globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 11:50 | Nahoru | #7591
Wenca24> na tohle myslim staci zaklad. pripadne vymena pruzin na tvoji hmotnost... on ani ten RR podvozek nebude stavenej na 110kg pilota, nejspis by ti mene chodil po dorazech, ale to spis jen tim, ze bude mit vyssi utlumy - tzn bude pro tvuj styl jizdy nahrazovat funkci pruziny funkci tlumice... to taky neni ideal.

me se tenerka libi, v tehle kategorii s tim co chces stejne nic moc lepsiho nenajdes...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 11:59 | Nahoru | #7592
assassin> Ten motor je parádní... Co jsem zkoušel, transalp 750, v strom 800, guzzi V85... žádná nemá tak příjemný motor, který táhne a přitom neotravuje vibracema...
Jediný co mě štve, je to citelně vyšší těžiště...Ale holt se asi budu muset naučit jezdit, no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 12:28 | Nahoru | #7593
Wenca24> otazka je, jestli nekdy budem jezdit tak abysme mohli rict, ze to umime... me ale zaclo na stary kolena bavit trenovat to, posouvat to dal a zlepsovat se.

znam dost lidi kterejm staci se povozit tak jak umi a podivat se na nova mista - motorka je jen vec co je tam doveze...

kazdej to mame jinak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 12:35 | Nahoru | #7594
assassin> Jj, mám to spíš jako ti lidi, co je znáš...
Jsem spíš turista než sportovec

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 12:40 | Nahoru | #7595
Wenca24> ja neumim multitasking, kdyz ridim motorku, nevidim nic z okoli... to same v aute. kdyz jedu trasu co jezdim kazdy tyden jako pasazer, vidim veci jake jsem predtim nikdy nevidel.

pro me je cestovani na motorce mimo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 13:01 | Nahoru | #7596

Wenca24 píše: Jediný co mě štve, je to citelně vyšší těžiště...Ale holt se asi budu muset naučit jezdit, no


Takže z Himla na Teneré? :) Nemůžu říct, že mě to taky nenapadlo - zkoušel jsem ji loni a ten motor byl super, přesně jak píšeš. U WR verze už mě vadilo, že to ztrácí tu úzkou stavbu - ty velký nádrže bych stejně nijak nevyužil a lepší podvozek asi už vůbec ne (vzhledem k tomu, že jsem výkonově spokojenej i s těma 25k na Enfieldu si asi umí každej představit, jak moc velkej mrdal jsem :)). Já mám akorát obecně problém s motorkama s kapotáží/plexi - jednak se mě to moc nelíbí a hlavně mě vždycky po čase začnou strašně srát různý malý turbulence kolem helmy, který třeba jiný lidi ani nevnímaj, takže preferuju naháče/scramblera i za cenu ztráty ochrany před větrem nebo deštěm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 13:08 | Nahoru | #7597
Wenca24> jestli spíš pomaleji a hraní s motorkou tak klasická verze je příjemnější úzkou stavbou, ač o kg a těžiště není WR moc jiná tak v reálu je to o dost větší obluda - ale má příjemnější sedlo, líp se na něm pohybuje (není tam ten hrb nádrže jako u klasiky) a líp kryje nohy i tělo rozměrnější kapotáží

mě by přišla nejlepší verze extreme - podvozek z WR v úzkém kabátu klasické verze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 13:44 | Nahoru | #7598
lukas.s> Himi má svůj charakter, je to příjemná motorka, která níčím neotravuje - tedy, až na ten podvozek, který dle tvých zkušeností řešit úplně nejde...Jinak s tím zajedu všechno co potřebuju. Ale situace teď dovoluje si trochu přilepšit, tak ta změna je víc, než cokoliv jinýho, spíš rozmar..
Navíc neumím mít motorek víc a chtěl bych se svizt s klukama co mají třeba 250-300ky (crf-L, TT-R) a taky s bandou, když jedou na velkých jak terén, tak silnici...Dřív jsem jezdil - no spíš vlál - za qwertem a celkem mi to teď chybí...
Podle všeho je pro mě asi dostačující ten základ...
S těma kapotama mám stejné potíže..vždycky se to z cele plochy sečte a jde mi to přímo do helmy a s tou to šije...Na himim jsem to taky sundal a dal tam jen štítek z alíka...Ale ten kámoš, co mi tenerku půjčoval tam měl ty jezdce na zvýšení, a když dám to plexi úplně nahoru, dá se s tím žít a už je to i o něco lepší, než když tam není vůbec...
Kdyby se ale dělala verze XT-tedy bez kapopty, šel bych taky radši do ní...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 13:46 | Nahoru | #7599

assassin píše: Wenca24> ja neumim multitasking, kdyz ridim motorku, nevidim nic z okoli... to same v aute. kdyz jedu trasu co jezdim kazdy tyden jako pasazer, vidim veci jake jsem predtim nikdy nevidel.

pro me je cestovani na motorce mimo



Mám to podobně...ale přes to mě cestování baví...i když třeba vidím zlomek toho, co ostatní, užívám si to...a to pivo jak večer chutná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 13:48 | Nahoru | #7600

Honza-TA950 píše: Wenca24> jestli spíš pomaleji a hraní s motorkou tak klasická verze je příjemnější úzkou stavbou, ač o kg a těžiště není WR moc jiná tak v reálu je to o dost větší obluda - ale má příjemnější sedlo, líp se na něm pohybuje (není tam ten hrb nádrže jako u klasiky) a líp kryje nohy i tělo rozměrnější kapotáží

mě by přišla nejlepší verze extreme - podvozek z WR v úzkém kabátu klasické verze



Mě příjde dost obluda i ten základ...musím se na to jít podívat, kde to bude stát vedle sebe..Na WR se mi líbí ty nádrže, jak jsem psal - že to není takovej komín...
ideál pro mě by byla obyč verze s těma nádržema z WR, ani tolik litrů bych nepotřeboval, jen at nejsou tak nahoře...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 14:02 | Nahoru | #7601

assassin píše: Wenca24> ja neumim multitasking, kdyz ridim motorku, nevidim nic z okoli... to same v aute. kdyz jedu trasu co jezdim kazdy tyden jako pasazer, vidim veci jake jsem predtim nikdy nevidel.

pro me je cestovani na motorce mimo



Tak já mám obrácený problém, neudrží pohled. Vidím na půl kilometru vše okolo a dokonce i v zatáčce čumím do zrcátek, ale udržet správný pohled je pro mně problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 14:05 | Nahoru | #7602

Wenca24 píše: Mě příjde dost obluda i ten základ...musím se na to jít podívat, kde to bude stát vedle sebe..Na WR se mi líbí ty nádrže, jak jsem psal - že to není takovej komín...
ideál pro mě by byla obyč verze s těma nádržema z WR, ani tolik litrů bych nepotřeboval, jen at nejsou tak nahoře...


Možná bude dobrá i naopak ta snížená verze Tenere, bude tam lepší těžiště a pokud to tlumeni bude dobrý, tak i zdvih okolo 190mm na off turistiku stačí až až. Spousta lidí odjede nesmysl na CB -X, GS 700 apod a ty mají udvih někde 150az170mm.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 14:06 | Nahoru | #7603
Pro těžký lidi nebude špatná I KTM 790/890 jsou dost natvrdo. A nebo Tuareg 660, to nebýt Aprilia, tak vezmu. Ale motor je lepší T7, zbytek ale asi Tuareg

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 14:09 | Nahoru | #7604
Palomoto> jj, to by asi špatný nebylo...ta je ale jen pro Německo a Francii, ne? A má zase spoustu pi.ovin navíc, co zvyšují cenu a já je nepotřebuju...
Tak jak tak chci ještě počkat na eicmu, jestli něco zajímavýho nevyjede...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 14:12 | Nahoru | #7605

Palomoto píše: Pro těžký lidi nebude špatná I KTM 790/890 jsou dost natvrdo. A nebo Tuareg 660, to nebýt Aprilia, tak vezmu. Ale motor je lepší T7, zbytek ale asi Tuareg



KTM jsem nezkoušel, pravda...ale Rko už je dost raketa, spolehlivost s otazníkem, zase to údajně funguje jen při vyšších rychlostech...ale vodit se to bude asi líp, díky těžišti, no...
Tuareg vypadá dobře, ale zase jak říkáš..je to aprilka, no
Já zase o moc větších chlapů než jsem já bežně nepotkávám, tak si říkám, že to nějak jít musí a bude to asi hlavně o zvyku...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 14:27 | Nahoru | #7606

Wenca24 píše: lukas.s> Himi má svůj charakter, je to příjemná motorka, která níčím neotravuje - tedy, až na ten podvozek, který dle tvých zkušeností řešit úplně nejde


Je to tak, no....i když zadek už si myslím, že je s tím YSS tlumičem OK, ale předek je pořád strašně tvrdej - zkusím ještě měkčí pružiny (Öhlins prodává 6N/mm, hodnoty originálu jsem nenašel, ale YSS jsou podle označení asi 7N/mm) a pak to vzdávám :D Normálně bych se na to asi vykašlal a vyměnil celou motorku, ale ten indickej krumpl si mě nějak zaháčkoval :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 16:04 | Nahoru | #7607
Wenca24> Jak jsi vysoký, že tolik řešíš "vysoké" těžiště obyč. Tenerky?
Jaký cca budget na motorku máš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 16:21 | Nahoru | #7608
JiriBN> 187cm...ale ve finále je to jedno...to těžiště jde cítit i když máš 220...zvlášť v těch pomalejších pasážích, který ja jezdím rád...prostě se ta motorka s těžištěm nízko líp ovládá...
Budget...no, to je složitější...jedna věc je, co si můžu dovolit a druhá, kolik jsem ochotnej sobecky utratit za tak zbytečnou věc, jakou motorka je...a tam bych to viděl tak, že když to bude výrazněji nad těch 250tis., budu s tím mít morální problem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 17:08 | Nahoru | #7609
Wenca24> jo, to těžiště na T7 je vejš, ale ježděním se to dá dostat pod kůži a nějak se od toho oprostit. Já třeba mám základ 2021 se standardním podvozkem, jen jsem si to naklikal víc do tvrda (mám 78 kg a 175 cm) a jsem s tím v pohodě. Ještě mám rezervu kam ji přitvrdit. WR mě neláká a nemám potřebu ji řešit. Spíš je to fakt o skillu a pneumatikách. Jezdil jsem o víkendu s kámošem na 790 Adv R a končili jsem oba ve stejných místech, protože nás dál neposílala hlava. A protože jsem KLX 250 letos vyměnil za Scrama 411, tak musím ladit skill na Tenerce. Mám to jak Assassin, chci posouvat svoje schopnosti na tom co mám. Ale nejardši bych do garáže ještě nějaké WR 250 R.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 17:14 | Nahoru | #7610

Wenca24 píše: JiriBN> 187cm...ale ve finále je to jedno...to těžiště jde cítit i když máš 220...zvlášť v těch pomalejších pasážích, který ja jezdím rád...prostě se ta motorka s těžištěm nízko líp ovládá...
Budget...no, to je složitější...jedna věc je, co si můžu dovolit a druhá, kolik jsem ochotnej sobecky utratit za tak zbytečnou věc, jakou motorka je...a tam bych to viděl tak, že když to bude výrazněji nad těch 250tis., budu s tím mít morální problem..



Na těžiště je ta 790/890 fantastická, pocitově poloviční hmotnost Tenerky. Ale taky to dělá i to, že máš řidítka snad o 10cm níž u Tenere, takže jsi mega zvohlej i se 174cm. Ale ten motor je dole o tolik horší a podtoceny chcipa, že tam zase na morální na místě je úplně na hovno

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 18:07 | Nahoru | #7611
Vlnič> no, já jsem na ty 250ky moc těžkej...
To trikilo by bylo asi v pohodě...ale asi ne jako jediná motorka...
každopádně je dobrý vedet, že se na to těžiště dá zvyknout..

Paulo:takže všechno na něco...úplný ideál, asi neexistuje...co už..

Naposledy editováno 12.10.2023 18:11:52

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 18:55 | Nahoru | #7612
Wenca24> Se 187 mě překvapuje, jak řešíš vysoké těžiště obyč. Tenerky a přikláníš se k WR , který je o 15 kg těžší a to, že má nádrže o trochu protáhlé níže zas takový rozdíl v těžišti neudělá, za to ty kila navíc pocítíš.
S tvojí výškou a budgetem, bych koupil obyč. Tenerku Euro 4 v ceně 220-230 Kč a zbytek vrazil do úpravy podvozku, kde bych šel do otevřených patron Adreanni Rally s 230mm zdvihem a trochu je v brýlích popustil ať to srovnáš se zadkem, kdyby jsi nechtěl investovat do novýho delšího tlumiče.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 19:17 | Nahoru | #7613

Wenca24 píše: Vlnič> no, já jsem na ty 250ky moc těžkej...
To trikilo by bylo asi v pohodě...ale asi ne jako jediná motorka...
každopádně je dobrý vedet, že se na to těžiště dá zvyknout..

Paulo:takže všechno na něco...úplný ideál, asi neexistuje...co už..



Ta 300 je naladěný na spodek a ma krátký kvality, tedy jede jak traktor, to WR250 jede až úplně nahoře.
CRF i Rally je oproti Tenere pocitove hrozně lehká a malá, co je zajímavý, tak pocitově je mnohem lehčí i než KTM 690. Na CRF si troufnu co na Tenere ne. Kvůli tomu jsem ji vzal. Prvenství celodenní testovačka z půjčovny, pro srovnání se jelo na 790, Temere a 690 a CRF je na místě a v malé rychlosti nejjednodušší stroj.
Ale mít 187cm a 90a více kg. Tak se na 300 vypadnu a jak někdo radil, tak vezmu starší, nejlépe už co nejvíc upravenou T7 a jdu se učit na ní

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 19:20 | Nahoru | #7614
Wenca24> Mě se to tříkilo taky líbí, ale jako jedinou si ji zatím představit neumím ... něco jsem viděl na YT, že pro příští rok by snad měl být upgrade i pro 300 rally .. uvidíme

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 20:34 | Nahoru | #7615
Wenca24>
Vlnič>
CRF300L je po menších úpravách skvělý stroj:
1) Pro výlety, kde kombinuješ polňačky a lesní cesty s klikatýma okreskama.
2) Pro ježdění po městě do práce a pro rohlíky, kde oceníš obratnost a úzkou stavbu.
Jako jediný stroj pouze, pokud někam dál vůbec nejezdíš, nebo pokud na dlouhé přesuny používáš dodávku.
Přesun celý den po státovkách, nebo dokonce dálnicích s přečalouněným nebo druhovýrobním sedlem přežiješ, né že by to nešlo. Ale opravdu jen přežiješ když musíš, rozhodně to není příjemný zážitek. Na asfalt a dálkové cesty jsou jiné motorky.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 20:41 | Nahoru | #7616
Souhlas, jako jediná motorka to není pokud chceš běžné cestovat, dát na tom 400 za den si nedokážu představit, udělat si kombinovanou projížďku s terénem není problém, překvapilo mě jak i ta 250 umí být zábavná když to člověk honi k omezovači na zapadlých asfaltkach, na hlavní je to samozřejmě nuda a fouká. Co ji máme doma tak když se chce člověk chvíli projet po práci beru vždy ji.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2023 v 01:32 | Nahoru | #7617
Jo, ale jsou tady jistý nebezpečí, třeba že ty rohlíky dovezeš tvrdý, protože tě zrovna pohltila nějaká cestička, u které nevíš, kde končí a kudy vede . Mě se tohle stává celkem často. Abych trochu rozvířil stojatý vody: co tohle?
Minulej týden mi to přistálo v garáži, dá se to přihlásit na značky a jede to asi víc než CRF250 (asi i než 300) jenom tu nádrž to má menší a tankování trvá výrazně dýl. Ale na výlety kolem komína to bude podle mě super, obzvlášť pro nás nedorostlý (kola 19/16). Tenhle kousek byl za podezřele nižší cenu než to nabízí ostatní prodejci, 120kKč. Zajímavost tohohle a i o kousek většího strojku je to, že je tam řazení - za jízdy prakticky není potřeba,ale na jedničku by to vylezlo i po zdi se zapřaženým vlekem,a na čtverku to jede přes kilo, samozřejmě s tím, že baterka de rychle dolů. Ale dojezd 100km s jezdcem menší váhy vidím jako reálnej, po dlouhodobejch zkušenostech s el. pitbikama pro děcka.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2023 v 01:58 | Nahoru | #7618
Rekl bych, trochu optimisticka ocekavani, me by to stejnym stylem jizdy muselo dat 200km (dvojnasobna kapacita aku) a ani moc neverim tomu, ze 3kW motor vysponovanej na 12kW jede vic nez spalovacich 23ps - ale samo, nezlobil bych se kdyby to tak bylo..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2023 v 03:40 | Nahoru | #7619

assassin píše: Rekl bych, trochu optimisticka ocekavani, me by to stejnym stylem jizdy muselo dat 200km (dvojnasobna kapacita aku) a ani moc neverim tomu, ze 3kW motor vysponovanej na 12kW jede vic nez spalovacich 23ps - ale samo, nezlobil bych se kdyby to tak bylo..


Ahoi aoeluji na Tebe jako na Moderátora vrať nám Housku bo bill se raději vyautoval na m.cz dobrá hláška viď? A Pluzon je slabý
Zdař bůh Kubajz Carpe Diem život je krátký

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2023 v 08:39 | Nahoru | #7620
CRF300 si asi dovedu představit i na delší trasy...Letos jsme byli v Bosně, já na himim a kamarád na CRF300L a ta honda měla objektivně navrch i na tom asfaltu a 500 jsme za den dali v relativní pohodě... Jel s náma ještě druhý kamarád na 1290r, ale ten si přesuny tam a zpět řešil vlastním tempem
Ale, někdy je potřeba se prostě rychle přesunout nebo se člověk chce sklouznout i s partou na silnici a na to už to není...
To těžiště mi leží trochu v žaludku, protože když jsem na té ukrošce přesedával z motorky na motorku-teda ze starýho alpa bez kapotáže na tu tenerku, byl ten rozdíl brutálně cítit a na tom alpu se v těžším terénu jelo daleko líp... Na to, že je mezi nima konstruční rozdíl 30 let, byl jsem z toho dost zklamanej...
Ale asi si zvyknu a alespoň se někam posunu...to mi na tom himim taky trochu vadí...jezdí se na tom fajn, ale vlastně jsem se na něm nic novýho nenaučil.. Připadám si ještě mladý na to, abych se neučil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist