bmw_r1300gs_cartec





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.2.2012 v 16:39 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: Dominik-Duka> jedine pokud ma kupujici k dispozici vhodny diagnosticky nastroj vcetne potrebnych aktualizaci, nebo univerzalni flasher a vi kde ma hledat. Bezny kupujici musi spolehat jen na vlastni usudek.
Velke autobazary ale obvykle pro svou potrebu podobne nastroje maji, nebo spolupracuji s nekym kdo to pro ne dela.

Konkretne to o cem pisu se neda nijak obejit, je to integrovane do tzv. system basic chipu v ECU. Musel bys vymenit celou ECU za novou se vsim co k tomu patri, coz je investice ktera se nemuze vyplatit.



..a proto se už běžně objevují maloletá "značková" auta "vyšší" třídy s najetými km přes 200.000 km a více!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.2.2012 v 16:42 | Nahoru | #2

2LEKO píše: ..a proto se už běžně objevují maloletá "značková" auta "vyšší" třídy s najetými km přes 200.000 km a více!



jj, takže si nakonec budeme kupovat volítaný mrdky

nedávno sem zahlídl inzerát 3roky starý 350000km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist