globalmoto_kveten





Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

9.8.2010 v 16:41 | Nahoru | #31

Horneťák>Nebezpecnej curak. Ma prostredky, ale chybej mu informace. Ty mu doda poskok John....
Pro me je cely VV, s.r.o. nebezpecny.

To nemohl volit myslici clovek.



+1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 11:18 | Nahoru | #32

vonZahn>Zajímavý že je to škola k hovnu, ale absolventi VŠE maj po 5ti letech praxe nejvyšší plat ze všech
Já jsem spokojenej. Škola to těžká není, pravda, ale zas mám čas získat praxi a výuka má s praxí dost společnýho



A umej perfektne pobavit koukam....:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 11:22 | Nahoru | #33

Horneťák>A umej perfektne pobavit koukam....:D



Vysoka Škola eKomicka ... jako ze komici po internetu ...

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 11:26 | Nahoru | #34

vonZahn>Zajímavý že je to škola k hovnu, ale absolventi VŠE maj po 5ti letech praxe nejvyšší plat ze všech
Já jsem spokojenej. Škola to těžká není, pravda, ale zas mám čas získat praxi a výuka má s praxí dost společnýho



Absolventi nebo absolventky? U blondyn bych chapal, ze se k tomu platu prokourej ... na o ale zase nepotrebujou VSE ... i kdyz ... mozna vas to tam ucej ... ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 11:36 | Nahoru | #35

snoopy_mk>barta je kokot.. stavebnictvi jde uz tretim rokem do minusu a on jeste hodla zastavit 51 dopravnich staveb.. co nato rict

jinak ohledne tech malych firem.. ti na to jen doplati..



...on nechce zastavit.....ale v rámci úspor chce vše "zefektivnit" a určit priority a důležitost...a za méně peněz postavit více!...a to je pozitivní!
...a možná práve ty menší firmy budou "GD" bez článkú mezi investorem a jimi!

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 11:37 | Nahoru | #36

2LEKO>...on nechce zastavit.....ale v rámci úspor chce vše "zefektivnit" a určit priority a důležitost...a za méně peněz postavit více!...a to je pozitivní!
...a možná práve ty menší firmy budou "GD" bez článkú mezi investorem a jimi!



...jinak jako člověk a osoba mi vůbec nesedí!........ale zatím funguje!

Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 12:33 | Nahoru | #37
Pánové, naděje umírá poslední přeci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:15 | Nahoru | #38

2LEKO>...on nechce zastavit.....ale v rámci úspor chce vše "zefektivnit" a určit priority a důležitost...a za méně peněz postavit více!...a to je pozitivní!
...a možná práve ty menší firmy budou "GD" bez článkú mezi investorem a jimi!



.. tak v tom pripade bude kazdy kilometr dalnice jiny pes jina ves ,)
tenhle system si v ceskych podminkach nedovedu realne predstavit a i kdyby to takhle chtel stat postavit, tak by musel najmout "odborny" technicky dozor mnohonasobne cetnejsi aby hlidal kvalitu a casove plneni tech "malych firem"..

urcite ale existujou "stredni firmy", ktere nemaji tak velkou zakladnu a nedotuji "prazske" pobocky nebo centraly.. ty budou mit urcite mensi rezie a tim zpusobem ty stavby muzou zlevnit..
rekneme si otevrene.. statni zakazky v doprave dostaviji firmy, ktere lze zpocitat na prstech jedne ruky..

ale opravdu malym firmam, ktere maji v ansablu 2 rypadla, 4 nakladni auta a valec to dat nejde naprimo.. zakladem jsou sterkovny, obalovny a betonarky.. a ty jak vime vlasni prave tech par velkych firem v republice, takze se kruh zase uzavira..

tot vse..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:19 | Nahoru | #39
snoopy_mk> no, je to hezky, ale rekneme si uprimne.. Ty kdyby jsi mel mensi stavebni firmu (2rypadla a 4nakladni auta) dostal se ke statni zakazce, kde by byla moznost misto 5milionu cistyho zisku "vydelat" 40milionu cistyho zisku, tak by jsi si nechal pouze tech 5?

Je to o lidech. Ja za sebe rikam ze kdybych tu moznost mel tak vezmu tech 40

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:24 | Nahoru | #40

Lobo>snoopy_mk> no, je to hezky, ale rekneme si uprimne.. Ty kdyby jsi mel mensi stavebni firmu (2rypadla a 4nakladni auta) dostal se ke statni zakazce, kde by byla moznost misto 5milionu cistyho zisku "vydelat" 40milionu cistyho zisku, tak by jsi si nechal pouze tech 5?

Je to o lidech. Ja za sebe rikam ze kdybych tu moznost mel tak vezmu tech 40



pak ovsem tu dalnici opravdu nedas dohromady, kdyz kazdych par km bude stavet jina firma.. doufam jenom, ze do toho trosku aspon vidis, at se nebavime jen o 5 a 40 milionech..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:26 | Nahoru | #41
snoopy_mk> A tak velmi záleží na státu jakým způsobem vypíše daný tendr. On to taky může pojmout formou dodávek menších celků, kde bude hrát roli koordinátora. Jenže to je v praxi mimořádně obtížné, díky ZVZ by to musel vypisovat v rámci menších tendrů, což by kladlo poměrně veliké administrativní a časové nároky. A za další by to vyžadovalo profesionalitu úředníků, což jsou z mé zkušenosti takový z..., že jim není rovno (ve věci veřejného zadávání).

Mně se nejpřijatelněji jeví formy PPP, jenže sestavit kvalitní koncesní smlouvu v republice neumí skoro nikdo... A stejně tak ani ÚHOS neví jak by jí posuzoval atd. Ale koncese musí růst, stát je špatný hospodář sám o sobě.

edit: přímo pro snoopyho: v případě vysoké profesionality úředníků můžeš pomalu každý kilometr nechat jiné firmě. Jen musí být tvrdě svázána požadavky na danou silnici a musí adekvátně probíhat akceptační procedura společně s tvrdýma smluvníma pokutama.

Naposledy editováno 10.08.2010 16:28:50

Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:38 | Nahoru | #42
snoopy_mk> nedas, stim souhlasim.. ano cisla byla jen jako priklad, vim dobre jaka je skutecnost (jeden znamy takovou lepsi firmu vlastni)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:39 | Nahoru | #43

Bludevil>snoopy_mk> A tak velmi záleží na státu jakým způsobem vypíše daný tendr. On to taky může pojmout formou dodávek menších celků, kde bude hrát roli koordinátora. Jenže to je v praxi mimořádně obtížné, díky ZVZ by to musel vypisovat v rámci menších tendrů, což by kladlo poměrně veliké administrativní a časové nároky. A za další by to vyžadovalo profesionalitu úředníků, což jsou z mé zkušenosti takový z..., že jim není rovno (ve věci veřejného zadávání).



na tuto cinnost nestaci byt pouhym koordinatorem, a taky je to o armade lidi, kteri se tomu budou naplno venovat..

Mně se nejpřijatelněji jeví formy PPP, jenže sestavit kvalitní koncesní smlouvu v republice neumí skoro nikdo... A stejně tak ani ÚHOS neví jak by jí posuzoval atd. Ale koncese musí růst, stát je špatný hospodář sám o sobě.



na PPP zakazce se ted podilime na slovensku, kde to nejakym zpusobem zacina fungovat.. a je to hnus.. nikdo ti za praci navic, za kterou nemuzes, nechce dat ani halir..

edit: přímo pro snoopyho: v případě vysoké profesionality úředníků můžeš pomalu každý kilometr nechat jiné firmě. Jen musí být tvrdě svázána požadavky na danou silnici a musí adekvátně probíhat akceptační procedura společně s tvrdýma smluvníma pokutama.



no i to nekdy nestaci.. na takove zakazce s malymi firmami za techto podminek polovinu firem financne znicis, dostanes e do skluzu a to nemluvim o uhlidani kvality, protoze nekterym firman neco jako ISO nic nerika..

jinak souhlasim stim, ze dalnice jsou predrazene ale nejen tim, ze generalni dodavatel si vezme marzi vyssi nez by mel.. viz prispevky vys..

Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:41 | Nahoru | #44
Bluedevil> nebo se taky muzem konecne potkat na pivu, ze sousede , a prodiskutovat to ,)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:45 | Nahoru | #45
snoopy_mk> Koordinátorem nemyslím jednotlivce, ale zadavatele jako celek s celou jeho armádou úředníků. A že jich má každý veřejný zadavatel docela mrtě. (hlavně že ministerstva např., s právníma odděleníma velkýma jak svině si nechávají zakázky zpracovávat např. od nás... ).

Hele u nás se taky pár koncesí rozjíždí, ale sám vidíš že je to v plenkách, co se týče právního backgroundu, je to velká neznámá, nikdo nic neví. Ale k tomu cos napsal: to je cíl, smysl veřejného zadávání je max. úspora veřejných prostředků, ne nechat vydělat soukromému sektoru. To je tak vize Keynese, ne smysl ZVZ a koncesního zákona.

Ale proč bych je finančně ničil jako zadavatel? Když provede svou práci včas a v termínu, bere prachy. Když jí provede pozdě, platí. Když nekvalitně, platí. Je to na nich. Nemají kdyžtak slibovat v nabídce nereálné, jak to často a rádi dělaj. ISO s tím nemá žádnou souvislost, je to kokotina pro byrokraty. Řekne ti tak leda jak moc silný byroaparát má daná firma, né jak kvaltiní produkt z nich padá. U nás čím víc ISA, tím menší kvalita práce.

edit: to pivo je taky možnost , žena tě taky ráda uvidí

Naposledy editováno 10.08.2010 16:45:41

Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:47 | Nahoru | #46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:55 | Nahoru | #47

Bludevil>snoopy_mk> Koordinátorem nemyslím jednotlivce, ale zadavatele jako celek s celou jeho armádou úředníků. A že jich má každý veřejný zadavatel docela mrtě. (hlavně že ministerstva např., s právníma odděleníma velkýma jak svině si nechávají zakázky zpracovávat např. od nás... ).

Hele u nás se taky pár koncesí rozjíždí, ale sám vidíš že je to v plenkách, co se týče právního backgroundu, je to velká neznámá, nikdo nic neví. Ale k tomu cos napsal: to je cíl, smysl veřejného zadávání je max. úspora veřejných prostředků, ne nechat vydělat soukromému sektoru. To je tak vize Keynese, ne smysl ZVZ a koncesního zákona.

Ale proč bych je finančně ničil jako zadavatel? Když provede svou práci včas a v termínu, bere prachy. Když jí provede pozdě, platí. Když nekvalitně, platí. Je to na nich. Nemají kdyžtak slibovat v nabídce nereálné, jak to často a rádi dělaj. ISO s tím nemá žádnou souvislost, je to kokotina pro byrokraty. Řekne ti tak leda jak moc silný byroaparát má daná firma, né jak kvaltiní produkt z nich padá. U nás čím víc ISA, tím menší kvalita práce.

edit: to pivo je taky možnost , žena tě taky ráda uvidí



1. souhlasim, takto by se melo postupoval, ale rekni mi kolik firam ma na to financovat statu stavbu a dostavat zaplacene az v prubehu 30 let a pak ji v BEZVADNEM stavu predat statu? u nas v republice 3-5?

2. podle ISA minimalne pri vyberu poznas jestli na to ta firma ma nebo nema.. spis mi de o ten dopad, ze stat bude mit pod sebou treba 50 firem a z toho 20 bude delat nekvalitne a pozde, kdo za nich tu praci dodela? .. dalsi tendry, dalsi zbytecny cas navic pro STAT atd atd..

je to o debate, muzu rict i kamosovi ktery dela na dalnici v huline at to je jeste zajimavejsi ,)) a potkame se o weekendu u me na grilovacce.. zenu taky moc rad uvidim! ,)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 18:24 | Nahoru | #48

Želva_2>No, ja bych VSE zas tak nepodcenoval, ted lituju, ze jsem tam uz skoncil, podezrivam je, ze Topola najali jen k pobaveni.... (prednasky Klause byly taky k smichu, skoda jen, ze toho pozvali ve vsi vaznosti, ale co cekat od jeho bolsevicke alma mater )



Nektere fakulty tehle skoly podcenuji, protoze mi staci ruzni absolventi tehle skoly, kteri se vydavaji za nezavisle analytiky v TV cituji ruzne ucebnicove poucky mnohdy stare 100 a vice let, coz je u spolenskych ved na povazenou a potom to vydavaji za fakta. A pokud se clovek podiva co a jak predpovidaji a co radi, tak ne vazne diky, stacilo.

Jinak nechapu ten koncept, chteji sice prednaset ve dvou - zajimave (v nekterych oborech teda neaplikovatelne), ale do te doby nez se clovek podiva kdo tam bude prednaset. Proc nepozvou nekoho ze zahranici nebo proc ho nenajmou coby hostujiciho profesora ? To by byl prinos z hlediska vyuky.

Naposledy editováno 10.08.2010 18:36:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 18:30 | Nahoru | #49

vonZahn>Zajímavý že je to škola k hovnu, ale absolventi VŠE maj po 5ti letech praxe nejvyšší plat ze všech
Já jsem spokojenej. Škola to těžká není, pravda, ale zas mám čas získat praxi a výuka má s praxí dost společnýho



V CR mozna, ve svete je median platu nejvyssi nekde jinde a jsou to pradoxne hlavne technicke obory. Budiz ti to prano.

Co se tyce te VSE a praxe, tak jo dva nebo mozna tri dny skoly a potom nejaka praxe ? Potom uz chapu, ze se absolventi nekterych z fakult teto skoly zmuzou, tak na citovani ucebnicovych poucek nebo jsou lepsi ucetni - no jsou i vyjimky. Student musi studovat a pracovat na skole a musi byt skolou patricne zatizen.

Edit: Omlouvam se nechtel jsem tohle tema zadelat necim jinym.

Naposledy editováno 10.08.2010 18:33:47

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 18:43 | Nahoru | #50

snoopy_mk>1. souhlasim, takto by se melo postupoval, ale rekni mi kolik firam ma na to financovat statu stavbu a dostavat zaplacene az v prubehu 30 let a pak ji v BEZVADNEM stavu predat statu? u nas v republice 3-5?

2. podle ISA minimalne pri vyberu poznas jestli na to ta firma ma nebo nema.. spis mi de o ten dopad, ze stat bude mit pod sebou treba 50 firem a z toho 20 bude delat nekvalitne a pozde, kdo za nich tu praci dodela? .. dalsi tendry, dalsi zbytecny cas navic pro STAT atd atd..

je to o debate, muzu rict i kamosovi ktery dela na dalnici v huline at to je jeste zajimavejsi ,)) a potkame se o weekendu u me na grilovacce.. zenu taky moc rad uvidim! ,)



Ad2 ISO nedefinuje jak si ma firma vybirat, ty jako zadavatel si volis podminky vyberu a pak to deklarujes v ramci systemu rizeni, ze mas system o vyberu, ale ten ti nepredepisuje nejake ISO - auditor ti ho sice muze napadnout, ale v zasade pokud dodrzujes nalezitosti co si zvolis, tak nemas problem - nekolik firem se i tak muze dohodnout nadhodnotit zakazky a pak to vyhraje firma sice s nejnizsi nabidkou ale i tak nadhodnocenou a u jine zakazky se dohodnou zase jinak, takhle to teoreticky muze fungovat a uzitek maji vsichni

Jinak dost najezdu je potreba, protoze dalnice v CR casto supluji okresky co vedou pres mesta a vesnice. Nejsme zas tak velka zeme, aby ji slo vyasfaltovat, nemame na to, aby bylo mozne stavet okresky bez poplatku soubezne s dalnicemi a mimo obydlene zony.

Naposledy editováno 10.08.2010 18:47:32

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

16.8.2010 v 23:40 | Nahoru | #51

Horneťák>Nebezpecnej curak. Ma prostredky, ale chybej mu informace. Ty mu doda poskok John....
Pro me je cely VV, s.r.o. nebezpecny.

To nemohl volit myslici clovek.



Souhlasim. Jen bych rekl, ze je mohl volit spis naivni nez nemyslici. Holt kazdy muze mit slabou chvilku, ale to jeste neznamena, ze nemysli

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

16.8.2010 v 23:45 | Nahoru | #52

Horneťák>Želva_2> VSE je skola uplne k hovnu. Je to takova lepsi stredni.....Topol tam zapadne.



Mas osobni zkusenost? Ja jen ze tohle je oblibene klise (tj. VSE=nej gympl v Pze).
Nechci VSE nijak vyzdvihovat, urcite jsou u nas lepsi VS, ale nerekl bych, ze je to skola uplne k hovnu. Domnivam se, ze je to jako na jinych skolach-tedy co se tyka pomeru toho, co ti ze skoly k necemu je (bude) a toho, co ti je (bude) k hovnu.
Srovnavat muzu, mam osobni zkusenosti s VSE a s CVUT.

Naposledy editováno 17.08.2010 00:03:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

16.8.2010 v 23:47 | Nahoru | #53

Medved>Vysoka Škola eKomicka ... jako ze komici po internetu ...



Proc myslis?

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

16.8.2010 v 23:57 | Nahoru | #54

babuka>Nektere fakulty tehle skoly podcenuji, protoze mi staci ruzni absolventi tehle skoly, kteri se vydavaji za nezavisle analytiky v TV cituji ruzne ucebnicove poucky mnohdy stare 100 a vice let, coz je u spolenskych ved na povazenou a potom to vydavaji za fakta. A pokud se clovek podiva co a jak predpovidaji a co radi, tak ne vazne diky, stacilo.

Jinak nechapu ten koncept, chteji sice prednaset ve dvou - zajimave (v nekterych oborech teda neaplikovatelne), ale do te doby nez se clovek podiva kdo tam bude prednaset. Proc nepozvou nekoho ze zahranici nebo proc ho nenajmou coby hostujiciho profesora ? To by byl prinos z hlediska vyuky.



S nekterymi absolventy v TV mas sice pravdu, ale to je kapka vody v mori, totez lze rici o kazde VS v CR. Z kazde se totiz najdou podobni absolventi tem, o nichz mluvis. Ty stolete poucky mi taky vadi, to mas recht, a jeste vic mi vadi, ze se to stale uci v nekterych pov. predmetech, ackoliv je davno znamo, ze jde o veci prekonane.
S temi prednasejicimi ze zahr. jsi vedle, kazdy semestr tam prednasi mnoho cizich profesoru, z USA, Nemecka, Francie, UK atd. Napr. ve srovnani s CVUT (kde jsem taky studoval) je situace se zahr. prednasejicimi na VSE daleko lepsi. Problem je spis v tom, ze kapacita jejich kurzu je velmi omezena, takze vetsina lidi se na ne ani nedostane.

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

17.8.2010 v 00:01 | Nahoru | #55

babuka>V CR mozna, ve svete je median platu nejvyssi nekde jinde a jsou to pradoxne hlavne technicke obory. Budiz ti to prano.

Co se tyce te VSE a praxe, tak jo dva nebo mozna tri dny skoly a potom nejaka praxe ? Potom uz chapu, ze se absolventi nekterych z fakult teto skoly zmuzou, tak na citovani ucebnicovych poucek nebo jsou lepsi ucetni - no jsou i vyjimky. Student musi studovat a pracovat na skole a musi byt skolou patricne zatizen.

Edit: Omlouvam se nechtel jsem tohle tema zadelat necim jinym.



Myslim, ze zatizeni skolou je na VSE celkem prumerne, neni to o tom, ze tam muzes zajit 2x tydne a jinak makat. Samo, ze ke konci studia uz ve skole moc sedet nemusis, tedy pokud sis udelal maly naskok, abys pak v klidku napsal DP a pripravil se na zaverecne statnice. Ale ze bys pritom mel nejaky extra velky casovy prebytek, to zrovna ne. Presto lze slusnou praxi behem studia absolvovat, ale clovek musi chtit a neco si najit. Vetsina lidi se k ni dostane pres svou vedl. specializaci, resp. pres katedru, ktera ji vede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

20.8.2010 v 10:29 | Nahoru | #56

Želva_2>Proc myslis?


protoze znam vic absolventu tohoto ustavu, nez by mi bylo prijemne ... a obvykle komicky pusobi.
On v podstate cely ten obor mi tak nejak prijde k hovnu. Vymysleni nesmyslnych ekonomickych teorii, ktere se nikdy nepotvrdi ... prijde mi to naprosto nepotrebne.

1 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy

20.8.2010 v 11:07 | Nahoru | #57
... a myslíte, že by bylo lepší volit opět ODS nebo ČSSD ? Měli dvacet let na to něco ukázát. A kam to dovedli ? Tak proč nedat šanci někomu jinému ? Já jim tu šanci dal. A ty Topolánkovo snobský extempore mě už taky nebavily §

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

20.8.2010 v 13:20 | Nahoru | #58

Medved>protoze znam vic absolventu tohoto ustavu, nez by mi bylo prijemne ... a obvykle komicky pusobi.
On v podstate cely ten obor mi tak nejak prijde k hovnu. Vymysleni nesmyslnych ekonomickych teorii, ktere se nikdy nepotvrdi ... prijde mi to naprosto nepotrebne.



Tak to mas asi smulu na komicky absloventy
Mam pocit, ze se na to divas moc povrchne. Na VSE je spousta oboru (napr. Logistika-mezinar. preprava a zasilatelstvi), ktery s ek. teorii maji asi tolik spolecnyho, co hodinky a holinkama. Jasne, je tam naky celoskolsky povinny minimum tehle kecu (naka mikro a makroekonomie), ale to je uplny minimum (teda pokud to dal cilene nestudujes , coz je ovsem uz jen tvoje volba, kdo nechce, cely dalsi studium se bez toho uz v klidku obejde).

Jestli se muzu zeptat (tedy pokud to neni prisne duverne), mas VS vzdelani? A pokud jo, z ktere skoly?

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

20.8.2010 v 13:22 | Nahoru | #59

Honza GSX>... a myslíte, že by bylo lepší volit opět ODS nebo ČSSD ? Měli dvacet let na to něco ukázát. A kam to dovedli ? Tak proč nedat šanci někomu jinému ? Já jim tu šanci dal. A ty Topolánkovo snobský extempore mě už taky nebavily §



Lepsi by to nebylo, o tom zadna, jen mi ted napada, jestli zastupci VV ve svych funkcich nenadelaji jeste vetsi skody nez nekdejsi politici z ODS a CSSD dohromady. Zatim to je jen takova neblaha predtucha, musime jim dat samozrejme cas, ale porad se ji nak nemohu zbavit, obzvlast v prip. ministra Barty....

1 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy

20.8.2010 v 13:29 | Nahoru | #60
vcera bylo ve zpravach ze v nemecku stoji Km dalnice 220 mil. ve finsku 150 mil. a v recku dokonce 85 mil.... u nas stoji 1 miliardu...

to je na absolutni facku vsem, kdo tam do tedka sedeli...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist