globalmoto_kveten





Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:24 | Nahoru | #121
fockewulf> no tak se holt prepocital a nevedel, ze spravny postup je pockat az dodaji a pak se teprve vrhnout na zakazku. V pripade nedodani kolo proste vratit. A ne praci rozdelat a nemet z toho jak ven. Ale rozplanovat si efektivne praci neumi spousta lidi. Takze se jako zkusenost dobry, za pouceni to stoji. Netreba nikoho krizovat.

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:27 | Nahoru | #122

Natsu>Ellenka> od te doby co sem zacal vetsinou kretenu pohrdat (diky ti yeoupe za ten skvely vyraz lol), se nedokazu snizit, na jejich uroven a oplacet jim stejnou kartou.



nikdo nesnizuje ba naopak
ve stylu Scastneho a spokojeneho cloveka
posilas dotecneho do prdeleeee ... a je to .. .. a to plati na obou stranech ..
o nemocnem lidu .. nemluvme ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:27 | Nahoru | #123

fockewulf>Dave81>

Ale nepřipsala si, že dostal nabídku na opravu do 2 dnů (za jinou cenu ovšem) a jinak asi fakt nevíš jak ta dohoda proběhla. Zda to byl slib zhotovení, nebo slib pokusu o nějakou rozumnější cenu, která se bohužel nepovedla. Ale zda na to byl zákazník upozorněnej nevíš.

Nevím, myslím si (teď se alex ohání bezpečností crucia, ale to je podle mě spíš jen na oko), že neměli na kolo hrabat, dokud nemají špice k výměně, já si kolo pletl(necentroval) sám a taky sem špice nesehnal hned, a taky jsem si je nevylámal a nečekal 2 týdny, jestli je někde vůbec seženu...



Zkus se podivat z druhý strany - dráty přijdou, ale práce trvá další 2 dny, a zákazník je taky nasranej, protože to tam už měsíc leží a on to ještě ani nerozdělal...

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:28 | Nahoru | #124

Dave81>

Ale nepřipsala si, že dostal nabídku na opravu do 2 dnů (za jinou cenu ovšem) a jinak asi fakt nevíš jak ta dohoda proběhla. Zda to byl slib zhotovení, nebo slib pokusu o nějakou rozumnější cenu, která se bohužel nepovedla. Ale zda na to byl zákazník upozorněnej nevíš.



Za jinou než dohodnutou cenu (dražší) Takže měsíc čekáš jak debil a pak ti to vlastně oni ochotně opraví, ale dráž?? Co to jako je??
Ano nevím a jak jsem výše psala "ptám se"
Je jedno jaký to byl slib Slib byl zhotovení za tuto pravděpodobnou cenu do jednoho týdne
Nakonec z toho vylezl měsíc s nabídkou, že to udělají dráž
Ten měsíc mohl klidně využít k tomu, že by to dal jinam za původní očekávanou cenu a měl by do měsíce hotovo a ne že měsíc čeká a pak mu je nabídnuto "dráž"
Jediná chyba zákazníka v podstatě byla, že věřil, že "už to bude" a nechal to tam dýl jak ten týden

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:29 | Nahoru | #125

Dave81>

Zkus se podivat z druhý strany - dráty přijdou, ale práce trvá další 2 dny, a zákazník je taky nasranej, protože to tam už měsíc leží a on to ještě ani nerozdělal...



Pokud se nemýlím, dráty by za dva dny byly, ale dražší Takže zákazník nasranej na dvakrát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:30 | Nahoru | #126

Dave81>Karlie> Já to chápu tak, že to vrátil, protože odmítal dál poslouchat "řvaní a urážky", nechci soudit do jaký míry opdstatněný, ale slušnost je slušnost.



Vrátil to proto, že zákazník po měsíci ztratil trpělivost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:31 | Nahoru | #127

Natsu>fockewulf> no tak se holt prepocital a nevedel, ze spravny postup je pockat az dodaji a pak se teprve vrhnout na zakazku. V pripade nedodani kolo proste vratit. A ne praci rozdelat a nemet z toho jak ven. Ale rozplanovat si efektivne praci neumi spousta lidi. Takze se jako zkusenost dobry, za pouceni to stoji. Netreba nikoho krizovat.



jasně, netřeba nikoho kritizovat, jen týpek si mohl dráty měsíc shánět sám a tak má doma kolo, v něm 7 špic a může leda tak čučet do zdi tohle by mě v sezoně fakt nenasralo

správný postup: přijal kolo, řekl, že špice nemá, musí je objednat, zákazník souhlasí s termínem týden-max dva. Po týdnu a půl telefon zákazníkovi, že špice nedošly, jestli si přeje počkat nebo ne.....A)zákazník souhlasí-OK
B)zákazník nesouhlasí a odnáší si celé kolo domů
prodejci je fuk, jestli se zákazník zabije nebo ne, že jsou špice v dezolátním stavu ho varoval.

Nevím, co jena tom tak těžkého - není na tom těžkého vůbec nic, jen prodejci maji často komplex říct zákazníkům, jak se věci mají a proč to trvá aby nevypadali jako neschopní no....

Naposledy editováno 30.06.2009 14:34:21

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:31 | Nahoru | #128

Natsu>fockewulf> no tak se holt prepocital a nevedel, ze spravny postup je pockat az dodaji a pak se teprve vrhnout na zakazku. V pripade nedodani kolo proste vratit. A ne praci rozdelat a nemet z toho jak ven. Ale rozplanovat si efektivne praci neumi spousta lidi. Takze se jako zkusenost dobry, za pouceni to stoji. Netreba nikoho krizovat.



Ale stále z toho plyne, že přístup byl špatný ze strany podnikatele Na což Crucio poukázal touto diskuzí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:37 | Nahoru | #129
Karlie> To už zacházíme moc do detailů. Já ho docela chápu. Vidim to tak, že se snažil vyjít vstříc (i když možná přecenil sebe, nebo dodavatele, ale vim ze zkušenosti, že tohle se stává, pracuju v logistice). No prostě přes tu snahu nedostal levnej díl - proto opravu nemohl provést i když na něj stále čekal, a třeba by přišel, ovšem ve chvíli kdy na něj někdo řval a nadával, tak mu odpovědí bylo něco ve stylu: "Pokud myslíte že jinde vám to za tu cenu udělají, tak si to klidně odneste".

Jinak nedělám si patent, že tenhle můj soud je objektivní, jen píšu, že pokud to takhle bylo tak to chápu. Nic víc. Samozřejmě k pochybení došlo, ale fakt se to stává. Ale myslim, že to bylo v dobré víře a s dobrym záměrem. Určitě s nim nechtěj vyjebat.

Naposledy editováno 30.06.2009 14:39:24

1 reakcí na tento příspěvek Autosklo PM

30.6.2009 v 14:37 | Nahoru | #130
A ještě jeden dodatek Crucio nepsal, že tam tu práci dělat neumí (jak tu mnozí psali, že jeden zákazník uráží práci člověka, který to dělá dobře) ALE že tam skutečně nepanuje profesionální přístup

což dle mého dle toho, co bylo psáno, skutečně nepanuje, alespoň ne v tomto případě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:39 | Nahoru | #131
Karlie> Budu se citovat
dodavatel mi nedodal ani jednu furt mněl nějake vymluvy napřed mame pošleme, pak ještě sme je neposlaly ,mněly jsme zamněnu ve skladu ale vyrobíme budeto chvyli trvat atd, tyden co tyden no a babo raď

nemněly jsme doposud problem tak sem duvěřoval chyba , človiček mně dusil deno deně na druhou stranu se nedivy i když ja to třeba nedělam.

stalo se popel na hlavu jsem si už na sypal.

Naposledy editováno 30.06.2009 14:42:19

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:43 | Nahoru | #132

fockewulf>
Nevím, co jena tom tak těžkého - není na tom těžkého vůbec nic, jen prodejci maji často komplex říct zákazníkům, jak se věci mají a proč to trvá aby nevypadali jako neschopní no....



Pac zakaznik, taky muze vsude rozhlasovat jak sou v tom servisu neschopni, ze nedokazou ani vyplest spice. No zalezi od cloveku. Ale vyslo by to nastejno. No je to tezky. Ale vidim, ze pouzivas rozum, tak estli nekdy zacnes podnikat, dej mi vedet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:43 | Nahoru | #133

Dave81>Karlie> To už zacházíme moc do detailů. Já ho docela chápu. Vidim to tak, že se snažil vyjít vstříc (i když možná přecenil sebe, nebo dodavatele, ale vim ze zkušenosti, že tohle se stává, pracuju v logistice). No prostě přes tu snahu nedostal levnej díl - proto opravu nemohl provést i když na něj stále čekal, a třeba by přišel, ovšem ve chvíli kdy na něj někdo řval a nadával, tak mu odpovědí bylo něco ve stylu: "Pokud myslíte že jinde vám to za tu cenu udělají, tak si to klidně odneste".

Jinak nedělám si patent, že tenhle můj soud je objektivní, jen píšu, že pokud to takhle bylo tak to chápu. Nic víc. Samozřejmě k pochybení došlo, ale fakt se to stává.



On něco drží měsíc (o tři týdny déle) a až pak nabídne cenu o 200% dražší a ty tomu řikáš "vyjít vstříc"???
Za tu cenu by mu to udělali kdekoliv!
V logistice dělám taky a mohu tě ujistit, že pokud dodavatel nesplní termíny, nezaplatíme mu jako firma dohodnutou sumu Dopravce taky nikdy nedržkuje, dokonce se slevou i sám přijde, protože si je vědom, že nedodržel termín a nesplnil dohodu

Kdyby už původně věděl, že cena bude o 200% vyšší, nemyslíš, že by si to nechal udělat v podstatě kdekoliv a nemusel ztratit měsíc

Kdybych někomu něco slíbila za týden, neměla jsem to ani za měsíc a nabídla se, že to udělám do dvou dnů, ale za cenu běžné konkurence (tedy měsíc úplně zbytečně v hajzlu), tak bych se vůbec nedivila, kdyby mě dotyčný poslal do prdele...
Tak to zas vidim já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:44 | Nahoru | #134
Karlie> Souhlasim, asi tam nepanije certifikovanej řád, ale tak co čekáš, když ti jde primárně o nejnižší cenu? Stát se mi to v servisu Hondy apod., asi bych taky nadával a hodně. Ale tam bych taky byl připravenej, že zaplatim víc. A asi o dost. Nic neni zadarmo.

1 reakcí na tento příspěvek Autosklo PM

30.6.2009 v 14:44 | Nahoru | #135
ze vas to jeste bavii

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:46 | Nahoru | #136

Karlie>Dave81>Karlie> To už zacházíme moc do detailů. Já ho docela chápu. Vidim to tak, že se snažil vyjít vstříc (i když možná přecenil sebe, nebo dodavatele, ale vim ze zkušenosti, že tohle se stává, pracuju v logistice). No prostě přes tu snahu nedostal levnej díl - proto opravu nemohl provést i když na něj stále čekal, a třeba by přišel, ovšem ve chvíli kdy na něj někdo řval a nadával, tak mu odpovědí bylo něco ve stylu: "Pokud myslíte že jinde vám to za tu cenu udělají, tak si to klidně odneste".

Jinak nedělám si patent, že tenhle můj soud je objektivní, jen píšu, že pokud to takhle bylo tak to chápu. Nic víc. Samozřejmě k pochybení došlo, ale fakt se to stává.

On něco drží měsíc (o tři týdny déle) a až pak nabídne cenu o 200% dražší a ty tomu řikáš "vyjít vstříc"???
Za tu cenu by mu to udělali kdekoliv!
V logistice dělám taky a mohu tě ujistit, že pokud dodavatel nesplní termíny, nezaplatíme mu jako firma dohodnutou sumu Dopravce taky nikdy nedržkuje, dokonce se slevou i sám přijde, protože si je vědom, že nedodržel termín a nesplnil dohodu

Kdyby už původně věděl, že cena bude o 200% vyšší, nemyslíš, že by si to nechal udělat v podstatě kdekoliv a nemusel ztratit měsíc

Kdybych někomu něco slíbila za týden, neměla jsem to ani za měsíc a nabídla se, že to udělám do dvou dnů, ale za cenu běžné konkurence (tedy měsíc úplně zbytečně v hajzlu), tak bych se vůbec nedivila, kdyby mě dotyčný poslal do prdele...
Tak to zas vidim já



Tim chtěl vyjít vstříc sem myslel, že to původně slíbil za levno, ač si nebyl jistej, že ty díly dostane.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:48 | Nahoru | #137
Dave81> nemněly jsme doposud problem s dodavatelem tak sem duvěřoval chyba

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:48 | Nahoru | #138

alesgsxr>Karlie> Budu se citovat
dodavatel mi nedodal ani jednu furt mněl nějake vymluvy napřed mame pošleme, pak ještě sme je neposlaly ,mněly jsme zamněnu ve skladu ale vyrobíme budeto chvyli trvat atd, tyden co tyden no a babo raď

nemněly jsme doposud problem tak sem duvěřoval chyba , človiček mně dusil deno deně na druhou stranu se nedivy i když ja to třeba nedělam.

stalo se popel na hlavu jsem si už na sypal.



Takže se shodneme na tom, že zákazník byl nasranej opodstatněně?
Nikdo tady nepsal, že svou práci děláš špatně Pouze, že přístup byl v tomto případě špatný...
Nabídl jsi zákazníkovi nějakou kompenzaci za ztrátu času? A kompenzací nemyslím, že jsi nabídl, že to uděláš za dva dny za 2x vyšší cenu (tedy běžnou cenu kdekoliv jinde)
Já se prostě nedivim, že byl nasranej...

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:49 | Nahoru | #139
alesgsxr> Vždyť já tu píšu, že to docela chápu. Vim, že se to občas stává, zvlášť u dodavatelů "za nejnižší cenu"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:50 | Nahoru | #140

alesgsxr>Dave81> nemněly jsme doposud problem s dodavatelem tak sem duvěřoval chyba



pokud teda byla vina na straně dodavatele, mohl jsi požadovat určitou kompenzaci i ty na něm ne? min je to poučení pro příště...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:50 | Nahoru | #141

Dave81>
Tim chtěl vyjít vstříc sem myslel, že to původně slíbil za levno, ač si nebyl jistej, že ty díly dostane.



Tak kvuli tomu mu tu "zakázku" zadal, protože nabídl něco výhodnějšího než konkurence
To je sice hezký, ale když ztratíš měsíc a výhodnost se vytratí, tak se "vyjití vstříc" mění na "vyjebání" (přehnaně řečeno)
Nevím, jestli zákazníka upozornil na to, že NEVÍ, jestli ty díly dostane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:51 | Nahoru | #142

Ellenka>ze vas to jeste bavii



a co jineho chces v praci delat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:52 | Nahoru | #143
Karlie> to já taky nevim, a i kdyby neupozornil, psal sem, že chyba to byla, ale v dobrym úmyslu, což by mě teda určitě donutilo, jako zákazníka, zachovat si slušnost a rozumnou dohodou dojít ke kompromisu a obousranný (aspoň částečný) spokojenosti. Ale pokud někdo jen řve, ať se nediví, že nedostane nabídku nějaký kompenzace.

Naposledy editováno 30.06.2009 14:53:28

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:54 | Nahoru | #144

fockewulf>alesgsxr>Dave81> nemněly jsme doposud problem s dodavatelem tak sem duvěřoval chyba

pokud teda byla vina na straně dodavatele, mohl jsi požadovat určitou kompenzaci i ty na něm ne? min je to poučení pro příště...



pouze pokud je to dodavatel na smlouvu. Pokud neco objednas jen tak a on to nema, pozadovat kompenzaci by byla hloupost. A myslim, ze prave servisy pracuji tak, ze objednavaji dle potreby. A nemaji pravidelne denni/tydenni doplnovani zasob, jako treba kaufland. Ale mozna se pletu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:54 | Nahoru | #145

fockewulf>alesgsxr>Dave81> nemněly jsme doposud problem s dodavatelem tak sem duvěřoval chyba

pokud teda byla vina na straně dodavatele, mohl jsi požadovat určitou kompenzaci i ty na něm ne? min je to poučení pro příště...



HA ha kde to žijaš promin

Naposledy editováno 30.06.2009 14:55:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:54 | Nahoru | #146

Natsu>Ellenka>ze vas to jeste bavii

a co jineho chces v praci delat



hehe ja svou praci mam udelanou a dodelanou

jo Karlie mas uz tu svou praci v tisku ?

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:55 | Nahoru | #147

Dave81>Karlie> Souhlasim, asi tam nepanije certifikovanej řád, ale tak co čekáš, když ti jde primárně o nejnižší cenu? Stát se mi to v servisu Hondy apod., asi bych taky nadával a hodně. Ale tam bych taky byl připravenej, že zaplatim víc. A asi o dost. Nic neni zadarmo.



Na špatnej přístup můžeš narazit kdekoliv
I Honda může mít problém s dodavatelem - koneckonců, ani Honda ty díly nevyrábí tady, že?
Stát se to může, to určitě Já jen řikám, že v tomto případě bych se zákazníkovi hluboce omluvila a nabídla mu slevu na nějakou jinou práci nebo na jiném zboží s tím, že tě to fakt mrzí a jsi si vědom, že jsi to posral (ač za to mohl dodavatel)
Možnost poskytnout slevu má každý (na práci ho to v podstatě "nic nestojí", na zboží si to některém může v klidu dovolit) a zákazník alespoň odchází s tim, že se dotyčný snažil nějak kompenzovat a být profesionální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:56 | Nahoru | #148

Ellenka>Natsu>Ellenka>ze vas to jeste bavii

a co jineho chces v praci delat

hehe ja svou praci mam udelanou a dodelanou



No a ja este od pondelniho rana na nic nesah...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:59 | Nahoru | #149

Natsu>Ellenka>Natsu>Ellenka>ze vas to jeste bavii

a co jineho chces v praci delat

hehe ja svou praci mam udelanou a dodelanou


No a ja este od pondelniho rana na nic nesah...



no a... no b ...
hmmm nesahl .. neverim ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:59 | Nahoru | #150

Dave81>Karlie> to já taky nevim, a i kdyby neupozornil, psal sem, že chyba to byla, ale v dobrym úmyslu, což by mě teda určitě donutilo, jako zákazníka, zachovat si slušnost a rozumnou dohodou dojít ke kompromisu a obousranný (aspoň částečný) spokojenosti. Ale pokud někdo jen řve, ať se nediví, že nedostane nabídku nějaký kompenzace.



Zákazník měl plný právo být nasraný Tvrdit, že to neni JEJICH chyba, ale chyba dodavatele, je blbost Chyba JEJICH dodavatele = JEJICH chyba (zákazníka něčí dodavatelé nezajímají) Tedy stále - snaha kompenzace by měla přijít, protože tim se nasraný zákazník jaksi "uklidňuje" Souhlas, že si mohl zachovat slušnost, ale kdo ví, co to "řvaní" bylo Tak jako tak... zákazníkovi dáváš službu kompenzace, aby nevycházel z tvých dveří nasraný a neměl nutkání o tom pak psát na webu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist