![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Dave81>Karlie> Souhlasim, asi tam nepanije certifikovanej řád, ale tak co čekáš, když ti jde primárně o nejnižší cenu? Stát se mi to v servisu Hondy apod., asi bych taky nadával a hodně. Ale tam bych taky byl připravenej, že zaplatim víc. A asi o dost. Nic neni zadarmo.
Na špatnej přístup můžeš narazit kdekoliv
I Honda může mít problém s dodavatelem - koneckonců, ani Honda ty díly nevyrábí tady, že?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Stát se to může, to určitě Já jen řikám, že v tomto případě bych se zákazníkovi hluboce omluvila a nabídla mu slevu na nějakou jinou práci nebo na jiném zboží s tím, že tě to fakt mrzí a jsi si vědom, že jsi to posral (ač za to mohl dodavatel)
Možnost poskytnout slevu má každý (na práci ho to v podstatě "nic nestojí", na zboží si to některém může v klidu dovolit) a zákazník alespoň odchází s tim, že se dotyčný snažil nějak kompenzovat a být profesionální
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)