globalmoto_kveten





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.


Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 11:51 | Nahoru | #121
assassin> vždyť bych si to za svý taky nikdy nekoupil Ostatně starým pekáčem 328 bych jezdil mnohem radši, kdyby mi někdo platil servis, pojištění a gumy.

Ona ta insignie by v režimu ve kterym jezdí volvo bralo možná i přes 8, a naopak to starý volvo umí dálky za 7,5-8, což oproti 6 je standardní rozdíl mezi benzínem a dieselem.

Ale tak já jsem taky zaujatej proti novejm autům, takže píšu asi trochu neobjektivně.

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 13:02 | Nahoru | #122
Dej pak vedet, jestli si koupil, co a za kolik..docela by me to zajimalo, jelikoz budu do pul roku taky neco kupovat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 13:09 | Nahoru | #123

Sefo píše: assassin> Jakože sem se tomu vždycky smál, tak teď snad dokonce i to LPG bych zvážil, jelikož přesně jak píšeš 3,0 V6.....pod 12 to nejde ani náhodou....ale ani náhodou



hele to znam .... ted za 36kc za litr a s touhle spotrebou... nic moc:) ale do mesta jezdim s mhd a na vikend mimo (jako spravna naplava) to prekousnu nejak i s touhle spotrebou :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 13:16 | Nahoru | #124

assassin píše: hele to znam .... ted za 36kc za litr a s touhle spotrebou... nic moc:) ale do mesta jezdim s mhd a na vikend mimo (jako spravna naplava) to prekousnu nejak i s touhle spotrebou :)



Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 13:21 | Nahoru | #125

Lion píše: Lubíno> 1.8TSI máme s necelejma 90 tis. bez problému... motor tichej, nikde nic neklepe, nic se nekazilo (krom ložiska v levým kole v 10 tis. který vyměnily)... předchozí dva 1.8T šly po cca 220 tis. a žádná závažnější chyba krom nějakého čidla a zapalovací cívky se nekonala...

ad DSG... co to je milionkrát přehrávali software?? myslíš díru mezi 3-3,5 tis. ot?? to vyřešilo cimbu napoprvé... jinak všechny jízdní režimy a pádla fungují dobře



Tak to máte štěstí na motory.Díra v otáčkách žádná,ale spíše takové škubání při řazení a ted po opravách je klid.
pokud to DSG funguje jak má tak při normální jízdě člověk ani nepozná ,že to řadí.K manuálu už se mi také nechce vracet přece jen s DSG se třeba po Praze jezdí nádherně.Motor je tichý za jízdy,ale na volnoběh je to hrůza,to se fakt bojím,že na mě něco vyskočí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 13:58 | Nahoru | #126

Dawe02 píše: Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural



mno jako jeste ze beru vyssi plat nez frantici (vtip, kdyby to nekdo nepoznal)

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 14:01 | Nahoru | #127

Dawe02 píše: Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural



Nezávidim jim ani trošku....fakt nee :)

Divná je mi ale jedna věc, při minulé krizi stál benzín 25 Kč nebo kolik a teď je taky krize, nebo bude, ale palivo stojí 38 Kč. Asi jiná krize :)

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 14:15 | Nahoru | #128
Lubíno> to škubání dělala právě ta díra... při předjíždění dva razantní škuby a cca 2-3 sec než se to sebralo, tak se to projelo na pádla a na vyšší kvalt to nechtělo 3-3,5 tahat, jak se to přehouplo přes 3 a půl motor chytil druhej dech... jinak při normálu jen spadne rafička to je tak celý co vím o řazení po přehrání palivové mapy je to ok

ad zvuky... za studena to dělá slyšitelné trrr to zas jako jo, ale že bych čekal z kterýho silentbloku se motor vyškubne, nebo co mi nafackuje první to zas ne

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 19:20 | Nahoru | #129

Dominik-Duka píše: njn, tak hlavně že v Dačicích (u tebe doma) se vyrábí do nich ramena, čepy apod......



Bavil jsem se o interiéru =).

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 19:21 | Nahoru | #130

_monty píše: Dej pak vedet, jestli si koupil, co a za kolik..docela by me to zajimalo, jelikoz budu do pul roku taky neco kupovat..



Sleduj můj deník - objeví se to tam .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 19:22 | Nahoru | #131

Stev píše: A tu šestku fakt potřebuješ?



Jsem na VŠ v Českých Budějovicích - z Dačic do ČB je to samá rovinka a dlouhé, přehledné úseky =).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 21:12 | Nahoru | #132

2LEKO píše: ..jel jsi někdy v AUDI 8 řady S nebo RS nebo 6.0 W12 Quattro!?!?



Označení RS má pouze třetí, čtvrtá, pátá a šestá řada...A8 se dělá pouze S nebo W12. Zvuk S8 je ale bezkonkurenční :D

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

21.1.2012 v 12:34 | Nahoru | #133

Fell_Beast píše: Označení RS má pouze třetí, čtvrtá, pátá a šestá řada...A8 se dělá pouze S nebo W12. Zvuk S8 je ale bezkonkurenční :D



Zvuk je opravdu geniální, o tom žádná . Když má člověk neomezené finanční možnosti, je to super volba .

"Běžný smrtelník" by do A8 ale asi volil 4.0 TDI a nebo 3.0 TDI .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

21.1.2012 v 12:57 | Nahoru | #134

assassin píše: mno jako jeste ze beru vyssi plat nez frantici



Taky jsi dostal pridano ve vysi prumerne mzdy CR?

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 15:39 | Nahoru | #135
Dobry oznaceni modelu a motorizace ..asi rad dela tezkou hlavu ostatnim ucastnikum provozu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 15:45 | Nahoru | #136

_monty píše: Dobry oznaceni modelu a motorizace ..asi rad dela tezkou hlavu ostatnim ucastnikum provozu..



kdyby to s tim samym dal i do ty drazby mozna ze by i lip prodal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 15:48 | Nahoru | #137

assassin píše: kdyby to s tim samym dal i do ty drazby mozna ze by i lip prodal



Jako myslis, ze by za passata dostal vic?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 15:49 | Nahoru | #138

_monty píše: Jako myslis, ze by za passata dostal vic?



jj phaeton s W12 si asi koupi leda sebevrah:)

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 15:53 | Nahoru | #139
_monty> takhle pak znikaj ty famy ze auta s 2.0 tdi jedou jako svine

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 15:58 | Nahoru | #140

assassin píše: jj phaeton s W12 si asi koupi leda sebevrah:)



Mozna proto ho takle polepil, aby se tolik nebal, kdyz do toho seda..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 20:41 | Nahoru | #141

assassin píše: jj phaeton s W12 si asi koupi leda sebevrah:)


Proč?
Já teda jsem na Phaetony ujetej, designově se mi to líbí víc než trojlístek S Klasse-7er-A8...
navíc dílů bude většina shodnejch s A8, nejspíš i s Prassátem...
Já bych si ho koupil hned

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 20:50 | Nahoru | #142

BagoBorec píše: Proč?
Já teda jsem na Phaetony ujetej, designově se mi to líbí víc než trojlístek S Klasse-7er-A8...
navíc dílů bude většina shodnejch s A8, nejspíš i s Prassátem...
Já bych si ho koupil hned



Ano, pěkný je. Ale čtyři kruhy jsou čtyři kruhy!

...toť ovšem čistě můj subjektivní názor. Každý radši něco jiného .

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 11:54 | Nahoru | #143
Dá se někde zjistit kódové označení podle VIN kódu?

VIN: WAUZZZ8E26A273295

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 12:18 | Nahoru | #144

WhiteS píše: Dá se někde zjistit kódové označení podle VIN kódu?

VIN: WAUZZZ8E26A273295



Audi A4/A4 Quattro
model year 2006, production number 273295
production plant Ingolstadt (D)
The entered VIN is valid!

výpis č.2:

Výrobce: Audi, Německo
Model: Audi A4 (B6,B7), Audi S4, Audi S4 Cabrio (2001 - 2008), Audi RS4 (2005 - 2008)
Modelový rok: 2006
Pozn. Modelový rok začíná 4-5 měsíců před kalendářním. Například, auto bylo vyrobeno v srpnu 2009 což je modelový rok 2010.
Továrna: Ingolstadt, Německo
Výrobní číslo: 273295

Naposledy editováno 07.02.2012 12:21:43

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 12:19 | Nahoru | #145
včera bylo v bedně že chtějí na diesel napálit o litr větší povinné ručení, v týhle zemi je možný snad už všechno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 13:26 | Nahoru | #146

Dominik-Duka píše: včera bylo v bedně že chtějí na diesel napálit o litr větší povinné ručení, v týhle zemi je možný snad už všechno



a byl nakej chabej pokus to obhajit nejakym duvodem, nebo proste "jen tak" ? :)

bago: no myslim si ze phaeton ma dost veci jinejch.. ale to je jen domenka .. kazdopadne dily z A8 i kdyby pasovaly tak jich nebude moc z druhovyroby a vse bude dost drahy... tenhle problem je u vsech podobnejch premiovejch modelu... jsou lidi co dokazi podobny auta ala sklase, a8 uservisovat za par drobnejch, ale vetsinu smrtelniku to stoji 50+tis za rok... coz te dlouho nebavi....

jako treba na 2 roky z recese bych si ho koupil taky... trosku pozlobit sousedy a na vecernich driftech na strahove to bude taky stylovy

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 13:33 | Nahoru | #147

2LEKO píše: Audi A4/A4 Quattro
model year 2006, production number 273295
production plant Ingolstadt (D)
The entered VIN is valid!

výpis č.2:

Výrobce: Audi, Německo
Model: Audi A4 (B6,B7), Audi S4, Audi S4 Cabrio (2001 - 2008), Audi RS4 (2005 - 2008)
Modelový rok: 2006
Pozn. Modelový rok začíná 4-5 měsíců před kalendářním. Například, auto bylo vyrobeno v srpnu 2009 což je modelový rok 2010.
Továrna: Ingolstadt, Německo
Výrobní číslo: 273295



Moc děkuju! I tyhle informace se mi hodí .

O kód motoru (BWP, BKD, BMP, atp.) jsem napsal do Audi. Podle toho VINka mi to snad zjistí .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 17:12 | Nahoru | #148

Dominik-Duka píše: včera bylo v bedně že chtějí na diesel napálit o litr větší povinné ručení, v týhle zemi je možný snad už všechno

takhle vznikají drby a fámy já to náhodou viděl,říkali,že je nespravedlivý,že se platí podle objemu motoru,protože starší diesly mají menší výkon,než moderní maloobjemový turba a tím jsou vlastně míň rizikový a přesto platí víc. v zahraničí se údajně platí podle výkonu motoru,ne podle objemu.

Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 21:40 | Nahoru | #149
Buďte rádi, že se neplatí daň z auta. Tam je taky ještě prostor pro manévrování pro vlády dnešní i budoucí... V Evropě je to docela běžný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 21:48 | Nahoru | #150
assassin> Tak ono uz vlastne diesel pri stejnem vykonu a skoro stejne spotrebe o nejaky peniz drazsi povinne ruceni uz ma.
Kdyz vezmu dnesni 1.4 benziny a 2.0 TDI.

Tudi ted to ,,mozna,, bude o litr plus neco. Ale tak neverim ze tohle projde, 4 z 5 cechu maji stribrne TDI.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist