![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Natsu>fockewulf> no tak se holt prepocital a nevedel, ze spravny postup je pockat az dodaji a pak se teprve vrhnout na zakazku. V pripade nedodani kolo proste vratit. A ne praci rozdelat a nemet z toho jak ven. Ale rozplanovat si efektivne praci neumi spousta lidi. Takze se jako zkusenost dobry, za pouceni to stoji. Netreba nikoho krizovat.
jasně, netřeba nikoho kritizovat, jen týpek si mohl dráty měsíc shánět sám a tak má doma kolo, v něm 7 špic a může leda tak čučet do zdi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
správný postup: přijal kolo, řekl, že špice nemá, musí je objednat, zákazník souhlasí s termínem týden-max dva. Po týdnu a půl telefon zákazníkovi, že špice nedošly, jestli si přeje počkat nebo ne.....A)zákazník souhlasí-OK
B)zákazník nesouhlasí a odnáší si celé kolo domů
prodejci je fuk, jestli se zákazník zabije nebo ne, že jsou špice v dezolátním stavu ho varoval.
Nevím, co jena tom tak těžkého - není na tom těžkého vůbec nic, jen prodejci maji často komplex říct zákazníkům, jak se věci mají a proč to trvá aby nevypadali jako neschopní no....
Naposledy editováno 30.06.2009 14:34:21
fockewulf>
Nevím, co jena tom tak těžkého - není na tom těžkého vůbec nic, jen prodejci maji často komplex říct zákazníkům, jak se věci mají a proč to trvá aby nevypadali jako neschopní no....
Pac zakaznik, taky muze vsude rozhlasovat jak sou v tom servisu neschopni, ze nedokazou ani vyplest spice. No zalezi od cloveku. Ale vyslo by to nastejno. No je to tezky. Ale vidim, ze pouzivas rozum, tak estli nekdy zacnes podnikat, dej mi vedet
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)