![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
dodavatel mi nedodal ani jednu furt mněl nějake vymluvy napřed mame pošleme, pak ještě sme je neposlaly ,mněly jsme zamněnu ve skladu ale vyrobíme budeto chvyli trvat atd, tyden co tyden no a babo raď
nemněly jsme doposud problem tak sem duvěřoval chyba , človiček mně dusil deno deně na druhou stranu se nedivy i když ja to třeba nedělam.
stalo se popel na hlavu jsem si už na sypal.
Naposledy editováno 30.06.2009 14:42:19
alesgsxr>Karlie> Budu se citovat
dodavatel mi nedodal ani jednu furt mněl nějake vymluvy napřed mame pošleme, pak ještě sme je neposlaly ,mněly jsme zamněnu ve skladu ale vyrobíme budeto chvyli trvat atd, tyden co tyden no a babo raď
nemněly jsme doposud problem tak sem duvěřoval chyba , človiček mně dusil deno deně na druhou stranu se nedivy i když ja to třeba nedělam.
stalo se popel na hlavu jsem si už na sypal.
Takže se shodneme na tom, že zákazník byl nasranej opodstatněně?
Nikdo tady nepsal, že svou práci děláš špatně Pouze, že přístup byl v tomto případě špatný...
Nabídl jsi zákazníkovi nějakou kompenzaci za ztrátu času? A kompenzací nemyslím, že jsi nabídl, že to uděláš za dva dny za 2x vyšší cenu (tedy běžnou cenu kdekoliv jinde)
Já se prostě nedivim, že byl nasranej...