globalmoto_duben_nolan





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.2.2012 v 11:46 | Nahoru | #1
2LEKO> znám jeden značkovej servis kterej jel v podvodech které si nelajzne ani vesnickej opravář v kravíně taková je realita

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.2.2012 v 12:01 | Nahoru | #2

Dominik-Duka píše: 2LEKO> znám jeden značkovej servis kterej jel v podvodech které si nelajzne ani vesnickej opravář v kravíně taková je realita



..tak jasně,u nás je vše možné a prachy jsou mocný démon....a je pak trochu divné,když máš origo faktury ze servisu a na nich reálné údaje z dob prohlídek...a potom to auto má jiné hodnoty při dalším prodeji!..i když jak píšu, je to složitější a asi už ty "čachry ,hlavně s ujetými km u nových aut!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist