Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 13:26 | Nahoru | #1

Dominik-Duka píše: včera bylo v bedně že chtějí na diesel napálit o litr větší povinné ručení, v týhle zemi je možný snad už všechno



a byl nakej chabej pokus to obhajit nejakym duvodem, nebo proste "jen tak" ? :)

bago: no myslim si ze phaeton ma dost veci jinejch.. ale to je jen domenka .. kazdopadne dily z A8 i kdyby pasovaly tak jich nebude moc z druhovyroby a vse bude dost drahy... tenhle problem je u vsech podobnejch premiovejch modelu... jsou lidi co dokazi podobny auta ala sklase, a8 uservisovat za par drobnejch, ale vetsinu smrtelniku to stoji 50+tis za rok... coz te dlouho nebavi....

jako treba na 2 roky z recese bych si ho koupil taky... trosku pozlobit sousedy a na vecernich driftech na strahove to bude taky stylovy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 21:48 | Nahoru | #2
assassin> Tak ono uz vlastne diesel pri stejnem vykonu a skoro stejne spotrebe o nejaky peniz drazsi povinne ruceni uz ma.
Kdyz vezmu dnesni 1.4 benziny a 2.0 TDI.

Tudi ted to ,,mozna,, bude o litr plus neco. Ale tak neverim ze tohle projde, 4 z 5 cechu maji stribrne TDI.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist