naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Lion píše: assassin> pádlům se nijak na chut nepřišel, řadit podle ucha je při 6 tis. nesmysl a často se mi stávalo že když sem to nepohlídal tak mě utnul omezovač to už spíš jet na "Sport" kterej to drží 4-6 tis. ale je to furt automat
jj, chapu, takovej VTEC
ad ASR... ja mam spise zkusenost s tim ze pokud to jede, tak to pojede vzdycky... sice to blika ale jedes rovne jak rikas a tak nejak jedes furt... jak zastavis tak je jedina moznost to vypnout a hrabat do bezvedomi a bud se to chytne nebo holt řetězy
edit. ale zas zadokolka baworak je neco jineho nez motor a naprava vepredu, tam bude hlavne ta trakce
jj u ty predokolky to asi funguje, ja kdyz to nevypnu tak nevyjedu nic:( zpomaluje to a zpomaluje az stojis na miste :) az nasetrim na samosvor bude to na snehu zase jina:)
u ty R32 slo podle sluchu radit krasne, byl tam seriovej vejfuk a bylo to fakt dost hlasity, az sem cumel ze to v koncernu pustili do sveta s takhle hlasitym vejfukem.. ten zvuk byl fakt navykovej, ja bych s tim jezdil za 15+ furt na to ze to byl blbej golf tak sem se fakt tlemil kdykoliv sem se v tom vezl..