globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 11:59 | Nahoru | #1
assassin> Ten motor je parádní... Co jsem zkoušel, transalp 750, v strom 800, guzzi V85... žádná nemá tak příjemný motor, který táhne a přitom neotravuje vibracema...
Jediný co mě štve, je to citelně vyšší těžiště...Ale holt se asi budu muset naučit jezdit, no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 12:28 | Nahoru | #2
Wenca24> otazka je, jestli nekdy budem jezdit tak abysme mohli rict, ze to umime... me ale zaclo na stary kolena bavit trenovat to, posouvat to dal a zlepsovat se.

znam dost lidi kterejm staci se povozit tak jak umi a podivat se na nova mista - motorka je jen vec co je tam doveze...

kazdej to mame jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 13:01 | Nahoru | #3

Wenca24 píše: Jediný co mě štve, je to citelně vyšší těžiště...Ale holt se asi budu muset naučit jezdit, no


Takže z Himla na Teneré? :) Nemůžu říct, že mě to taky nenapadlo - zkoušel jsem ji loni a ten motor byl super, přesně jak píšeš. U WR verze už mě vadilo, že to ztrácí tu úzkou stavbu - ty velký nádrže bych stejně nijak nevyužil a lepší podvozek asi už vůbec ne (vzhledem k tomu, že jsem výkonově spokojenej i s těma 25k na Enfieldu si asi umí každej představit, jak moc velkej mrdal jsem :)). Já mám akorát obecně problém s motorkama s kapotáží/plexi - jednak se mě to moc nelíbí a hlavně mě vždycky po čase začnou strašně srát různý malý turbulence kolem helmy, který třeba jiný lidi ani nevnímaj, takže preferuju naháče/scramblera i za cenu ztráty ochrany před větrem nebo deštěm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2023 v 17:08 | Nahoru | #4
Wenca24> jo, to těžiště na T7 je vejš, ale ježděním se to dá dostat pod kůži a nějak se od toho oprostit. Já třeba mám základ 2021 se standardním podvozkem, jen jsem si to naklikal víc do tvrda (mám 78 kg a 175 cm) a jsem s tím v pohodě. Ještě mám rezervu kam ji přitvrdit. WR mě neláká a nemám potřebu ji řešit. Spíš je to fakt o skillu a pneumatikách. Jezdil jsem o víkendu s kámošem na 790 Adv R a končili jsem oba ve stejných místech, protože nás dál neposílala hlava. A protože jsem KLX 250 letos vyměnil za Scrama 411, tak musím ladit skill na Tenerce. Mám to jak Assassin, chci posouvat svoje schopnosti na tom co mám. Ale nejardši bych do garáže ještě nějaké WR 250 R.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist