![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Naposledy editováno 30.06.2009 14:53:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Dave81>Karlie> to já taky nevim, a i kdyby neupozornil, psal sem, že chyba to byla, ale v dobrym úmyslu, což by mě teda určitě donutilo, jako zákazníka, zachovat si slušnost a rozumnou dohodou dojít ke kompromisu a obousranný (aspoň částečný) spokojenosti. Ale pokud někdo jen řve, ať se nediví, že nedostane nabídku nějaký kompenzace.
Zákazník měl plný právo být nasraný Tvrdit, že to neni JEJICH chyba, ale chyba dodavatele, je blbost Chyba JEJICH dodavatele = JEJICH chyba (zákazníka něčí dodavatelé nezajímají) Tedy stále - snaha kompenzace by měla přijít, protože tim se nasraný zákazník jaksi "uklidňuje"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Dave81>Karlie> to já taky nevim, a i kdyby neupozornil, psal sem, že chyba to byla, ale v dobrym úmyslu, což by mě teda určitě donutilo, jako zákazníka, zachovat si slušnost a rozumnou dohodou dojít ke kompromisu a obousranný (aspoň částečný) spokojenosti. Ale pokud někdo jen řve, ať se nediví, že nedostane nabídku nějaký kompenzace.
I tak stále platí - neslibuj, co nevíš, jestli můžeš splnit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Kdyby mu řekl na začátku "Helejte se, udělám vám to za slušný peníz, ale když to za týden nebude, tak si nestěžujte" tak neřeknu Ale tak to asi nebylo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Ano, věřil dodavateli s kterym neměl problém - pak ale měl chtít kompenzaci po dodavateli a nabídnout jí i zákazníkovi Tak se prostě dělá obchod...