naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
VIN: WAUZZZ8E26A273295
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: Dá se někde zjistit kódové označení podle VIN kódu?
VIN: WAUZZZ8E26A273295
Audi A4/A4 Quattro
model year 2006, production number 273295
production plant Ingolstadt (D)
The entered VIN is valid!
výpis č.2:
Výrobce: Audi, Německo
Model: Audi A4 (B6,B7), Audi S4, Audi S4 Cabrio (2001 - 2008), Audi RS4 (2005 - 2008)
Modelový rok: 2006
Pozn. Modelový rok začíná 4-5 měsíců před kalendářním. Například, auto bylo vyrobeno v srpnu 2009 což je modelový rok 2010.
Továrna: Ingolstadt, Německo
Výrobní číslo: 273295
Naposledy editováno 07.02.2012 12:21:43
WhiteS píše: Dá se někde zjistit kódové označení podle VIN kódu?
VIN: WAUZZZ8E26A273295
Audi A4 Avant, 2,0 TDi PD DPF 103kW
Datum výroby: 25.4.2006
Země původu: DE
Pohoněná náprava: 6S, přední
Typ motoru: BPW, výrobní číslo musí být vyšší než 028140
Typ převodovky: HCF, šestistupňová ručně řazená
Číslo laku: F5/X7Z, metalíza Delphin šedá
Výbava: