naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dominik-Duka píše: 2LEKO> znám jeden značkovej servis kterej jel v podvodech které si nelajzne ani vesnickej opravář v kravíně taková je realita
..tak jasně,u nás je vše možné a prachy jsou mocný démon....a je pak trochu divné,když máš origo faktury ze servisu a na nich reálné údaje z dob prohlídek...a potom to auto má jiné hodnoty při dalším prodeji!..i když jak píšu, je to složitější a asi už ty "čachry ,hlavně s ujetými km u nových aut!