paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 18:07 | Nahoru | #1
Vlnič> no, já jsem na ty 250ky moc těžkej...
To trikilo by bylo asi v pohodě...ale asi ne jako jediná motorka...
každopádně je dobrý vedet, že se na to těžiště dá zvyknout..

Paulo:takže všechno na něco...úplný ideál, asi neexistuje...co už..

Naposledy editováno 12.10.2023 18:11:52

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 18:55 | Nahoru | #2
Wenca24> Se 187 mě překvapuje, jak řešíš vysoké těžiště obyč. Tenerky a přikláníš se k WR , který je o 15 kg těžší a to, že má nádrže o trochu protáhlé níže zas takový rozdíl v těžišti neudělá, za to ty kila navíc pocítíš.
S tvojí výškou a budgetem, bych koupil obyč. Tenerku Euro 4 v ceně 220-230 Kč a zbytek vrazil do úpravy podvozku, kde bych šel do otevřených patron Adreanni Rally s 230mm zdvihem a trochu je v brýlích popustil ať to srovnáš se zadkem, kdyby jsi nechtěl investovat do novýho delšího tlumiče.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 19:17 | Nahoru | #3

Wenca24 píše: Vlnič> no, já jsem na ty 250ky moc těžkej...
To trikilo by bylo asi v pohodě...ale asi ne jako jediná motorka...
každopádně je dobrý vedet, že se na to těžiště dá zvyknout..

Paulo:takže všechno na něco...úplný ideál, asi neexistuje...co už..



Ta 300 je naladěný na spodek a ma krátký kvality, tedy jede jak traktor, to WR250 jede až úplně nahoře.
CRF i Rally je oproti Tenere pocitove hrozně lehká a malá, co je zajímavý, tak pocitově je mnohem lehčí i než KTM 690. Na CRF si troufnu co na Tenere ne. Kvůli tomu jsem ji vzal. Prvenství celodenní testovačka z půjčovny, pro srovnání se jelo na 790, Temere a 690 a CRF je na místě a v malé rychlosti nejjednodušší stroj.
Ale mít 187cm a 90a více kg. Tak se na 300 vypadnu a jak někdo radil, tak vezmu starší, nejlépe už co nejvíc upravenou T7 a jdu se učit na ní

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 19:20 | Nahoru | #4
Wenca24> Mě se to tříkilo taky líbí, ale jako jedinou si ji zatím představit neumím ... něco jsem viděl na YT, že pro příští rok by snad měl být upgrade i pro 300 rally .. uvidíme

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 20:34 | Nahoru | #5
Wenca24>
Vlnič>
CRF300L je po menších úpravách skvělý stroj:
1) Pro výlety, kde kombinuješ polňačky a lesní cesty s klikatýma okreskama.
2) Pro ježdění po městě do práce a pro rohlíky, kde oceníš obratnost a úzkou stavbu.
Jako jediný stroj pouze, pokud někam dál vůbec nejezdíš, nebo pokud na dlouhé přesuny používáš dodávku.
Přesun celý den po státovkách, nebo dokonce dálnicích s přečalouněným nebo druhovýrobním sedlem přežiješ, né že by to nešlo. Ale opravdu jen přežiješ když musíš, rozhodně to není příjemný zážitek. Na asfalt a dálkové cesty jsou jiné motorky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist