naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
jj, chapu, takovej VTEC
ad ASR... ja mam spise zkusenost s tim ze pokud to jede, tak to pojede vzdycky... sice to blika ale jedes rovne jak rikas a tak nejak jedes furt... jak zastavis tak je jedina moznost to vypnout a hrabat do bezvedomi a bud se to chytne nebo holt řetězy
edit. ale zas zadokolka baworak je neco jineho nez motor a naprava vepredu, tam bude hlavne ta trakce
Naposledy editováno 21.02.2012 11:04:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Lion píše: assassin> pádlům se nijak na chut nepřišel, řadit podle ucha je při 6 tis. nesmysl a často se mi stávalo že když sem to nepohlídal tak mě utnul omezovač to už spíš jet na "Sport" kterej to drží 4-6 tis. ale je to furt automat
jj, chapu, takovej VTEC
ad ASR... ja mam spise zkusenost s tim ze pokud to jede, tak to pojede vzdycky... sice to blika ale jedes rovne jak rikas a tak nejak jedes furt... jak zastavis tak je jedina moznost to vypnout a hrabat do bezvedomi a bud se to chytne nebo holt řetězy
edit. ale zas zadokolka baworak je neco jineho nez motor a naprava vepredu, tam bude hlavne ta trakce
jj u ty predokolky to asi funguje, ja kdyz to nevypnu tak nevyjedu nic:( zpomaluje to a zpomaluje az stojis na miste :) az nasetrim na samosvor bude to na snehu zase jina:)
u ty R32 slo podle sluchu radit krasne, byl tam seriovej vejfuk a bylo to fakt dost hlasity, az sem cumel ze to v koncernu pustili do sveta s takhle hlasitym vejfukem.. ten zvuk byl fakt navykovej, ja bych s tim jezdil za 15+ furt na to ze to byl blbej golf tak sem se fakt tlemil kdykoliv sem se v tom vezl..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Naposledy editováno 21.02.2012 11:33:17
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Lion píše: assassin> ono to slyset je, ale nepoznas jestli tam mas 5- 5 a pul nebo uz se blížíš hrubo k omezovači od 4 prostě jen vrrrr a to je všecko
Chlapec to chce asi uvařit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: Teď se mi bratranec chlubil s tím, že veškeré údaje jako najeté kilometry atp. se u Passata snad od roku 2007 ukládají do klíčku. A klíček - když se donese do autorizované prodejny - tak podle něj zjistí historii a stav kilometrů vozu. Je to u Passata opravdu takhle?
tak se zeptej v autorizovane prodejne a uvidis, zda ti reknou ze jo nebo budou kulit oci2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Lion píše: bikes> nebo se smát ještě týden
Někde jsem o tom tuším i četl... ale nejsem si jistý, jestli to bylo ve spojení s Passatem =).
3 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
je dost mozny ze tenhle system prevzali i dalsi automobilky... ale bude to stejny, clovek co stoci km je stoci vsude, lidi kteri se zivi stacenim km nejspis vi nejlip kde vsude je to ulozene. sem tam se da z diagnostiky odhadnout kolik je tam km, ikdyz je to stoceny.. treba tam zustava ulozenej pocet resetovani intervalu vymeny oleje atd.. to kdyz nikdo pri staceni nezmeni a je tam treba 10x smazanej interval tak krat 12tis km na napln a ses na cca 120tis km, kdyz ma auto na tachu 60 bude to dost "divny" ale samo taky to nemusi nutne nic znamenat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dominik-Duka píše: assassin> ty seš rychlej, chtěl jsem mu napsat to samý, všechno jde
nahoda:) o vikendu sem skoro nechodim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: whiteS: uklada se do klicku s jistotou u bmw... a krom klicku tak jeste do nekolika palubnich "jednotek" kdyz nekde km nesedi tak to palubni PC signalizuje... tudiz kdyz uz nekdo staci bawo, stahne ty kilometry vsude.. ve vsech jednotkach i v klicku.
je dost mozny ze tenhle system prevzali i dalsi automobilky... ale bude to stejny, clovek co stoci km je stoci vsude, lidi kteri se zivi stacenim km nejspis vi nejlip kde vsude je to ulozene. sem tam se da z diagnostiky odhadnout kolik je tam km, ikdyz je to stoceny.. treba tam zustava ulozenej pocet resetovani intervalu vymeny oleje atd.. to kdyz nikdo pri staceni nezmeni a je tam treba 10x smazanej interval tak krat 12tis km na napln a ses na cca 120tis km, kdyz ma auto na tachu 60 bude to dost "divny" ale samo taky to nemusi nutne nic znamenat...
..když to auto je "servisováno" ve značkovém servisu..tak sice ten IT "technik" palubku může změnit...ale "počítač" v servisu už nezmění!....a údajně už to u posledních modelů ani není možné,jelikož ten softwar se průběžně stále mění a u každé servisní prohlídky to "resetují"!...takže ten "podvod" by vlastně de facto mohli udělat jen ve značkovém servisu....a nebo to jde u auta bez servisní historie a bez "evidence"!
assassin píše: nahoda:) o vikendu sem skoro nechodim
jestli je něco programovatelné, tak se to dá upravit jak potřebuju, pokud to vydělává peníze a není to zatím trestné, tak se to vyplatí pořídit už principu, tak to je a bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dominik-Duka píše: 2LEKO> znám jeden značkovej servis kterej jel v podvodech které si nelajzne ani vesnickej opravář v kravíně taková je realita
..tak jasně,u nás je vše možné a prachy jsou mocný démon....a je pak trochu divné,když máš origo faktury ze servisu a na nich reálné údaje z dob prohlídek...a potom to auto má jiné hodnoty při dalším prodeji!..i když jak píšu, je to složitější a asi už ty "čachry ,hlavně s ujetými km u nových aut!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dawe02 píše: assassin> vsechny dieselove BMW N47 a B47 maji navic v ECU incrementalni counter ktery funguje jako casova znamka pro logovani diagnostickych chyb. Ten zacne pocitat pri prvnim start upu a pocita porad pokud bezi motor. Samozrejme se neda vyresetovat, to by pak ten time stamp nemel hodnotu.
může se normální smrtelník před koupí vozu dostat k těmto informacím? ber jako modelovku autobazar
jinak předpokládám že tohle kurvítko jde vyměnit, levný to asi nebude, ale pokud můžu navýšit cenu o 100kolíků, tak se to vyplatí
Naposledy editováno 26.02.2012 13:24:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Velke autobazary ale obvykle pro svou potrebu podobne nastroje maji, nebo spolupracuji s nekym kdo to pro ne dela.
Konkretne to o cem pisu se neda nijak obejit, je to integrovane do tzv. system basic chipu v ECU. Musel bys vymenit celou ECU za novou se vsim co k tomu patri, coz je investice ktera se nemuze vyplatit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dawe02 píše: Dominik-Duka> jedine pokud ma kupujici k dispozici vhodny diagnosticky nastroj vcetne potrebnych aktualizaci, nebo univerzalni flasher a vi kde ma hledat. Bezny kupujici musi spolehat jen na vlastni usudek.
Velke autobazary ale obvykle pro svou potrebu podobne nastroje maji, nebo spolupracuji s nekym kdo to pro ne dela.
Konkretne to o cem pisu se neda nijak obejit, je to integrovane do tzv. system basic chipu v ECU. Musel bys vymenit celou ECU za novou se vsim co k tomu patri, coz je investice ktera se nemuze vyplatit.
..a proto se už běžně objevují maloletá "značková" auta "vyšší" třídy s najetými km přes 200.000 km a více!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
2LEKO píše: ..a proto se už běžně objevují maloletá "značková" auta "vyšší" třídy s najetými km přes 200.000 km a více!
jj, takže si nakonec budeme kupovat volítaný mrdky
nedávno sem zahlídl inzerát 3roky starý 350000km