zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naštěstí 30 kg vybavení nevozím. Tedy kdysi na jednu dovču jo, ale to bylo poprvé a snad naposledy.
Jo a měl bych dotaz, kdo byl na čtvrtlitrech v dunách. Urve ten malý motůrek ten obrovský odpor písku v kombinaci se strmým stoupáním? Nebo díky o dost nižší hmotnosti se kola tak neboří, takže ten odpor není moc velký? A na kolik se zvedne spotřeba?
vilemx píše: Fic6> Upozorňovat mě nemusíš, citlivost v ovladatelnosti i dynamice lehkých motorek na bagáž je samozřejmost. Proto vím, že malý objem s výkonem kolem 20 kW pro mě nemá význam.
Naštěstí 30 kg vybavení nevozím. Tedy kdysi na jednu dovču jo, ale to bylo poprvé a snad naposledy.
Jo a měl bych dotaz, kdo byl na čtvrtlitrech v dunách. Urve ten malý motůrek ten obrovský odpor písku v kombinaci se strmým stoupáním? Nebo díky o dost nižší hmotnosti se kola tak neboří, takže ten odpor není moc velký? A na kolik se zvedne spotřeba?
V dunách jsem s tím nebyl, ale několik pískoven jsem projel a je to znát. Utáhne to, ale když to porovnáš s ostrou, které dáš plný knedl a ona vyletí, to ani náhodou, takže musíš postupovat dost takticky, protože zastavit také nemůžeš. Já mám výhody váhy i s navěšenou motorkou kolem 110kg, takže ji alespoň velmi snadno vytáhnu .
vilemx> pisek znam jen z pískoven nevelké plochy. Ale o sněhu a dlouhých sjezdovkovitých kopcích prašanu vím víc :).
Jednoznačně chybí výkon. Potřebuješ mít na zadním kole rychkosti, které to jede rádo po silnici bez odporu. To ale platí i u jiných strojů, které prostě nemají např cca 40kw a víc nebo dobrý poměr váha výkon. Naspojkuje se člověk a pak stejně narazí na rychlostní strop, kdy udržení rychlosti je klíčem překonání takových překážek.
K tomu ajp? Nejedná se náhodou o jinou katetorii moto než pr5? Řekněme ostřeji laděné?
Pr5 je hezky vypadajicí eloxovaná hujda. To je lepší vzít jakýkoli 4t závodní a i to bude mít delší život ( při klasice servisní). Ty servisni úkony ala dualsport, na které pr5 láká, vůbec nekorespondují s životností té motorky jako celku. Na lowcost vyskočení za barákem dobrý. Pokud na tom odjezdíš 2tis ročne a nebudeš z toho dělat něco, co není. To ale nově příchozem do offroad světa nevysvětlíš :).Ale stejně jen přestupná stanice.
Tlumiče z extremky bych ale na bejby wr bral :)
Naposledy editováno 18.01.2023 18:42:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |