naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: hele to znam .... ted za 36kc za litr a s touhle spotrebou... nic moc:) ale do mesta jezdim s mhd a na vikend mimo (jako spravna naplava) to prekousnu nejak i s touhle spotrebou :)
Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dawe02 píše: Ve Francii ted 29kc za 98cku Natural
mno jako jeste ze beru vyssi plat nez frantici (vtip, kdyby to nekdo nepoznal)