![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Dave81>Karlie> to já taky nevim, a i kdyby neupozornil, psal sem, že chyba to byla, ale v dobrym úmyslu, což by mě teda určitě donutilo, jako zákazníka, zachovat si slušnost a rozumnou dohodou dojít ke kompromisu a obousranný (aspoň částečný) spokojenosti. Ale pokud někdo jen řve, ať se nediví, že nedostane nabídku nějaký kompenzace.
Zákazník měl plný právo být nasraný Tvrdit, že to neni JEJICH chyba, ale chyba dodavatele, je blbost Chyba JEJICH dodavatele = JEJICH chyba (zákazníka něčí dodavatelé nezajímají) Tedy stále - snaha kompenzace by měla přijít, protože tim se nasraný zákazník jaksi "uklidňuje"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Bohužel tady řešíme situaci, o který víme polovinu a podstatný info dle mě chyběj. Já nějakou představu mám, jak to mohlo být, ale jistě to nevim, takže uznávám, že možná máš pravdu, aspoň částečně.