naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: jj phaeton s W12 si asi koupi leda sebevrah:)
Proč?
Já teda jsem na Phaetony ujetej, designově se mi to líbí víc než trojlístek S Klasse-7er-A8...
navíc dílů bude většina shodnejch s A8, nejspíš i s Prassátem...
Já bych si ho koupil hned
BagoBorec píše: Proč?
Já teda jsem na Phaetony ujetej, designově se mi to líbí víc než trojlístek S Klasse-7er-A8...
navíc dílů bude většina shodnejch s A8, nejspíš i s Prassátem...
Já bych si ho koupil hned
Ano, pěkný je. Ale čtyři kruhy jsou čtyři kruhy!
...toť ovšem čistě můj subjektivní názor. Každý radši něco jiného .