Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 13:16 | Nahoru | #1

assassin píše: hele to znam .... ted za 36kc za litr a s touhle spotrebou... nic moc:) ale do mesta jezdim s mhd a na vikend mimo (jako spravna naplava) to prekousnu nejak i s touhle spotrebou :)



Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 13:58 | Nahoru | #2

Dawe02 píše: Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural



mno jako jeste ze beru vyssi plat nez frantici (vtip, kdyby to nekdo nepoznal)

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

20.1.2012 v 14:01 | Nahoru | #3

Dawe02 píše: Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural



Nezávidim jim ani trošku....fakt nee :)

Divná je mi ale jedna věc, při minulé krizi stál benzín 25 Kč nebo kolik a teď je taky krize, nebo bude, ale palivo stojí 38 Kč. Asi jiná krize :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist