Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 15:49 | Nahoru | #1

_monty píše: Jako myslis, ze by za passata dostal vic?



jj phaeton s W12 si asi koupi leda sebevrah:)

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 15:58 | Nahoru | #2

assassin píše: jj phaeton s W12 si asi koupi leda sebevrah:)



Mozna proto ho takle polepil, aby se tolik nebal, kdyz do toho seda..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.1.2012 v 20:41 | Nahoru | #3

assassin píše: jj phaeton s W12 si asi koupi leda sebevrah:)


Proč?
Já teda jsem na Phaetony ujetej, designově se mi to líbí víc než trojlístek S Klasse-7er-A8...
navíc dílů bude většina shodnejch s A8, nejspíš i s Prassátem...
Já bych si ho koupil hned
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist