zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: Když ze 701/690 uděláš ochraněbou a i na cestovno upravenou motorku, tak máš skoro váhu KTM 790 a je to vyšší koza s méně použitelným motorem. Tudy cesta nevede, vyzkoušeno
Tak aktulně jedině čekání na tu 390
no skoro....jen s rozdílem několika desítek kg ...vyzkoušeno na 50tis km s 690/701
ač mi 790/890 přijde jako nejlepší motorka v dané kategorii s výborným těžištěm a hodně schopná v terénu tak pod 200 kg se reálně nedostaneš
nastrojená 701 včetně zbytností jako jsou zadní nosiče jsem na 160 kg
na 390 Adventure jsem taky zvědav
Palomoto píše: Když ze 701/690 uděláš ochraněbou a i na cestovno upravenou motorku, tak máš skoro váhu KTM 790 a je to vyšší koza s méně použitelným motorem. Tudy cesta nevede, vyzkoušeno
Tak aktulně jedině čekání na tu 390
Tak to bych si tvrdit netroufl, jednu vlastním a druhou sem projel a 50 kilo váhy v neprospěch 790 je znát hodně.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Stačí, že tu dáváme i silniční cendurka s kapotáží a "poloostré" dualsporty (mimochodem to ajp290 takový výkon mít nebude, když vychází z čínské 19kw dvěpade).
Pro Viléma: tohle tříkilo by mohlo trochu chránit od počasí. Ve východní evropě se prodávalo dřív než v eu a cena pěkná (honda zase podražila, ale už aspoň někdo píše rovnou skladem). Ovšem na dálkové cestování to určitě nebude, spíš dojíždění:
Honza-TA950 píše: no skoro....jen s rozdílem několika desítek kg ...vyzkoušeno na 50tis km s 690/701
ač mi 790/890 přijde jako nejlepší motorka v dané kategorii s výborným těžištěm a hodně schopná v terénu tak pod 200 kg se reálně nedostaneš
nastrojená 701 včetně zbytností jako jsou zadní nosiče jsem na 160 kg
na 390 Adventure jsem taky zvědav
Počkat, na 160 jsi ve chvíli, kdy tam naliješ benzín a olej. Ta motorka není žádné pírko, je jen o trochu lehčí než DR 650.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 17.01.2023 19:22:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
+ Koukám hmotnost mokrá bude tak maximálně jen o 10 kg nižší než u crf 300
+ Sedlo 95 cm, pro starší hobíky a menší lidi je to blbě
Naposledy editováno 17.01.2023 21:48:47
jj, levný to fakt neni. Čínskej je tam hlavně motor a ten je slušnej, koneckonců byl a je v několika jinejch nečínskejch motorkách, co si tak vzpomínám na ty známější - Fantic, GasGAs. Jako s tim kitem je to už celkem dost jiná muzika, krouťák se zvedne brutálně, já jsem velmi spokojen. Jako fakt je, že jsem si na tom hodně musel předělat /dodělat k obrazu svému, výrobce bych za spoustu věcí zbičoval, ale stejně bych neměnil, protože jsem nenašel plnohodnotnou náhradu, když to potřebuju krom drsnějšího ofroudování i na běžný ježdění po městě a nechci v tom mít každejch pár mth ruce a peněženku.
Nevim kolik váží CRF300, ale já jsem svýho mazlíka vážil a je to přesně 135kg s plnou nádrží a plně nastrojenej.. (to je taky na hony vzdálená hodnota těm vysněným katalogovým).
A 10kg rozdíl je v týhle hmotnostní kategorii v terénu hodně. Co já bych občas v některých situacích v terénu dal za mínus 10kg. A vysoký to je, to je fakt, ale já mám rád z motorky rozhled, hlavně v provozu, tak mi to nevadí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak ať potom nejsi překvapený, že když si lehkou motorku nabalíš jak Afriku, tak to bude s největší pravděpodobností dost na hovno.
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
EDIT: Jazdilo sa na nej lepšie než CRF alebo WR, možno iba SWM-ká sa im vyrovnali, ale s tou spoľahlivosťou neviem, neviem...
Naposledy editováno 18.01.2023 08:51:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naštěstí 30 kg vybavení nevozím. Tedy kdysi na jednu dovču jo, ale to bylo poprvé a snad naposledy.
Jo a měl bych dotaz, kdo byl na čtvrtlitrech v dunách. Urve ten malý motůrek ten obrovský odpor písku v kombinaci se strmým stoupáním? Nebo díky o dost nižší hmotnosti se kola tak neboří, takže ten odpor není moc velký? A na kolik se zvedne spotřeba?
Palomoto píše: AJP bych určitě nedoporučil někomu kdo má nájezd x tisíc km/rok, to by taky mohlo být brzo po zábavě. Ojetý a to i celkem málo bývaly tak za půlku a majitelé určitě ví proč
Já jsem před několika lety koupil ojetou PR4 za krásnou cenu a nemohu si ji vynachválit .
vilemx píše: Fic6> Upozorňovat mě nemusíš, citlivost v ovladatelnosti i dynamice lehkých motorek na bagáž je samozřejmost. Proto vím, že malý objem s výkonem kolem 20 kW pro mě nemá význam.
Naštěstí 30 kg vybavení nevozím. Tedy kdysi na jednu dovču jo, ale to bylo poprvé a snad naposledy.
Jo a měl bych dotaz, kdo byl na čtvrtlitrech v dunách. Urve ten malý motůrek ten obrovský odpor písku v kombinaci se strmým stoupáním? Nebo díky o dost nižší hmotnosti se kola tak neboří, takže ten odpor není moc velký? A na kolik se zvedne spotřeba?
V dunách jsem s tím nebyl, ale několik pískoven jsem projel a je to znát. Utáhne to, ale když to porovnáš s ostrou, které dáš plný knedl a ona vyletí, to ani náhodou, takže musíš postupovat dost takticky, protože zastavit také nemůžeš. Já mám výhody váhy i s navěšenou motorkou kolem 110kg, takže ji alespoň velmi snadno vytáhnu .
vilemx> pisek znam jen z pískoven nevelké plochy. Ale o sněhu a dlouhých sjezdovkovitých kopcích prašanu vím víc :).
Jednoznačně chybí výkon. Potřebuješ mít na zadním kole rychkosti, které to jede rádo po silnici bez odporu. To ale platí i u jiných strojů, které prostě nemají např cca 40kw a víc nebo dobrý poměr váha výkon. Naspojkuje se člověk a pak stejně narazí na rychlostní strop, kdy udržení rychlosti je klíčem překonání takových překážek.
K tomu ajp? Nejedná se náhodou o jinou katetorii moto než pr5? Řekněme ostřeji laděné?
Pr5 je hezky vypadajicí eloxovaná hujda. To je lepší vzít jakýkoli 4t závodní a i to bude mít delší život ( při klasice servisní). Ty servisni úkony ala dualsport, na které pr5 láká, vůbec nekorespondují s životností té motorky jako celku. Na lowcost vyskočení za barákem dobrý. Pokud na tom odjezdíš 2tis ročne a nebudeš z toho dělat něco, co není. To ale nově příchozem do offroad světa nevysvětlíš :).Ale stejně jen přestupná stanice.
Tlumiče z extremky bych ale na bejby wr bral :)
Naposledy editováno 18.01.2023 18:42:34
Já výrobní průsery na svojí spr postupně odhalil (doufám, že už všechny) a většinu si jich i včas poladil, takže výdrž mám zatím nad očekávání slušnou - aktuálně se dostávám k 22 000km/650mth, s tím že do teď nastaly pouze tyto problémy: 1x problém s poškrábaným povrchem na vačce sacích ventilů (výrobní vada - zjištěno náhodně při kontrole ventilů), 1x selhání originálního regulátoru/usměrňovače (výrobní debilita - strašnej shit, nic horšího tam dát nemohli, muselo to přijít), problém s dobíjením (dementní lowcost konektory), propálená parabola světlometu (debilita výrobce Polisport, že nenechal víc místa mezi H4 a plastovou parabolou), uhlíky starteru (běžné opotřebení - natočil jsem kvůli testování startů jako jinej za 10 let). Jinak kupodivu původní spojka (lamely, plechy i pružiny stále v horních hodnotách tolerancí), kupodivu i původní řetězovka (nyní vyměněn řetěz a kolečko - to mělo už orlí zoubky, řetěz byl kupodivu ČZ a dal by dalších několik tisíc minimálně).
V př. tlumičích jednou měněn olej, gufera i stíráky původní, zadní tlumič původní (ok), původní ložiska v kolech (ok) - ale to jen díky včasnému předělání distančních kroužků, přední osy a gufer, přepáčko 2x kontrolováno a domazáno (ok), jednou dotažen povolený krk řízení, ložisko ok.
A to motorku provozuju dost bezohledně stále v horní polovině otáčkoměru, akcelerační pumpička si krom kritických pasáží v terénu neodpočine a mnohokrát moto nevybíravě padla nebo i letěla vzduchem bez jezdce.
Odolnost plastů, rámu a podvozku je nevídaná.
Nicméně bez mých dodělávek bych už asi velmi pravděpodobně dávno kvůli různým důležitým "drobnostem" nejezdil, to je fakt..
Je to hodně smutné, protože kdyby výrobce pár věcí trošku předělal a dopiloval (jsou to převážně fakt drobnosti, ale je jich dost), nestálo by ho to ani moc nákladů navíc a spolehlivost by stoupla o 100%.
Je jasný, že ne každý uživatel si to je schopen/ochoten vyšlechtit, zvlášť při tý dnešní ceně..
A ktěm dunám - potvrzuju z pískoven, jak je to kypré a eště třeba navíc do prudkýho výjezdu, začne jít do tuhýho, a dosáhnout/udržet pořádnou rychlost vyžaduje výkon, kterej běžný dualsportový 250 nemají. Vono na jedničku krokem to fakt jezdit nejde, musí tam bejt pořádná hybnost.
edit - počet mth
Naposledy editováno 28.01.2023 23:59:01
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pak jsem se byl podívat na to WR-R co se tady prodává na inzerci, to modrý - to si zřejmě koupím . To svoje složím dokupy a asi pošlu do světa a tím zůstane jen jedno moto. No a taky mě ještě láká zkusit CRF300L. Uvidíme, kam mě cesty boží zavedou. Ještě mám i svrbění koupit nějaký ostřejší auto, jelikož tenhle bod jsem si zatím nikdy nesplnil. Líbí se mi kundaj i30n.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: Na ostrý auto bych se vys.al, pokud s tím nechceš jezdit na okruh...na nase cesty to moc není..pořád dojíždis auta co tě zdrzujou.. je jich daleko víc než vhodných míst na předjíždění..
Naprostý souhlas, z vlastní zkušenosti potvrzuju
https://motosvet.cz/...valcova-690-tka.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |