naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
2LEKO píše: ..jel jsi někdy v AUDI 8 řady S nebo RS nebo 6.0 W12 Quattro!?!?
Označení RS má pouze třetí, čtvrtá, pátá a šestá řada...A8 se dělá pouze S nebo W12. Zvuk S8 je ale bezkonkurenční :D
Fell_Beast píše: Označení RS má pouze třetí, čtvrtá, pátá a šestá řada...A8 se dělá pouze S nebo W12. Zvuk S8 je ale bezkonkurenční :D
Zvuk je opravdu geniální, o tom žádná . Když má člověk neomezené finanční možnosti, je to super volba .
"Běžný smrtelník" by do A8 ale asi volil 4.0 TDI a nebo 3.0 TDI .