení. Crf to má myslím shodné s cbr 250 i cbr 300. Na webu lze najít typové číslo a pak se to dá koupit i u nás. Někde jsem to už viděl i u nás na eshopu.



Plus ti pak auto elit doručí až před dveře už komplet sadu pastorek + rozeta + správně dlouhý řetěz přesně podle přání. Pokud máš známého, který kupuje víc, můžeš to navíc vzít za velkoobchodní ceny, takže mě vyjde Xkroužkový DID řetěz plus pastorek s rozetou od JT na dvojku .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2020 v 20:08 | Nahoru | #3523
borci tak kdo si chce vyfešákovat crfko touhle nádherou?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2020 v 20:32 | Nahoru | #3524
mRKEF;Mr.Dreamer>díky borci

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.5.2020 v 11:54 | Nahoru | #3525
SuperSic58> Ti nevím

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.5.2020 v 19:30 | Nahoru | #3526
5 let staré zachovalé AJPéčko skoro zadarmo..
https://motorky.bazo...p-pr5-250-enduro.php

Bylo za 65, super stav inzerát zmizel druhý den

Naposledy editováno 20.05.2020 05:29:34

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 10:43 | Nahoru | #3527
jsem taky prodal AJP PR za 65,-, po GO

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 11:24 | Nahoru | #3528

chstepan píše: jsem taky prodal AJP PR za 65,-, po GO



Co, že se prodávají tak levně? Jsou to bezva motorky .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 11:53 | Nahoru | #3529
Taky mě to celkem překvapuje, že cena tak rychle spadla. Třeba v porovnání s WR250R, které po 12 letech celkem úspěšně atakují 100 000 Kč.

Otázka jak jsou ty AJP dobité, většina jich asi lítá výhradně terén. A jakou má trvanlivost v čase. Už jsem taky uvažoval, že bych ho na zkoušku pořídil .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 12:42 | Nahoru | #3530

nokia321 píše: 5 let staré zachovalé AJPéčko skoro zadarmo..
https://motorky.bazo...p-pr5-250-enduro.php

Bylo za 65, super stav inzerát zmizel druhý den


Myslím, že tam je, ale už za 80. Nebo je to jiné AJP?
Ve svých úvahách o pořízení AJP jsem si všiml, že všechny měly najeto pár tisíc. A neviděl jsem žádné PR5, co by sloužilo jako Erbeho CRF (vím, že teď má PR7).

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 13:06 | Nahoru | #3531
Tak všobecne, koľko je u nás SK-CZ ľudí, ktorí s 250kou najazdili viac ako 20000km? Motorkám malorážkam všeobecne motorkári nedôverujú. Si osobne myslím, že skútre v rukách nemotorkárov budú mať vyššie nájazdy

Keď sa k tomu pripočíta nedôvera a predsudky v neznámu značku, tak dopracovať sa ku väčším skúsenostiam je skoro nemožné. Takže predajná cena je logicky nižšia. Aj keď tomu kvalita nemusí zodpovedať.

Jednoduchšie a smerodajnejšie bude hľadať prípadné problémy s PR5. Keď niečo nefunguje alebo sa rozbije, tak ľudia skôr kričia ako keď sú spokojní.

K téme o PR5 toho moc neviem, nevidel som veľký zmysel prechádzať z CRFky na PR5ku a áno, mal som predsudky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 13:13 | Nahoru | #3532
erbe> Taky jsem měl předsudky, než jsem si došel koupit svoje první nové auto - Dacia Sandero . No a nakonec světe div se, jsem s ním spokojený a po 3 letech a 56 000 km nepraskla ani žárovka a pouze měním olej a tankuji. Uvidíme, jestli dožije aspoň první STK .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 13:23 | Nahoru | #3533

Kohlstein píše: Myslím, že tam je, ale už za 80. Nebo je to jiné AJP?
Ve svých úvahách o pořízení AJP jsem si všiml, že všechny měly najeto pár tisíc. A neviděl jsem žádné PR5, co by sloužilo jako Erbeho CRF (vím, že teď má PR7).



Kdo má najeto kupu km ho neprodává, kamarád má už kupu let PR5, jezdí na tom v zimě, v soli, moc ji nešetří a slouží v pohodě.

Já mám na PR4 kilometrů zatím málo, ale pracuji na nápravě .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 15:08 | Nahoru | #3534

mRKEF píše: Taky mě to celkem překvapuje, že cena tak rychle spadla. Třeba v porovnání s WR250R, které po 12 letech celkem úspěšně atakují 100 000 Kč.

WR 250R si veľmi drží cenu, skús to porovnať napríklad s CRF 250L, tie idú dolu rýchlejšie. Ďaľším faktorom je, že na PR5 sa asi v priemere jazdí viac terén ako na WR-ku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 17:35 | Nahoru | #3535
Metric> Jo Wrr je podle mě snad nejlepší všestranná 250 co se v civilu dá koupit. Velmi dobře to jede, podvozek stavitelný a a pořád se na tom svezou dva lidi. K tomu všemu to neváží tunu.

V crf vidím výhodu v ceně za nový stroj a to že pořád je jako nová ke koupi. Dal cena pod 80-70 si myslím taky moc už nepůjde protože konkurenčních strojů je jako šafránu. A jestli jednou zmizí z nabídky bude crf asi docela žádaná ojetina díky bitelnosti.

Ajp si myslím že bude super v terénu. Ze všech tří asi nejlepší. Tím ale zřejmě zase něco málo trati na silnici a jízdě ve dvou. Taky motor už je trochu náročnější na servis.

Co by mě zajímalo jak to ajp tahá v porovnání s Wrr. Máte někdo přímou zkušenost? Já jsem chvíli měl i Wrr a crf a ten rozdíl v odezvě motoru je velký. Ne že by Wrr jelo nějak výrazně lépe, ale je znát že u crf je asi velký setrvačník a motor se odspodu při protoceni sbírá hrozně líně. To Wrr je úplně jiná. Stačí drk do plynu a otáčky letí nahoru.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 18:15 | Nahoru | #3536
V inzerátu bylo minimálně jetá, nikdy v drsném terénu, jen louky, všechny samolepy původní, žádný repas ani GO.
Připadá mi to drsné za tak málo.. To samé bude asi u té Dacie







Naposledy editováno 20.05.2020 18:28:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 20:08 | Nahoru | #3537

mRKEF píše: Metric> Jo Wrr je podle mě snad nejlepší všestranná 250 co se v civilu dá koupit. Velmi dobře to jede, podvozek stavitelný a a pořád se na tom svezou dva lidi. K tomu všemu to neváží tunu.

V crf vidím výhodu v ceně za nový stroj a to že pořád je jako nová ke koupi. Dal cena pod 80-70 si myslím taky moc už nepůjde protože konkurenčních strojů je jako šafránu. A jestli jednou zmizí z nabídky bude crf asi docela žádaná ojetina díky bitelnosti.

Ajp si myslím že bude super v terénu. Ze všech tří asi nejlepší. Tím ale zřejmě zase něco málo trati na silnici a jízdě ve dvou. Taky motor už je trochu náročnější na servis.

Co by mě zajímalo jak to ajp tahá v porovnání s Wrr. Máte někdo přímou zkušenost? Já jsem chvíli měl i Wrr a crf a ten rozdíl v odezvě motoru je velký. Ne že by Wrr jelo nějak výrazně lépe, ale je znát že u crf je asi velký setrvačník a motor se odspodu při protoceni sbírá hrozně líně. To Wrr je úplně jiná. Stačí drk do plynu a otáčky letí nahoru.



Problém u WRR je jeho váha, 134kg, oproti 115 u PR5 a 105 u PR4. AJPčka jsou motorově dost traktoroidní, reakce je rychlá, ale výkon s otáčkami moc neroste, wrko když držíš pod krkem, tak se umí chovat vcelku hbitě, u AJP se ti nestane, že se před tebou otevře volná louka, ty tomu dáš plný knedl a letíš.

Velký rozdíl je ale v podvozku, wrr je taková hodná, ukázněná, někdy to vypadá, že si motorka jede a ty se vezeš s ní. U AJP stačí dát malý impulz a celá motorka okamžitě reaguje, je to v tomto ohledu mnohem podobnější těm ostrým. wrr ti odpustí spoustu chyb, na AJP uděláš botu a hned letíš, ale zase máš naprostou kontrolu.

AJP teď dělá řadu SR, která možná bude blíže tomu WRR, tak třeba zase bude plnohodnotný nástupce .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 20:16 | Nahoru | #3538
Mr.Dreamer>
Koukal jsem na ty SPR 310 a 510 a nechápu ten vzduch filtr co z toho vyndal. Je to jako KN atp.. , totálně nevhodný na DIRTBIKE .



Naposledy editováno 20.05.2020 20:17:32

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 20:21 | Nahoru | #3539
mRKEF> CRF-L som nejakú dobu mal a PR5 som si pojazdil, WR-R nie, takže priame zrovnanie nemám. Prejavom motora mi to prišlo bližšie k ostrým než CRF, opísal by som to veľmi podobne ako Ty ten rozdiel medzi CRF a WR. Plus je tu tá hmotnosť, ktorú spomína Dreamer, PR5 je ľahšie ako CRF a je to cítiť.

Čo sa týka bytelnosti, CRF moc nie je - údržbu síce prakticky nevyžaduje, ale skús ju zahodiť a uvidíš.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 20:22 | Nahoru | #3540
nokia321> CRF má tiež podobný, ak sa dobre pamätám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist