Continental




Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2019 v 18:08 | Nahoru | #3001
Metric> No, možná výkonu méně, ale v terénu mi rozhodně nechybí. Motor má těžkej setrvák/kliku, je stavěnej na nezničitelnost. Ale když to umíš rozmotat, tak v terénu toho máš plný brejle. 6e mám také nějaké zkušenosti především se silnýma silničníma motorkama, s ostrým KTM, ale s Hondičkou si to prostě v terénu užívám. Zatím jsem ji dostal na limity jenom velmi zřídka, tak mi připadá zcela zbytečné nějakou střelu, když bych ji nezvládal.

Naposledy editováno 05.04.2019 18:10:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2019 v 18:10 | Nahoru | #3002
SuperSic58> Co je to za tu stavbu u toho jezírka? Most či co........

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2019 v 10:08 | Nahoru | #3003
DejvGSR>Ahoj všem, moje slova lépe bych to nenapsal..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2019 v 10:18 | Nahoru | #3004

DejvGSR píše: SuperSic58> Co je to za tu stavbu u toho jezírka? Most či co........



nechci tady vypadat za chytráka ale myslím si že je na dně rybníka... a ta stavba je výpusť

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2019 v 19:38 | Nahoru | #3005
No řeknu vám, že dneska jsem se skoro až zdesil, když jsem po více než půl roce vytáhl kawu ER - 6. Pěkně mě ta crf zdeformovala :D. Já si tak navykl na tu obratnost a lehkost, že jsem se dneska cítil jak moto panic. Měl jsem pocit, že jedu na neriditelnem ingotu s pocitem, že se musím jistě někde vyklopit.

No mazec, budu se muset zase rozjezdit :).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.4.2019 v 23:08 | Nahoru | #3006

TRAVEX-BMW-GS píše: Ahoj,zdravím všechny.Nedokážete někdo zjistit kdy dorazí nové modely CRF 250 L do republiky?Projejci buď neví,nebo nechcou strašit,že to hned tak nebude.Čekám na ni jak na boží …..Díky za případné info.



měli by dorazit snad začátkem května, ale kdo ví

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2019 v 06:12 | Nahoru | #3007
Nějaké úpravy na novém modelu CRF250L , nebo důvod očekávání?

Že by led světla a blinkry

Naposledy editováno 08.04.2019 06:13:50

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2019 v 15:10 | Nahoru | #3008
DejvGSR> Problém je skôr ten zotrvačník, ja jazdím zväčša pomaly, výkon mi nechýba. Ale napríklad 250 EXC-F alebo PR5 na pridanie plynu reagujú okamžite.

Samozrejme je potom jazda menej ucukaná, lebo ak aj s plynom zaobchádzam necitlivo, pomalé reakcie motora to vyžehlia.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2019 v 17:32 | Nahoru | #3009

DejvGSR píše: SuperSic58> Co je to za tu stavbu u toho jezírka? Most či co........



Jj je to jak psal Paul, stavědlo na kdysi funkčním rybníku

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2019 v 17:45 | Nahoru | #3010

mRKEF píše: No řeknu vám, že dneska jsem se skoro až zdesil, když jsem po více než půl roce vytáhl kawu ER - 6. Pěkně mě ta crf zdeformovala :D. Já si tak navykl na tu obratnost a lehkost, že jsem se dneska cítil jak moto panic. Měl jsem pocit, že jedu na neriditelnem ingotu s pocitem, že se musím jistě někde vyklopit.

No mazec, budu se muset zase rozjezdit :).



Jo to znám, proti crfku je každá silnička těžkopádnej ingot

Naposledy editováno 17.04.2019 15:42:21

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2019 v 10:54 | Nahoru | #3011
Kdyby někdo chtěl tip na páčky na CRF:

Ebay - páčky

Mám koupené a vypadají hezky udělané a sedí bez problému. Jediná drobnost je, že spojková páčka má díru 10 mm a váleček v řídítkách je 8 mm. Původní páčka má taky díru větší a je v ní futro, které zmenšuje díru na cca 8 mm. To jsem si nechal udělat - teoreticky by tam měl posloužit i kousek trubky 10x1.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.4.2019 v 21:32 | Nahoru | #3012
Zdravím majitele všech čtvrtlitrů. Dnes jsem se stal šťastným majitelem CRF250 Rally. Už jsem leccos přečetl, ale nikde jsem nenašel, na kolik prvních 1000km přibližně točit motor. Zatím jsem cestou od prodejce nechal napřed motor zahřát, a pak jedu plynule, často řadím, brzdím motorem, držím to většinou mezi 4 - 6 tisíci. Nechci to nijak podtáčet, šestku jen z kopce a jen zlehka.

Děkuji za upřesnění.

Ta motorka je moc fajn, sedí mi dokonale.

Z.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.4.2019 v 21:55 | Nahoru | #3013
Booran> Děláš to dobře. Pokračuj tak min. do 500 km a pak občas třeba z kopce krátce “protáhni” do vyšších ot. S citem a rozumem k věci tomu nemůžeš ublížit.

Naposledy editováno 17.04.2019 21:57:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.4.2019 v 22:12 | Nahoru | #3014
HondaOK> Díky za rychlé potvrzení. Budu se snažit Na dálnici záměrně zatím nejedu, kochám se po okrskách a seznamujeme se. Kvůli čekací době na servis jsem se rovnou objednal i na nejbližší možný termín na garančku, do 9.5. to určitě zvládnu. Nebo má smysl kvůli bordelu vyměnit olej už třeba po 200, jak tu někdo psal?

Z.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.4.2019 v 22:19 | Nahoru | #3015
Booran> 200 je brzo. Já konkrétně u RLA měnil cca v 850. +- 200 km kolem tisícovky je cajk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.4.2019 v 22:27 | Nahoru | #3016
HondaOK> Dobře, díky, tak já v klidu najedu do té tisícovky a zavezu to na Jarov. Pak tradá na Beroun...

Jinak mohu v klidu srovnávat s CRF 250L (2015), které jsem jezdil, než jsem si dal 2 roky pauzu kvůli stavbě, mohu srovnávat i s Transalpem 700 (2013), co byl předtím i malým Varaderem a svou první Hondičkou XR125, na které jsem se po dlouhých letech učil znovu jezdit v jedné stopě. Všechny měly něco, ale mám pocit, že jsem se s Rally hodně přiblížil ideálu pro mé potřeby. Vidím tam oproti eLku nejen avizované výhody (hlavně větší nádrž), ale zdá se mi, že zapracovali i na kvalitě převodovky a řazení. Mohlo to u mého eLka být od kusu, ale kvalty jdou mnohem lépe. I přes vyšší váhu zůstala skvělá ovladatelnost a pro můj typ jízdy i potřeby (probít se Prahou, dojet si na ryby, zafotit, natočit či za památkami na výlet) ideální stroj. Musím ještě pořešit nosič, ale potřebuji takový, na který půjde bez problémů přidělat plotna na Monokey nebo Monolock... Nosič, co jsem si pořídil na eLko byl trubkový, pěkný, ale díry neseděly...

Díky za pomoc

Z.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.4.2019 v 22:42 | Nahoru | #3017
Booran> Prakticky žádná nabídka doplňků u nás a celkově v Evropě je největší negativum na tomto stroji. Jinak naprosto skvělá motorka i přes malej výkon.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.4.2019 v 04:09 | Nahoru | #3018
HondaOK> V obojím máš 100% pravdu Ale podle všeho by tento měl splnit moje očekávání (bohužel do ČR neposílají):

Nosič - kompatibilní s plotnou

Nebo se pletu? Uvažoval jsem i nad kombinací s bočními, ale přestože bych rád nějaký výjezd se stanem, pro běžné ježdění stačí zatím něco podobného. Jen menší kufr na přilbu, aj.

Z.

Naposledy editováno 18.04.2019 04:10:46

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.4.2019 v 08:03 | Nahoru | #3019
Já tenkrát koupil narychlo (druhý den jsem odjížděl na trip) originál Honda nosič-jediné co Honda dodává jako příslušenství-a taky poslouží. Nicméně ideální není, na netu jsou zajímavější. Origoš na tvé použití asi vhodný nebude, lepší to co jsi vybral.

Naposledy editováno 18.04.2019 08:13:35

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.4.2019 v 08:10 | Nahoru | #3020
Určitě ti doporučim v první řadě úprav stroje jiné pořádné řidítka a blástry. Je to takřka nezbytnost. Originály jsou strašný bláto. Mrkni např. na Renthal... Dále viz starší příspěvky.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.4.2019 v 09:55 | Nahoru | #3021
Zdravím,nevíte někdo jestli se dá sehnat na CRF250L kolečko 15 zubu,našel jsem jen do 14.Popř jaká firma.Díky

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.4.2019 v 10:00 | Nahoru | #3022
Booran: Už jsem to sem kdysi dával...

Tady: Příslušenství CRFL



Mám na něm monolock plotnu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.4.2019 v 21:06 | Nahoru | #3023
HondaOK> Díky, mrknu, pročtu, podívám se. Dneska jsem opět zajížděl, počasí ideál, opravdu mi dělá radost. Mám pořád ještě převozku, takže důvtipnější si domyslí, proč se tak šourám. Dnes jsou výjezdy z Prahy krásně ucpané, ale vůbec mi to nevadilo, navíc jsem použil známé zkratky přes polňačky a koutky se mi pořád dotýkaly uší

MartyR> Díky za zajímavý odkaz, určitě se moc rád mrknu. Nikam nespěchám, vyberu v klidu, větší cestu chystám až na září (až bude omladina zase po prázdninách ve škole)

Taky jsem koukal čím mazat. Zase co člověk to názor, ale co Muc-off dry?

díky, Z.

Naposledy editováno 18.04.2019 21:42:07

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.4.2019 v 21:18 | Nahoru | #3024

KarelE píše: Zdravím,nevíte někdo jestli se dá sehnat na CRF250L kolečko 15 zubu,našel jsem jen do 14.Popř jaká firma.Díky


nechal jsem si ho poslat z motoretezy.cz a ještě pár jiných věcí, no a za tři dny to všechno bylo doma

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.4.2019 v 22:25 | Nahoru | #3025
Ahoj,neví někdo jestli jsou i 250 L již v republice?Nemůžu se už dočkat a v hondě neví(aspoň teda v uterý ještě nevěděli)Dík kdyby měl někdo novější informace.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2019 v 15:08 | Nahoru | #3026
TRAVEX-BMW-GS> Když jsem poptával všude možně po republice Rally v černé barvě (zvažoval jsem i tuto variantu), všude říkali, že jsou vyprodaní a další zásilka Rally i eL má přijít v květnu či na přelomu květen / červen...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2019 v 16:57 | Nahoru | #3027
Teď jsem se byl projet a zjistil jsem, že mi zničehonic stále svítí přední blinkry (zadní ne). Když dám blikr, blikají, ale jinak přední stále svítí. Včera to tak určitě nebylo, protože bych si toho všiml. Je to zvláštní.. Nějaká rada, prosím?

Z.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2019 v 20:05 | Nahoru | #3028
Booran> Klídek jenom jsi s toho nevšiml, přední svítí furt a neustále. Zvykneš si. Při jízdě večer je to docela v pohodě...safety- bezpečnost.

čus..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2019 v 20:16 | Nahoru | #3029
paul-snow> Také to byla jedna z možností, která mne napadla, protože ty první dny jsem zatím jezdil za plného Slunce. Každopádně díky za potvrzení

Z.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2019 v 08:17 | Nahoru | #3030
Booran> Já používám na řetěz toto:
Bel-Ray Super Clean Chain Lube
Vynikající, vůbec to neodstřikuje. Zatím velká spokojenost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 58, 59] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L Dovi 1766 11.5.2019 v 07:19 MotoBjamboja
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... AimCat 10 9.4.2019 v 10:31 LukynHot
Předsezónní prohlidka [1, 2] Honda CRF 250L ivana0000 43 6.4.2019 v 19:48 mRKEF
Vhodné menší moto k cestování Honda CRF 250L, BMW G 310 R, Honda CB 300R tomsoon 10 28.3.2019 v 10:23 cizek007
Ideální gumy Yamaha WR 250R yamahattr125 5 26.3.2019 v 07:14 jawakain


TOPlist