Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:44 | Nahoru | #1
Karlie> Souhlasim, asi tam nepanije certifikovanej řád, ale tak co čekáš, když ti jde primárně o nejnižší cenu? Stát se mi to v servisu Hondy apod., asi bych taky nadával a hodně. Ale tam bych taky byl připravenej, že zaplatim víc. A asi o dost. Nic neni zadarmo.

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:55 | Nahoru | #2

Dave81>Karlie> Souhlasim, asi tam nepanije certifikovanej řád, ale tak co čekáš, když ti jde primárně o nejnižší cenu? Stát se mi to v servisu Hondy apod., asi bych taky nadával a hodně. Ale tam bych taky byl připravenej, že zaplatim víc. A asi o dost. Nic neni zadarmo.



Na špatnej přístup můžeš narazit kdekoliv
I Honda může mít problém s dodavatelem - koneckonců, ani Honda ty díly nevyrábí tady, že?
Stát se to může, to určitě Já jen řikám, že v tomto případě bych se zákazníkovi hluboce omluvila a nabídla mu slevu na nějakou jinou práci nebo na jiném zboží s tím, že tě to fakt mrzí a jsi si vědom, že jsi to posral (ač za to mohl dodavatel)
Možnost poskytnout slevu má každý (na práci ho to v podstatě "nic nestojí", na zboží si to některém může v klidu dovolit) a zákazník alespoň odchází s tim, že se dotyčný snažil nějak kompenzovat a být profesionální
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist