Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:52 | Nahoru | #1
Karlie> to já taky nevim, a i kdyby neupozornil, psal sem, že chyba to byla, ale v dobrym úmyslu, což by mě teda určitě donutilo, jako zákazníka, zachovat si slušnost a rozumnou dohodou dojít ke kompromisu a obousranný (aspoň částečný) spokojenosti. Ale pokud někdo jen řve, ať se nediví, že nedostane nabídku nějaký kompenzace.

Naposledy editováno 30.06.2009 14:53:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:59 | Nahoru | #2

Dave81>Karlie> to já taky nevim, a i kdyby neupozornil, psal sem, že chyba to byla, ale v dobrym úmyslu, což by mě teda určitě donutilo, jako zákazníka, zachovat si slušnost a rozumnou dohodou dojít ke kompromisu a obousranný (aspoň částečný) spokojenosti. Ale pokud někdo jen řve, ať se nediví, že nedostane nabídku nějaký kompenzace.



Zákazník měl plný právo být nasraný Tvrdit, že to neni JEJICH chyba, ale chyba dodavatele, je blbost Chyba JEJICH dodavatele = JEJICH chyba (zákazníka něčí dodavatelé nezajímají) Tedy stále - snaha kompenzace by měla přijít, protože tim se nasraný zákazník jaksi "uklidňuje" Souhlas, že si mohl zachovat slušnost, ale kdo ví, co to "řvaní" bylo Tak jako tak... zákazníkovi dáváš službu kompenzace, aby nevycházel z tvých dveří nasraný a neměl nutkání o tom pak psát na webu

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 15:02 | Nahoru | #3

Dave81>Karlie> to já taky nevim, a i kdyby neupozornil, psal sem, že chyba to byla, ale v dobrym úmyslu, což by mě teda určitě donutilo, jako zákazníka, zachovat si slušnost a rozumnou dohodou dojít ke kompromisu a obousranný (aspoň částečný) spokojenosti. Ale pokud někdo jen řve, ať se nediví, že nedostane nabídku nějaký kompenzace.



I tak stále platí - neslibuj, co nevíš, jestli můžeš splnit
Kdyby mu řekl na začátku "Helejte se, udělám vám to za slušný peníz, ale když to za týden nebude, tak si nestěžujte" tak neřeknu Ale tak to asi nebylo
Ano, věřil dodavateli s kterym neměl problém - pak ale měl chtít kompenzaci po dodavateli a nabídnout jí i zákazníkovi Tak se prostě dělá obchod...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist