globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 13:06 | Nahoru | #1
Tak všobecne, koľko je u nás SK-CZ ľudí, ktorí s 250kou najazdili viac ako 20000km? Motorkám malorážkam všeobecne motorkári nedôverujú. Si osobne myslím, že skútre v rukách nemotorkárov budú mať vyššie nájazdy

Keď sa k tomu pripočíta nedôvera a predsudky v neznámu značku, tak dopracovať sa ku väčším skúsenostiam je skoro nemožné. Takže predajná cena je logicky nižšia. Aj keď tomu kvalita nemusí zodpovedať.

Jednoduchšie a smerodajnejšie bude hľadať prípadné problémy s PR5. Keď niečo nefunguje alebo sa rozbije, tak ľudia skôr kričia ako keď sú spokojní.

K téme o PR5 toho moc neviem, nevidel som veľký zmysel prechádzať z CRFky na PR5ku a áno, mal som predsudky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 13:13 | Nahoru | #2
erbe> Taky jsem měl předsudky, než jsem si došel koupit svoje první nové auto - Dacia Sandero . No a nakonec světe div se, jsem s ním spokojený a po 3 letech a 56 000 km nepraskla ani žárovka a pouze měním olej a tankuji. Uvidíme, jestli dožije aspoň první STK .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 10:21 | Nahoru | #3
erbe> já mám na 250 možná i víc než 20 000 km a to na různých strojích + když můžu tak s erád svezu na všem co jde

jezdil jsem nejvíc Hondy - byly prostě k dispozici XR250, XL250, XRE300, měl jsem několik let WRRko teď ho máí kamarídka a ta by měla i srovnání s AJP

co se WRR týče když jsem top porovnával s CRF250L tak bylo znát že je postaveno na dražších komponentech a když se drželo pod krkem tak líp jelo - ale tomu také odpovídala cena, CRFo přineslo příjemně nízkou cenu za novou motorku, taky souhlasím s tím jak je uvedeno výše - CRFo je postaveno trochu víc silničně (plasty, provedení) než jako terénní neduro s plasty z kýblu ketré s eohnou a vrátí, o CRF Rally nemluvě - líbí s emi, ale je ot postaveno hlavěn na vzhled než jako technický posun - ale rozumím tomu co se techniky týče

ale taky nutno říct, že ty 250 jsou na evropský provoz na hraně - v terénu, na šotolinách a rozbitých okreskách super, ale nějaký delší přesun po hlavních cestách nedej bože dálnicích už prostě není jejich parketa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist