naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dawe02 píše: assassin> vsechny dieselove BMW N47 a B47 maji navic v ECU incrementalni counter ktery funguje jako casova znamka pro logovani diagnostickych chyb. Ten zacne pocitat pri prvnim start upu a pocita porad pokud bezi motor. Samozrejme se neda vyresetovat, to by pak ten time stamp nemel hodnotu.
může se normální smrtelník před koupí vozu dostat k těmto informacím? ber jako modelovku autobazar
jinak předpokládám že tohle kurvítko jde vyměnit, levný to asi nebude, ale pokud můžu navýšit cenu o 100kolíků, tak se to vyplatí
Naposledy editováno 26.02.2012 13:24:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Velke autobazary ale obvykle pro svou potrebu podobne nastroje maji, nebo spolupracuji s nekym kdo to pro ne dela.
Konkretne to o cem pisu se neda nijak obejit, je to integrovane do tzv. system basic chipu v ECU. Musel bys vymenit celou ECU za novou se vsim co k tomu patri, coz je investice ktera se nemuze vyplatit.