naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
Ona ta insignie by v režimu ve kterym jezdí volvo bralo možná i přes 8, a naopak to starý volvo umí dálky za 7,5-8, což oproti 6 je standardní rozdíl mezi benzínem a dieselem.
Ale tak já jsem taky zaujatej proti novejm autům, takže píšu asi trochu neobjektivně.
2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Sefo píše: assassin> Jakože sem se tomu vždycky smál, tak teď snad dokonce i to LPG bych zvážil, jelikož přesně jak píšeš 3,0 V6.....pod 12 to nejde ani náhodou....ale ani náhodou
hele to znam .... ted za 36kc za litr a s touhle spotrebou... nic moc:) ale do mesta jezdim s mhd a na vikend mimo (jako spravna naplava) to prekousnu nejak i s touhle spotrebou :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: hele to znam .... ted za 36kc za litr a s touhle spotrebou... nic moc:) ale do mesta jezdim s mhd a na vikend mimo (jako spravna naplava) to prekousnu nejak i s touhle spotrebou :)
Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Lion píše: Lubíno> 1.8TSI máme s necelejma 90 tis. bez problému... motor tichej, nikde nic neklepe, nic se nekazilo (krom ložiska v levým kole v 10 tis. který vyměnily)... předchozí dva 1.8T šly po cca 220 tis. a žádná závažnější chyba krom nějakého čidla a zapalovací cívky se nekonala...
ad DSG... co to je milionkrát přehrávali software?? myslíš díru mezi 3-3,5 tis. ot?? to vyřešilo cimbu napoprvé... jinak všechny jízdní režimy a pádla fungují dobře
Tak to máte štěstí na motory.Díra v otáčkách žádná,ale spíše takové škubání při řazení a ted po opravách je klid.
pokud to DSG funguje jak má tak při normální jízdě člověk ani nepozná ,že to řadí.K manuálu už se mi také nechce vracet přece jen s DSG se třeba po Praze jezdí nádherně.Motor je tichý za jízdy,ale na volnoběh je to hrůza,to se fakt bojím,že na mě něco vyskočí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dawe02 píše: Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural
mno jako jeste ze beru vyssi plat nez frantici (vtip, kdyby to nekdo nepoznal)
Dawe02 píše: Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural
Nezávidim jim ani trošku....fakt nee :)
Divná je mi ale jedna věc, při minulé krizi stál benzín 25 Kč nebo kolik a teď je taky krize, nebo bude, ale palivo stojí 38 Kč. Asi jiná krize :)
ad zvuky... za studena to dělá slyšitelné trrr to zas jako jo, ale že bych čekal z kterýho silentbloku se motor vyškubne, nebo co mi nafackuje první to zas ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
2LEKO píše: ..jel jsi někdy v AUDI 8 řady S nebo RS nebo 6.0 W12 Quattro!?!?
Označení RS má pouze třetí, čtvrtá, pátá a šestá řada...A8 se dělá pouze S nebo W12. Zvuk S8 je ale bezkonkurenční :D
Fell_Beast píše: Označení RS má pouze třetí, čtvrtá, pátá a šestá řada...A8 se dělá pouze S nebo W12. Zvuk S8 je ale bezkonkurenční :D
Zvuk je opravdu geniální, o tom žádná . Když má člověk neomezené finanční možnosti, je to super volba .
"Běžný smrtelník" by do A8 ale asi volil 4.0 TDI a nebo 3.0 TDI .
2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
_monty píše: Dobry oznaceni modelu a motorizace ..asi rad dela tezkou hlavu ostatnim ucastnikum provozu..
kdyby to s tim samym dal i do ty drazby mozna ze by i lip prodal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: kdyby to s tim samym dal i do ty drazby mozna ze by i lip prodal
Jako myslis, ze by za passata dostal vic?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
_monty píše: Jako myslis, ze by za passata dostal vic?
jj phaeton s W12 si asi koupi leda sebevrah:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: jj phaeton s W12 si asi koupi leda sebevrah:)
Proč?
Já teda jsem na Phaetony ujetej, designově se mi to líbí víc než trojlístek S Klasse-7er-A8...
navíc dílů bude většina shodnejch s A8, nejspíš i s Prassátem...
Já bych si ho koupil hned
BagoBorec píše: Proč?
Já teda jsem na Phaetony ujetej, designově se mi to líbí víc než trojlístek S Klasse-7er-A8...
navíc dílů bude většina shodnejch s A8, nejspíš i s Prassátem...
Já bych si ho koupil hned
Ano, pěkný je. Ale čtyři kruhy jsou čtyři kruhy!
...toť ovšem čistě můj subjektivní názor. Každý radši něco jiného .
2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
VIN: WAUZZZ8E26A273295
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: Dá se někde zjistit kódové označení podle VIN kódu?
VIN: WAUZZZ8E26A273295
Audi A4/A4 Quattro
model year 2006, production number 273295
production plant Ingolstadt (D)
The entered VIN is valid!
výpis č.2:
Výrobce: Audi, Německo
Model: Audi A4 (B6,B7), Audi S4, Audi S4 Cabrio (2001 - 2008), Audi RS4 (2005 - 2008)
Modelový rok: 2006
Pozn. Modelový rok začíná 4-5 měsíců před kalendářním. Například, auto bylo vyrobeno v srpnu 2009 což je modelový rok 2010.
Továrna: Ingolstadt, Německo
Výrobní číslo: 273295
Naposledy editováno 07.02.2012 12:21:43
2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dominik-Duka píše: včera bylo v bedně že chtějí na diesel napálit o litr větší povinné ručení, v týhle zemi je možný snad už všechno
a byl nakej chabej pokus to obhajit nejakym duvodem, nebo proste "jen tak" ? :)
bago: no myslim si ze phaeton ma dost veci jinejch.. ale to je jen domenka .. kazdopadne dily z A8 i kdyby pasovaly tak jich nebude moc z druhovyroby a vse bude dost drahy... tenhle problem je u vsech podobnejch premiovejch modelu... jsou lidi co dokazi podobny auta ala sklase, a8 uservisovat za par drobnejch, ale vetsinu smrtelniku to stoji 50+tis za rok... coz te dlouho nebavi....
jako treba na 2 roky z recese bych si ho koupil taky... trosku pozlobit sousedy a na vecernich driftech na strahove to bude taky stylovy
2LEKO píše: Audi A4/A4 Quattro
model year 2006, production number 273295
production plant Ingolstadt (D)
The entered VIN is valid!
výpis č.2:
Výrobce: Audi, Německo
Model: Audi A4 (B6,B7), Audi S4, Audi S4 Cabrio (2001 - 2008), Audi RS4 (2005 - 2008)
Modelový rok: 2006
Pozn. Modelový rok začíná 4-5 měsíců před kalendářním. Například, auto bylo vyrobeno v srpnu 2009 což je modelový rok 2010.
Továrna: Ingolstadt, Německo
Výrobní číslo: 273295
Moc děkuju! I tyhle informace se mi hodí .
O kód motoru (BWP, BKD, BMP, atp.) jsem napsal do Audi. Podle toho VINka mi to snad zjistí .
Dominik-Duka píše: včera bylo v bedně že chtějí na diesel napálit o litr větší povinné ručení, v týhle zemi je možný snad už všechno
takhle vznikají drby a fámy já to náhodou viděl,říkali,že je nespravedlivý,že se platí podle objemu motoru,protože starší diesly mají menší výkon,než moderní maloobjemový turba a tím jsou vlastně míň rizikový a přesto platí víc. v zahraničí se údajně platí podle výkonu motoru,ne podle objemu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Kdyz vezmu dnesni 1.4 benziny a 2.0 TDI.
Tudi ted to ,,mozna,, bude o litr plus neco. Ale tak neverim ze tohle projde, 4 z 5 cechu maji stribrne TDI.