Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:24 | Nahoru | #1
fockewulf> no tak se holt prepocital a nevedel, ze spravny postup je pockat az dodaji a pak se teprve vrhnout na zakazku. V pripade nedodani kolo proste vratit. A ne praci rozdelat a nemet z toho jak ven. Ale rozplanovat si efektivne praci neumi spousta lidi. Takze se jako zkusenost dobry, za pouceni to stoji. Netreba nikoho krizovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:31 | Nahoru | #2

Natsu>fockewulf> no tak se holt prepocital a nevedel, ze spravny postup je pockat az dodaji a pak se teprve vrhnout na zakazku. V pripade nedodani kolo proste vratit. A ne praci rozdelat a nemet z toho jak ven. Ale rozplanovat si efektivne praci neumi spousta lidi. Takze se jako zkusenost dobry, za pouceni to stoji. Netreba nikoho krizovat.



jasně, netřeba nikoho kritizovat, jen týpek si mohl dráty měsíc shánět sám a tak má doma kolo, v něm 7 špic a může leda tak čučet do zdi tohle by mě v sezoně fakt nenasralo

správný postup: přijal kolo, řekl, že špice nemá, musí je objednat, zákazník souhlasí s termínem týden-max dva. Po týdnu a půl telefon zákazníkovi, že špice nedošly, jestli si přeje počkat nebo ne.....A)zákazník souhlasí-OK
B)zákazník nesouhlasí a odnáší si celé kolo domů
prodejci je fuk, jestli se zákazník zabije nebo ne, že jsou špice v dezolátním stavu ho varoval.

Nevím, co jena tom tak těžkého - není na tom těžkého vůbec nic, jen prodejci maji často komplex říct zákazníkům, jak se věci mají a proč to trvá aby nevypadali jako neschopní no....

Naposledy editováno 30.06.2009 14:34:21

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:31 | Nahoru | #3

Natsu>fockewulf> no tak se holt prepocital a nevedel, ze spravny postup je pockat az dodaji a pak se teprve vrhnout na zakazku. V pripade nedodani kolo proste vratit. A ne praci rozdelat a nemet z toho jak ven. Ale rozplanovat si efektivne praci neumi spousta lidi. Takze se jako zkusenost dobry, za pouceni to stoji. Netreba nikoho krizovat.



Ale stále z toho plyne, že přístup byl špatný ze strany podnikatele Na což Crucio poukázal touto diskuzí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist