Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:43 | Nahoru | #1

Dave81>Karlie> To už zacházíme moc do detailů. Já ho docela chápu. Vidim to tak, že se snažil vyjít vstříc (i když možná přecenil sebe, nebo dodavatele, ale vim ze zkušenosti, že tohle se stává, pracuju v logistice). No prostě přes tu snahu nedostal levnej díl - proto opravu nemohl provést i když na něj stále čekal, a třeba by přišel, ovšem ve chvíli kdy na něj někdo řval a nadával, tak mu odpovědí bylo něco ve stylu: "Pokud myslíte že jinde vám to za tu cenu udělají, tak si to klidně odneste".

Jinak nedělám si patent, že tenhle můj soud je objektivní, jen píšu, že pokud to takhle bylo tak to chápu. Nic víc. Samozřejmě k pochybení došlo, ale fakt se to stává.



On něco drží měsíc (o tři týdny déle) a až pak nabídne cenu o 200% dražší a ty tomu řikáš "vyjít vstříc"???
Za tu cenu by mu to udělali kdekoliv!
V logistice dělám taky a mohu tě ujistit, že pokud dodavatel nesplní termíny, nezaplatíme mu jako firma dohodnutou sumu Dopravce taky nikdy nedržkuje, dokonce se slevou i sám přijde, protože si je vědom, že nedodržel termín a nesplnil dohodu

Kdyby už původně věděl, že cena bude o 200% vyšší, nemyslíš, že by si to nechal udělat v podstatě kdekoliv a nemusel ztratit měsíc

Kdybych někomu něco slíbila za týden, neměla jsem to ani za měsíc a nabídla se, že to udělám do dvou dnů, ale za cenu běžné konkurence (tedy měsíc úplně zbytečně v hajzlu), tak bych se vůbec nedivila, kdyby mě dotyčný poslal do prdele...
Tak to zas vidim já

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:46 | Nahoru | #2

Karlie>Dave81>Karlie> To už zacházíme moc do detailů. Já ho docela chápu. Vidim to tak, že se snažil vyjít vstříc (i když možná přecenil sebe, nebo dodavatele, ale vim ze zkušenosti, že tohle se stává, pracuju v logistice). No prostě přes tu snahu nedostal levnej díl - proto opravu nemohl provést i když na něj stále čekal, a třeba by přišel, ovšem ve chvíli kdy na něj někdo řval a nadával, tak mu odpovědí bylo něco ve stylu: "Pokud myslíte že jinde vám to za tu cenu udělají, tak si to klidně odneste".

Jinak nedělám si patent, že tenhle můj soud je objektivní, jen píšu, že pokud to takhle bylo tak to chápu. Nic víc. Samozřejmě k pochybení došlo, ale fakt se to stává.

On něco drží měsíc (o tři týdny déle) a až pak nabídne cenu o 200% dražší a ty tomu řikáš "vyjít vstříc"???
Za tu cenu by mu to udělali kdekoliv!
V logistice dělám taky a mohu tě ujistit, že pokud dodavatel nesplní termíny, nezaplatíme mu jako firma dohodnutou sumu Dopravce taky nikdy nedržkuje, dokonce se slevou i sám přijde, protože si je vědom, že nedodržel termín a nesplnil dohodu

Kdyby už původně věděl, že cena bude o 200% vyšší, nemyslíš, že by si to nechal udělat v podstatě kdekoliv a nemusel ztratit měsíc

Kdybych někomu něco slíbila za týden, neměla jsem to ani za měsíc a nabídla se, že to udělám do dvou dnů, ale za cenu běžné konkurence (tedy měsíc úplně zbytečně v hajzlu), tak bych se vůbec nedivila, kdyby mě dotyčný poslal do prdele...
Tak to zas vidim já



Tim chtěl vyjít vstříc sem myslel, že to původně slíbil za levno, ač si nebyl jistej, že ty díly dostane.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist