globalmoto_duben_nolan





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.2.2012 v 12:50 | Nahoru | #1
assassin> vsechny dieselove BMW N47 a B47 maji navic v ECU incrementalni counter ktery funguje jako casova znamka pro logovani diagnostickych chyb. Ten zacne pocitat pri prvnim start upu a pocita porad pokud bezi motor. Samozrejme se neda vyresetovat, to by pak ten time stamp nemel hodnotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.2.2012 v 13:21 | Nahoru | #2

Dawe02 píše: assassin> vsechny dieselove BMW N47 a B47 maji navic v ECU incrementalni counter ktery funguje jako casova znamka pro logovani diagnostickych chyb. Ten zacne pocitat pri prvnim start upu a pocita porad pokud bezi motor. Samozrejme se neda vyresetovat, to by pak ten time stamp nemel hodnotu.



může se normální smrtelník před koupí vozu dostat k těmto informacím? ber jako modelovku autobazar

jinak předpokládám že tohle kurvítko jde vyměnit, levný to asi nebude, ale pokud můžu navýšit cenu o 100kolíků, tak se to vyplatí

Naposledy editováno 26.02.2012 13:24:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist