Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:59 | Nahoru | #1

Dave81>Karlie> to já taky nevim, a i kdyby neupozornil, psal sem, že chyba to byla, ale v dobrym úmyslu, což by mě teda určitě donutilo, jako zákazníka, zachovat si slušnost a rozumnou dohodou dojít ke kompromisu a obousranný (aspoň částečný) spokojenosti. Ale pokud někdo jen řve, ať se nediví, že nedostane nabídku nějaký kompenzace.



Zákazník měl plný právo být nasraný Tvrdit, že to neni JEJICH chyba, ale chyba dodavatele, je blbost Chyba JEJICH dodavatele = JEJICH chyba (zákazníka něčí dodavatelé nezajímají) Tedy stále - snaha kompenzace by měla přijít, protože tim se nasraný zákazník jaksi "uklidňuje" Souhlas, že si mohl zachovat slušnost, ale kdo ví, co to "řvaní" bylo Tak jako tak... zákazníkovi dáváš službu kompenzace, aby nevycházel z tvých dveří nasraný a neměl nutkání o tom pak psát na webu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 15:03 | Nahoru | #2
Karlie> Neshodnem se, tak to nebudem řešit dál Já ani nejsem 100% přesvědčenej, že byl nasranej oprávněně, sem ale přesvědčen, že pokud byl neslušnej, tak to bylo neoprávněný každopádně. Tyhle hulváty, co si léčej komplexy fakt nemusim.
Bohužel tady řešíme situaci, o který víme polovinu a podstatný info dle mě chyběj. Já nějakou představu mám, jak to mohlo být, ale jistě to nevim, takže uznávám, že možná máš pravdu, aspoň částečně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist