Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 12:19 | Nahoru | #1
včera bylo v bedně že chtějí na diesel napálit o litr větší povinné ručení, v týhle zemi je možný snad už všechno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 13:26 | Nahoru | #2

Dominik-Duka píše: včera bylo v bedně že chtějí na diesel napálit o litr větší povinné ručení, v týhle zemi je možný snad už všechno



a byl nakej chabej pokus to obhajit nejakym duvodem, nebo proste "jen tak" ? :)

bago: no myslim si ze phaeton ma dost veci jinejch.. ale to je jen domenka .. kazdopadne dily z A8 i kdyby pasovaly tak jich nebude moc z druhovyroby a vse bude dost drahy... tenhle problem je u vsech podobnejch premiovejch modelu... jsou lidi co dokazi podobny auta ala sklase, a8 uservisovat za par drobnejch, ale vetsinu smrtelniku to stoji 50+tis za rok... coz te dlouho nebavi....

jako treba na 2 roky z recese bych si ho koupil taky... trosku pozlobit sousedy a na vecernich driftech na strahove to bude taky stylovy

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

7.2.2012 v 17:12 | Nahoru | #3

Dominik-Duka píše: včera bylo v bedně že chtějí na diesel napálit o litr větší povinné ručení, v týhle zemi je možný snad už všechno

takhle vznikají drby a fámy já to náhodou viděl,říkali,že je nespravedlivý,že se platí podle objemu motoru,protože starší diesly mají menší výkon,než moderní maloobjemový turba a tím jsou vlastně míň rizikový a přesto platí víc. v zahraničí se údajně platí podle výkonu motoru,ne podle objemu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist